Hem » Böcker efter ålder

Böcker efter ålder

Här är alla Hegas böcker för barn och unga! Vill du leta på ett mer strukturerat sätt väljer du ålder här under. Då kan du sedan välja böcker efter Hegas-nivå. 

  • Emily har tappat kontrollen över sin amulett. Hon är instängd i tomrummet och...
    168 kr
  • BMX, fart och drömmar! Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    159 kr
  • Det är 1942, mitt under andra världskriget. Frankrike är ockuperat av tyskarn...
    155 kr
  • Det är 1942, mitt under andra världskriget. Frankrike är ockuperat av tyskarn...
    206 kr
  • Mamma har träffat en man som hon bjuder hem, trots att Lisen inte vill. Samti...
    104 kr
  • En perfekt bok för nybörjarläsaren! Det är natt. En svart skugga springer i s...
    97 kr
  • En perfekt bok för nybörjarläsaren! Det är natt. En svart skugga springer i s...
    148 kr
  • Skruvade Sagor är vårt nya sagospel där man ska samla ihop de olika delarna s...
    79 kr
  • Skruvade Sagor är vårt nya sagospel där man ska samla ihop de olika delarna s...
    259 kr
  • 13-årige Aster har vuxit upp med sin häxfamilj i skogen bortanför den lilla s...
    168 kr
  • Adam vill absolut inte till Kiruna. Men pappa har fått ett viktigt uppdrag oc...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Adam vill absolut inte till Kiruna. Men ...
    210 kr
  • Hösten härliga affischer. Inspirera barnen till läsning med fartfyllda och fä...
    0 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. En svart getabock vill hitta gott, grön...
    210 kr
  • En svart getabock vill hitta gott, grönt gräs. Därför går han upp i bergen. H...
    159 kr
  • Flickan Noora bor ensam i en koja. Hon är fattig och ensam och fantiserar om ...
    159 kr
  • Flickan Noora bor ensam i en koja. Hon är fattig och ensam och fantiserar om ...
    210 kr
  • Mannen Asfour är lyckligt gift med kvinnan Jaraade, men de är fattiga. Asfour...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Mannen Asfour är lyckligt gift med kvin...
    210 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Kan kärlek ändra ditt liv? En fattig ve...
    210 kr
  • Kan kärlek ändra ditt liv? En fattig vedhuggare är ute och arbetar i skogen. ...
    160 kr
  • Vem är det som är klokast? En kung har tre döttrar som han älskar högt. En da...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vem är det som är klokast? En kung har ...
    210 kr
  • al-Hakawati - Pojken och trollkarlen. En fattig kvinna vill att hennes son sk...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. al-Hakawati - Pojken och trollkarlen. E...
    210 kr
  • Det började som ett skämt. Fastän det inte är roligt så skrattar Elias åt Oll...
    155 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka.Det började som ett skämt. Fastän det int...
    206 kr
  • Som i slow motion snurrade Bangs cross genom luften. Den kom långt. Faktiskt ...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Som i slow motion snurrade Bangs cross g...
    210 kr
  • Vinnaren i Bokjuryn 2011 - kategori serier!! Tolvåriga Emily flyttar med sin ...
    168 kr
  • Barnen väljer Amulett! Amulett - Stenväktaren, del 1 vann Bokjuryn 2011, Seri...
    168 kr
  • En omöjlig resa med faror som lurar överallt. Emily, Navin och deras besättni...
    168 kr
  • Emily och hennes vänner anländer till Celis för att be om hjälp i kampen mot ...
    168 kr
  • Emily överlever intrigerna i Celis, men Max stal moderstenen. Älvkungen får a...
    168 kr
  • Bokjuryvinnare! Kazu Kibuishis grafiska romaner i serien Amulett har tagit vä...
    168 kr
  • I den sjunde boken i fantastiskt populära Amulett-serien åker Emily, Trellis ...
    168 kr
  • - Jag har fått en idé! Ronja böjer sig fram mot mig. Vi sitter i hennes rum o...
    145 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. - Jag har fått en idé! Ronja böjer sig f...
    194 kr
  • "Äntligen är vi på väg! Vi åker utomlands. Snart ska flygplanet åka ner genom...
