Hem » Lättlästa böcker efter ålder

Lättlästa böcker efter ålder

Här är alla Hegas lättlästa böcker för barn och unga! Vill du leta på ett mer strukturerat sätt väljer du ålder här under. Då kan du sedan välja böcker efter Hegas-nivå, så får den blivande läsaren lättläst på rätt nivå i handen. 

  • Låt mörkret sluta och solen skjuta! Mia tränar med Elvira för att lära sig me...
    142 kr
  • It takes courage to be who you really are.Anxiety-ridden Ethan is befriended ...
    118 kr
  • Det händer mycket runt syskonen Kim och Lina. Full fart, bus och äventyr näst...
    104 kr
  •  I simhallen klarar Lina alla höjderna i hopptornet lätt som en plätt. Kim är...
    104 kr
  • Regn, åska och ett ödehus. Kim och Lina ska gå till mormor. De tar stigen gen...
    104 kr
  • Kim & Lina på arabiska. Regn, åska och ett ödehus. Kim och Lina ska gå till m...
    104 kr
  • Det är sommar och varmt. Kim och Lina är hos farmor och farfar, men just nu ä...
    104 kr
  • Vem ska rädda katterna? Kim och Lina har en katt. Han heter Sture. Nu är han ...
    104 kr
  • Kim & Lina på arabiska. Kim och Lina har en katt. Han heter Sture. Nu är han ...
    104 kr
  • I full galopp med Kim och Lina. Kim följer med Lina till stallet. Men att rid...
    104 kr
  • När hissen stannar och allt blir mörkt ... Kim & Lina har handlat till farfar...
    104 kr
  • Ny kostym för Kim och Lina! Följ med Kim och Lina på en utflykt ner i underjo...
    104 kr
  • Kim och Lina på arabiska. Följ med Kim och Lina på en utflykt ner i underjord...
    104 kr
  • Splej – Häng med från början! Kompisarna Peo, Jamal, Ester och Lollo starta...
    159 kr
  • Uppföljare till vårens favorit! Butiken där Esters syster jobbar blir rånad e...
    159 kr
  • Splej på arabiska. Butiken där Esters syster jobbar blir rånad en sen vinterk...
    159 kr
  • Splej spanar vidare ... Peo och vännerna i Splej drar ut i skogen för att täl...
    159 kr
  • Vad händer i skräckens hus? Vem är den mystiska damen som vandrar omkring i P...
    159 kr
  • En olycka kommer sällan ensam... Peo följer med Jamal till moskén. På väg hem...
    159 kr
  • Fixade matchen – ett fall för SPLEJ! Peos grann-hus har varit till salu, men ...
    159 kr
  • På väg till vännerna i SPLEJ cyklar Peo förbi ett gammalt hus byggt i trä. De...
    159 kr
  • I Esters systers klass går en tjej från ett annat land. Hon heter Zahra och h...
    159 kr
  • Peo och Jamal är sist in i duschen efter dagens idrottslektion. Då hör de sny...
    159 kr
  • Ur Korpens hemlighet: Pojken låg precis still. Han lyssnade när männen gav si...
    159 kr
  • Ella och hennes familj hyr ett sommartorp på landet och det börjar hända ovän...
    159 kr
  • En nyckel till det förflutna? En gammal nyckel i en rabatt. Det är väl inget ...
    159 kr
  • Tillfälligt slut på lagret. Finns att köpa igen från och med 7 januari.
    159 kr
  • Saga är ensam kvar när både Sigrid och Hugo har blivit indragna i spelet S so...
    159 kr
  • De tre vännerna Saga, Sigrid och Hugo är nu alla tre fångade i datorspelet S ...
    159 kr
  • En mörk och otäck hemlighet. Ella följer efter en vacker trollslända in i en ...
    159 kr
  • 3:e plats i Bokjuryn 2011 - kategorin kapitelböcker 9-12!"Tredje fristående b...
    159 kr
  • Ett glittrande örhänge, ett gammalt brev och en krälande spindel... Det är nå...
    159 kr
  • En marknad. Ett tivoli. Ett hemsökt spöktåg... Marknad på lördag, med Tivoli!...
    159 kr
  • Vill du veta en hemlighet? Tant Tea finns bara på en tavla. Ändå är det nog h...
