Hem » Bokserier

Bokserier

Som vår affisch – fast nästan oändlig

Letar du efter det perfekta lättlästa äventyret som väcker läslust hos barn och unga? Och gillar du att scrolla? Här kan du scrolla genom varenda lättläst bok som finns på Hegas just nu!

Vissa vet precis vad de vill läsa: typ, genre, serie, till och med titel ibland. Andra har ingen aning. Då kan den här sidan vara en bra start. Här finns alla Hegas böcker med titel och lockande omslagsbild att låta sig inspireras av. Vi vet ju att vår affisch brukar fungera som en konversationsstartare för de elever som har svårt att hitta en bok de vill läsa. Kompisarna pekar på vilka de har läst och boktipsen kommer automatiskt igång. Men affischerna innehåller ju bara en liten del av alla våra böcker. Här på webben finns allt: nytt, äldre, gammalt. Finns det kvar i lager, hittar du det här! Sorterat efter författarens efternamn.

Hegas utgivning är lite som en står påse lösgodis: det finns något för alla! Och när man väl hittat den första boken ökar chansen att man hittar fler!

Ps. Om du föredrar att sortera efter ålder, genre eller bland våra olika bokserier använder du filtret nedan!

Läs mer
Totalt 538 poster
Sida 1 av 2
1 2
  Hem » Bokserier