    145 kr
  • Vilmer, Hai, Juno och Isa är tillbaka i den andra boken om Antik-ligan. Den h...
    159 kr
  • Vilmer, Hai, Juno och Isa är tillbaka i den andra boken om Antik-ligan. Den h...
    208 kr
  • Vilmer och hans kompis Hai är ute i trädgården. En hockeypuck flyger plötslig...
    159 kr
  • Vilmer och hans kompis Hai är ute i trädgården. En hockeypuck flyger plötslig...
    208 kr
  • En vagn börjar rulla runt i Svartbyn för egen maskin och Vilmer, Hai, Isa och...
    159 kr
  • En vagn börjar rulla runt i Svartbyn för egen maskin och Vilmer, Hai, Isa och...
    159 kr
  • En vagn börjar rulla runt i Svartbyn för egen maskin och Vilmer, Hai, Isa och...
    208 kr
  • Den klassiska sagan i ny tappning. VARNING: BÖR EJ LÄSAS VID LÄGGDAGS! Trodde...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Den klassiska sagan i ny tappning. VARN...
    155 kr
  • Farlig dimma över Gotham City. Det är en vacker morgon på våren. Då sveps hel...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISYFarlig dimma över Gotham City. Det är en ...
    180 kr
  • Det var en gång… Bruce föddes i en rik och kärleksfull familj. Han hade allt ...
    118 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Det var en gång… Bruce föddes i en rik ...
    167 kr
  • Det är en varm sommardag i Gotham City. Alla är sugna på glass. Jokern och Ha...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Det är en varm sommardag i Gotham City....
    155 kr
  • Waylon Jones jobbade på cirkus som Starke Adolf. Men så fick han en ovanlig h...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Waylon Jones jobbade på cirkus som Star...
    155 kr
  • Alla pratar om en ny dyrbar skulptur. Det är en fågel som sägs vara täckt med...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Alla pratar om en ny dyrbar skulptur. D...
    180 kr
  • Du kan förhandsläsa hela katalogen här.  Trevlig läsning! 
    0 kr
  • Kan djur bli kära? Äter djur mer när de är fler? Pratar djur med varandra? Bl...
    116 kr
  • Kan djur bli kära? Äter djur mer när de är fler? Pratar djur med varandra? Bl...
    160 kr
  • Varför lyser stjärnorna? Varför ändrar månen storlek? Och vad är atmosfären f...
    116 kr
  • Varför lyser stjärnorna? Varför ändrar månen storlek? Och vad är atmosfären f...
    160 kr
  • Varför slår ditt hjärta? Vad händer i kroppen när du andas? Varför behöver vi...
    116 kr
  • Varför slår ditt hjärta? Vad händer i kroppen när du andas? Varför behöver vi...
    160 kr
  • BMX, fart och drömmar. Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. BMX, fart och drömmar. Både Fille och Sa...
    210 kr
  • Det BMX-tokiga gänget är tillbaka! Nu är det dags för de fyra barnen att sta...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Det BMX-tokiga gänget är tillbaka! Nu är...
    210 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. BMX Gripen på tjuvjakt. Gänget får en n...
    210 kr
  • Nu gäller det … Plötsligt började Sacke känna sig nervös. I sitt huvud hade h...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Nu gäller det … Plötsligt började Sacke...
    210 kr
  • Till sista tramp-taget … Regnet hade varit som en vägg framför dem på vägen d...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.Till sista tramp-taget … Regnet hade var...
    210 kr
  • BMX Gripen på tjuvjakt. Gänget får en ny kompis, Ibra. Han har flytt hit från...
    159 kr
  • Vänner i vått och torrt. Ida, Lo, Noa och Ali är kompisar som råkar ut för sm...
    97 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vänner i vått och torrt. Ida, Lo, Noa o...
    146 kr
  • Bästa vänner på arabiska. Ida, Lo, Noa och Ali är kompisar som råkar ut för s...
    97 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.Bästa vänner på arabiska. Ida, Lo, Noa o...
    146 kr
  • Ett oväntat byte möter de två bröderna ombord på Finlandsfärjan. Planen var a...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ett oväntat byte möter de två bröderna ...
    210 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. Bänkad och ensam. Lunden var mitt lag. D...
    149 kr
  • Berättelsen utspelar sig i Frankrike på 1600-talet. D'Artagnan är en modig oc...