    159 kr
  • Vinnaren i Bokjuryn 2011 - kategori serier!! Tolvåriga Emily flyttar med sin ...
    168 kr
  • Barnen väljer Amulett! Amulett - Stenväktaren, del 1 vann Bokjuryn 2011, Seri...
    168 kr
  • En omöjlig resa med faror som lurar överallt. Emily, Navin och deras besättni...
    168 kr
  • Emily och hennes vänner anländer till Celis för att be om hjälp i kampen mot ...
    168 kr
  • Emily överlever intrigerna i Celis, men Max stal moderstenen. Älvkungen får a...
    168 kr
  • Bokjuryvinnare! Kazu Kibuishis grafiska romaner i serien Amulett har tagit vä...
    168 kr
  • I den sjunde boken i fantastiskt populära Amulett-serien åker Emily, Trellis ...
    168 kr
  • Emily har tappat kontrollen över sin amulett. Hon är instängd i tomrummet och...
    168 kr
  • Poesi för de yngre läsarna. Äntligen finns dikter för de som går på lågstadie...
    139 kr
  • Efter Ett värmeljus i din skalle och Varm tass i mörkret kommer nu Mårten Mel...
    149 kr
  • Triangeldrama. Max ser en lapp i korridoren. "Unga poeters sällskap för dig m...
    155 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • Ur det gömda barnets perspektiv. Milo lever gömd med sin familj. De flyttar h...
    148 kr
  • Milos flykt på arabiska. Milo lever gömd med sin familj. De flyttar hela tide...
    148 kr
  • I den första delen får vi följa Vide på 1100-talet. Hans far är stenhuggare v...
    159 kr
  • Kan en mur skydda dig mot allt det farliga? I andra delen av På plats i tiden...
    159 kr
  • Det är år 1835. Pablo bor på en liten ö långt ute i Stilla havet. Pablos mamm...
    159 kr
  • Året är 1599. Alice och hennes tvillingbror Adam bor i Stratford, en liten by...
    159 kr
  • Milo på arabiska. Milo har flytt ett hemland i krig och lever som gömd i Sver...
    148 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • Agnes är en helt vanlig tjej. Hon älskar att springa och hänga med sin bästis...
    159 kr
  • Love kastar nästan instrumentet i golvet. Men hindrar sig i sista stund. Klar...
    159 kr
  • Ett måste för den som vill läsa om kärlek, och bli berörd. När någon lämnar l...
    159 kr
  • Vad har hänt med Hallon? Hallon är den snällaste häst som finns. Men ibland k...
    104 kr
  • Hästar + vänskap = Hallon. "Mister du en står dig tusende åter" säger ordsprå...
    104 kr
  • Välkomna till Cirkus Hallon! Lisa och Tyra ska ha en egen cirkus. Cirkus Hall...
    104 kr
  • Hallon på arabiska. Lisa och Tyra ska ha en egen cirkus. Cirkus Hallon! Tyra ...
    104 kr
  • Hallon, bäst av alla! Tyra ska följa med Lisa till ridskolan. Hon är nervös. ...
    104 kr
  • Hallon är en fjordhäst. Hon är busig. En dag springer hon rakt mot Lisa. Hon ...
    104 kr
  • Lucia som gnäggar och äter upp godiset … Lisa och Tyra ska ha lucia-tåg. Lisa...
    104 kr
  • Lisa och Tyra ska sova hos Hallon i stallet. Det ska bli spännande. Men Tyras...
    104 kr
  • Ridskola med Hallon. Lisa är så glad för sin kompis Tyra. Vilken tur att Tyra...
    104 kr
  • Hästar + vänskap = Hallon. Lisa har haft Alva som bästis. De leker fortfarand...
    104 kr
  • Det började som ett skämt. Fastän det inte är roligt så skrattar Elias åt Oll...
    155 kr
  • En viktig bok om sorg, vänskap och glädje. Det borde varit dåligt väder den d...
    159 kr
  • Maja går i samma gymnasieskola som Lea. Maja är mycket sjuk. Hon har en sjukd...
    155 kr
  • Lea är hos mormor på landet. Mormor bor alldeles vid en stor skog. En dag när...