    145 kr
  • Berättelsen utspelar sig i Frankrike på 1600-talet. D'Artagnan är en modig oc...
    196 kr
  • Simon får ofta ångestattacker och är ganska ensam. Men så blir han kompis med...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Simon får ofta ångestattacker och är ga...
    210 kr
  • Ingen vanlig barnvakt... Det fanns många barnvakter på Fannys gata. Men ingen...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Ingen vanlig barnvakt...Det fanns många...
    182 kr
  • Finns att köpa från och med den 1 april
    168 kr
  • Vad skulle du göra om du blev osynlig En främling helt inlindad i bandage anl...
    220 kr
  • Lailas storasyster Amina är arton år. Hennes föräldrar tycker därför att hon ...
    155 kr
  • Lailas storasyster Amina är arton år. Hennes föräldrar tycker därför att hon ...
    206 kr
  • Lailas storasyster Amina är arton år. Hennes föräldrar tycker därför att hon ...
    155 kr
  • Lailas storasyster Amina är arton år. Hennes föräldrar tycker därför att hon ...
    206 kr
  • Luka vill bli människojägare. Men han har ingen läromästare. Då får han höra ...
    159 kr
  • Kannibalens byte - sista delen. Tillsammans med Ezra och Selina ger sig Luka ...
    159 kr
  • Hett om öronen för vännerna! Ali och Noa bygger en koja i ett träd. Kojan är ...
    97 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Hett om öronen för vännerna! Ali och No...
    146 kr
  • Hett om öronen för vännerna! Ali och Noa bygger en koja i ett träd. Kojan är ...
    97 kr
  • Hett om öronen för vännerna! Ali och Noa bygger en koja i ett träd. Kojan är ...
    146 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Är du tuff när det gäller? Bangs moped b...
    159 kr
  • Isa åker till sin mormor över sommaren. Hon ser fram emot ett vanligt sommarl...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. I gränslandet mellan dröm och verklighe...
    210 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Möt det vilda gänget! I staden bor ett ...
    210 kr
  • Möt det vilda gänget! I staden bor ett gäng killar. De älskar att spela fotbo...
    159 kr
  • Det vilda gänget - tillbaka på fotbollsplanen ... Det börjar en ny kille i kl...
    159 kr
  • Vanessa – den orädda! Vanessa är tokig i fotboll. I flera år har hon spelat i...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Vanessa – den orädda! Vanessa är tokig ...
    210 kr
  • Det vilda gänget - tillbaka på fotbollsplanen ... Det börjar en ny kille i kl...
    210 kr
  • Ett fall för Drakula-klubben! Kommer ni ihåg Vips? Hon har en klubb tillsamma...
    139 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ett fall för Drakula-klubben! Kommer ni...
    190 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    198 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Milo-serien: Om de gömda och glömda bar...
    198 kr
  • Vad har hänt med Hallon? Hallon är den snällaste häst som finns. Men ibland k...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vad har hänt med Hallon? Hallon är den ...
    155 kr
  • Mord på hög höjd. Det är sommar i staden. Värmen är tryckande. En död man hit...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Mord på hög höjd. Det är sommar i stade...
    210 kr
  • Den klassiska sagan i ny tappning. VARNING: BÖR EJ LÄSAS VID LÄGGDAGS! Trodde...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Den klassiska sagan i ny tappning. VARN...
    155 kr
  • Finns att köpa från och med den 4 mars
    97 kr
  • Finns att köpa från och med den 4 mars
    148 kr
  • Följ med på en otrolig undervattensresa! Ett okänt djur har visat sig i värld...
    168 kr
  • Farfar berättar … om tandläkaren som kallas för Gnun och vad som hände på han...
    97 kr
  • Blodig humor i sann Monty Pyton-anda! En riddare ger aldrig upp! Exempel på d...
    97 kr
  • Lisa och Tyra är kompisar. De leker med sina dockor och med den snälla hästen...
    104 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Lisa och Tyra är kompisar. De leker med ...
    155 kr
  • Gull Åkerblom – nu hos Hegas! Lydia älskar dans, men gillar inte mörker. En k...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Gull Åkerblom – nu hos Hegas! Lydia äls...
    155 kr
  • The most uptight criminal. Ever. Will and Big O are brothers and best friends...
    118 kr
  • Hotet från havet. Klimathotet har nu blivit på riktigt. Stora delar av världe...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Hotet från havet. Klimathotet har nu bl...
    210 kr
  • Flodvågen på arabiska. Klimathotet har nu blivit på riktigt. Stora delar av v...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Flodvågen på arabiska. Klimathotet har ...
    210 kr
  • Flugo hänger med Buzz på skolutflykt. De åker till en fabrik. Där gör de flug...
    104 kr
  • Det var en gång en hjälte. Han hette Flugo ... Så börjar sagan om Flugo och B...
    104 kr
  • Flugo och Buzz leker ute. Då träffar de en flicka. Hon har ett husdjur. En fl...
    104 kr
  • Ingen jul utan Flugo … Snart är det julafton. Men Flugo kan inte sova. För ha...
    104 kr
  • Flugo visar vägen! Buzz och hans familj ska ut och resa. Flugan Flugo vill gä...
    104 kr
  • Huden är kroppens egen overall. Den täcker allt som finns inuti dig. Muskler,...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Huden är kroppens egen overall. Den täc...
    208 kr
  • Alla bajsar och fiser. Det är helt naturligt. Bajs är det som blir kvar när v...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Alla bajsar och fiser. Det är helt natu...
    208 kr
  • Fokus på fakta - sätter den nyfikne läsaren i centrum. På ett lättsamt men in...
    159 kr
  • Fokus på fakta - sätter den nyfikne läsaren i centrum. På ett lättsamt men in...
    208 kr
  • Finns att köpa från och med den 4 mars
    159 kr
  • Finns att köpa från och med den 4 mars
    208 kr
  • En bok om fotboll. Och en hel del annat. Alla i laget får varsin dagbok. Där ...
    159 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. En bok om fotboll. Och en hel del annat....
    210 kr
  • En berättelse om det oväntade och oförklarliga. Anna tror inte på att man kan...
    131 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Fullmåne. Lukas har precis flyttat. Nu ä...
    159 kr
  • Fångad i en öde värld. ”Vi hade ingen mat, inget rent dricksvatten. Jag visst...
    131 kr
  • En ny kille i stallet. Det är höst och årets hubertus-jakt närmar sig. Lilly ...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. En ny kille i stallet. Det är höst och ...
    210 kr
  • Äntligen sommarlov! Sommaren är här och det är dags för långritt på ridskolan...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Äntligen sommarlov! Sommaren är här och...
    210 kr
  • Ny serie för de hästtokiga! Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har bliv...
    159 kr
  • Ny serie för de hästtokiga! Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har bliv...
    210 kr
  • Lilly ser fram emot sommarens ridläger. Alla skötarna på ridskolan ska vara m...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Lilly ser fram emot sommarens ridläger....
    210 kr
  • Dramatik och kalabalik i stallet. Lilly älskar att hänga med bästa vännerna i...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Dramatik och kalabalik i stallet. Lilly...
    210 kr
  • Glimma på arabiska. Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har blivit sköta...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Glimma på arabiska. Lilly älskar hästar...
    210 kr
  • Det lackar mot jul, och på ridskolan förbereder sig Lilly och vännerna för de...
    159 kr
  • Det lackar mot jul, och på ridskolan förbereder sig Lilly och vännerna för de...
    210 kr
  • Lilly och Glimma är på kurs på en gård ute på landet. Först känns allt spänna...
    159 kr
  • Lilly och Glimma är på kurs på en gård ute på landet. Först känns allt spänna...
    210 kr
  • Förbannelsen som blev till verklighet. Syskonen Simon och Ida åker på semeste...
    139 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Förbannelsen som blev till verklighet. S...
    190 kr
  • Nu är det dags för ett nytt äventyr för kompisarna Malva och Hanna! Den här g...
    142 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Nu är det dags för ett nytt äventyr för...
    192 kr
  • Guldlock är en alldeles för nyfiken och äventyrlig liten flicka som egentlige...
    104 kr
  • Guldlock är en alldeles för nyfiken och äventyrlig liten flicka som egentlige...
    155 kr
  • Hur långt skulle du gå för att slippa plugga? Ida hatar att plugga. Varför må...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Hur långt skulle du gå för att slippa...