    155 kr
  • Vad är en riktig familj? Det kan vara svårt att få nya familjemedlemmar. Men ...
    155 kr
  • Som i slow motion snurrade Bangs cross genom luften. Den kom långt. Faktiskt ...
    159 kr
  • BMX, fart och drömmar. Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    159 kr
  • BMX, fart och drömmar! Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    159 kr
  • Det BMX-tokiga gänget är tillbaka! Nu är det dags för de fyra barnen att sta...
    159 kr
  • BMX Gripen på tjuvjakt. Gänget får en ny kompis, Ibra. Han har flytt hit från...
    159 kr
  • Nu gäller det … Plötsligt började Sacke känna sig nervös. I sitt huvud hade h...
    159 kr
  • Till sista tramp-taget … Regnet hade varit som en vägg framför dem på vägen d...
    159 kr
  • Polisen är i byn. Det är slut med trimmande mopeder! Med både bilar och motor...
    159 kr
  • När botten är nådd ... Det här skulle verkligen bli sista grejen. Sista dumma...
    159 kr
  • Petter, Lukas och Krille är i skogen för att leka av sig med mopederna. Eller...
    159 kr
  • När Gustav vaknade var det mörkt.Det var kallt omkring honom.Han låg i snön.E...
    149 kr
  • Om vänskap och vikten av att säga nej."När kvällen för festen kommer är jag n...
    131 kr
  • Kannibalens byte - sista delen. Tillsammans med Ezra och Selina ger sig Luka ...
    159 kr
  • Svart eller vit häxa? Mia är ledsen. Hennes farmor har nyss dött. Då visar de...
    142 kr
  • Mia räddar en flicka som har gåvan att kunna bli en häxa. Men flickan är både...
    142 kr
  • Det finns sex olika nomer. Den här berättelsen handlar om två röda nomer som ...
    104 kr
  • Menza tycker att allt känns tråkigt utan magi. Och eftersom han inte får sin ...
    104 kr
  • Det finns sex sorters nomer. Den här berättelsen handlar om de som är orange....
    104 kr
  • Flint och Ask är goda vänner. Ask undrar varför Flint ger en gåva till statyn...
    104 kr
  • Sola kan göra sjuka människor friska. Tillsammans med solen hjälper hon folke...
    104 kr
  • Niko har en magisk förmåga. Han kan förvandla en skugga till en snärtande pis...
    104 kr
  • Kampen fortsätter! Det finns fortfarande bomber på olika ställen i staden. Or...
    130 kr
  • En allra sista strid. Orion är fångad av polisen. De tänker lämna ut honom ti...
    130 kr
  • Nästa gång vi ses - blir i helvetet! Ingen vet vem Orion är. Egentligen är ha...
    130 kr
  • Hur länge vågar ni vänta? Ingen vet vem Orion är. Egentligen är han bara en h...
    130 kr
  • Vem överlever när de döda invaderar? Gatorna i staden ligger öde. I den plund...
    142 kr
  • Alldeles ensam ... eller? Krille är tillbaka i sin bunker. Ensam. Han har mat...
    142 kr
  • Tillfälligt slut på lagret.
    142 kr
  • Kommer jag att dö här...? Det går rykten om en plats utan levande döda. Någon...
    142 kr
  • Om du blir sårad blir du en av dem. Mark flyr för sitt liv när alla runt hono...
    142 kr
  • Man ruttnar medan man lever... Mark flyr från de som vill döda honom. Han göm...
    142 kr
  • Mark är smittad. Förvandlingen har redan börjat, och han är en zombie nu. Sna...
    142 kr
  • Mark är död. En levande död. Det är längesen han var en människa. Nu har han ...
    142 kr
  • Adam vill absolut inte till Kiruna. Men pappa har fått ett viktigt uppdrag oc...
    159 kr
  • Hur långt skulle du gå för att slippa plugga? Ida hatar att plugga. Varför må...
    159 kr
  • En rapp berättelse om ett nutida fenomen – appen. Som dessutom löser alla din...
    159 kr
  • Ny serie för nybörjarläsarna!Tor kör fort.Tim tittar på Tor.Tor håller hårt i...
    84 kr
  • Ny serie för nybörjarläsarna! Tor och Tim är på utflykt. De är ute och går. D...