    210 kr
  • Hästar + vänskap = Hallon. "Mister du en står dig tusende åter" säger ordsprå...
    104 kr
  • CD ingår! I boken ingår en ljudbok med mp3-filer, inklistrad i boken med cd-s...
    155 kr
  • Välkomna till Cirkus Hallon! Lisa och Tyra ska ha en egen cirkus. Cirkus Hall...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Välkomna till Cirkus Hallon! Lisa och T...
    155 kr
  • Hallon på arabiska. Lisa och Tyra ska ha en egen cirkus. Cirkus Hallon! Tyra ...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Hallon på arabiska. Lisa och Tyra ska h...
    155 kr
  • Hallon, bäst av alla! Tyra ska följa med Lisa till ridskolan. Hon är nervös. ...
    104 kr
  • Hallon, bäst av alla! Tyra ska följa med Lisa till ridskolan. Hon är nervös. ...
    155 kr
  • Vänskap, bråk och lagsport! Det är mycket bråk i laget. Tjejerna hackar på va...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vänskap, bråk och lagsport! Det är myck...
    198 kr
    Slut i lager
  • Vinn med hjälp av viljan! Tjejerna ska vara med på en viktig turnering. Den s...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vinn med hjälp av viljan! Tjejerna ska ...
    198 kr
  • Freja ska åka på läger några dagar. Utan handbollstjejerna. På lägret möter h...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Freja ska åka på läger några dagar. Uta...
    198 kr
  • Vem spökar till det i jägarens hus? Precis som i den klassiska orginalsagan ä...
    104 kr
  • Vem spökar till det i jägarens hus? Precis som i den klassiska orginalsagan ä...
    155 kr
  • Din Hegas-katalog för läsupplevelser på arabiska. Du kan förhandsläsa hela k...
    0 kr
  • Säg hej till Flugo! Vad gör du om du krockar med en fluga? Och om du väldigt ...
    104 kr
  • Tim har gillat filmer om hjälten Max Strong sen han var liten. De andra i kla...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Tim har gillat filmer om hjälten Max St...
    210 kr
  • Vem är egentligen den där Hodja? Ja, det beror på vem du frågar. Hans fru säg...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vem är egentligen den där Hodja? Ja, de...
    210 kr
  • Flugo gömmer sig i sop-tunnan. Men då kommer sop-bilen och tömmer tunnan. Är ...
    104 kr
  • Gillar du roliga historier? Då ska du följa med till tehuset i byn där Hodja ...
    159 kr
  • Gillar du roliga historier? Då ska du följa med till tehuset i byn där Hodja ...
    210 kr
  • Alla älskar Hugo. Ny serie för nybörjarläsarna! Vems hjärta kommer inte att s...
    104 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Alla älskar Hugo. Vems hjärta kommer int...
    155 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Mera Hugo! Varför går inte Hugo i skolan...
    155 kr
  • Alla älskar Hugo.Ny serie för nybörjarläsarna! Vems hjärta kommer inte att sl...
    155 kr
  • Alla älskar Hugo. Ny serie för nybörjarläsarna! Vems hjärta kommer inte att s...
    104 kr
  • Härlig serie för nybröjarläsarna. Värme & skruvad humor. Vems hjärta klappar ...
    104 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Härlig serie för nybröjarläsarna. Värme ...
    155 kr
  • Du och jag, Holger! Hugo och Holger åker på kollo. Där träffar de Py. Hon vil...
    104 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Du och jag, Holger! Hugo och Holger åker...
    155 kr
  • BMX, fart och drömmar! Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    210 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Här kommer Hallon. Hallon är en fjordhäs...
    104 kr
  • Svart eller vit häxa? Mia är ledsen. Hennes farmor har nyss dött. Då visar de...
    142 kr
  • Låt mörkret sluta och solen skjuta! Mia tränar med Elvira för att lära sig me...
    142 kr
  • Mia räddar en flicka som har gåvan att kunna bli en häxa. Men flickan är både...
    142 kr
  • It takes courage to be who you really are.Anxiety-ridden Ethan is befriended ...
    Ej prissatt
  • En viktig bok om sorg, vänskap och glädje. Det borde varit dåligt väder den d...
    159 kr