    84 kr
  • Tor och Tim är här igen! Tor ska åka skidor. Vattenskidor. Det är ju lätt! Ti...
    84 kr
  • Nya upptåg med Lukas! Lukas ser på teve. Två män har rånat en bank. Då knacka...
    97 kr
  • Lukas bakom spakarna! Det är natt. Lukas går ut i trädgården. Han ser ett rym...
    97 kr
  • Lukas är en drak-krigare. Lukas ger sig ut på nya äventyr! När han ska passa ...
    97 kr
  • Det är natt. En svart skugga springer i skogen.  Det är en ond och farlig man...
    97 kr
  • En perfekt bok för nybörjarläsaren! Det är natt. En svart skugga springer i s...
    97 kr
  • Lukas till undsättning! Lukas får ett magiskt svärd av en kvinna i en sjö. Ha...
    97 kr
  • Lukas är i Japan. Han är på besök i ett tempel. I ett tempel är det lugn och ...
    97 kr
  • Lukas får superkrafter. Mitt i natten blir Lukas väckt av en kvinna som gråte...
    97 kr
  • Följ med på en otrolig undervattensresa! Ett okänt djur har visat sig i värld...
    168 kr
  • Ouml;det har valt Arthur... På torget utanför den stora kyrkan fanns en stor ...
    168 kr
  • Fångad i en öde värld. ”Vi hade ingen mat, inget rent dricksvatten. Jag visst...
    131 kr
  • Kära gamla dagbok, lyssna nu! Minna spelar hiphop tillsammans med sin kompis ...
    159 kr
  • Det här med kärlek … är inte alltid så lätt. Minna har börjat hänga mer och m...
    159 kr
  • När en kompis sviker… Kära dagbok! Jag vet inte vad jag ska göra. Tänk om du ...
    159 kr
  • Ny serie för de hästtokiga! Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har bliv...
    159 kr
  • Äntligen sommarlov! Sommaren är här och det är dags för långritt på ridskolan...
    159 kr
  • Lilly ser fram emot sommarens ridläger. Alla skötarna på ridskolan ska vara m...
    159 kr
  • Dramatik och kalabalik i stallet. Lilly älskar att hänga med bästa vännerna i...
    159 kr
  • En ny kille i stallet. Det är höst och årets hubertus-jakt närmar sig. Lilly ...
    159 kr
  • Det lackar mot jul, och på ridskolan förbereder sig Lilly och vännerna för de...
    159 kr
  • Lilly och Glimma är på kurs på en gård ute på landet. Först känns allt spänna...
    159 kr
  • Glimma på arabiska. Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har blivit sköta...
    159 kr
  • Rymdsnurr och känslokarusell Eskil är en vanlig kille. Bara lite rädd för vat...
    142 kr
  • Hur räddar man bäst en katt som fångats av ett läskigt monster på planeten Ma...
    142 kr
  • Rymdsnurr och känslokarusell Eskil är en vanlig kille. Bara lite rädd för vat...
    142 kr
  • Flugo hänger med Buzz på skolutflykt. De åker till en fabrik. Där gör de flug...
    104 kr
  • Det var en gång en hjälte. Han hette Flugo ... Så börjar sagan om Flugo och B...
    104 kr
  • Flugo och Buzz leker ute. Då träffar de en flicka. Hon har ett husdjur. En fl...
    104 kr
  • Ingen jul utan Flugo … Snart är det julafton. Men Flugo kan inte sova. För ha...
    104 kr
  • En familj är bra att ha. Det tycker Buzz och bjuder in hela Flugos tjocka slä...
    104 kr
  • Flugo visar vägen! Buzz och hans familj ska ut och resa. Flugan Flugo vill gä...
    104 kr
  • Tillfälligt slut på lagret. Finns att köpa igen 1 februari.
    104 kr
  • Flugo gömmer sig i sop-tunnan. Men då kommer sop-bilen och tömmer tunnan. Är ...
    104 kr
  • Buzz vill så gärna visa mormor sitt lilla husdjur, flugan Flugo. Men det skul...
    104 kr
  • Stick, dumma fluga! Flugo är hungrig. Han vill ha något brunt och stinkande. ...
    104 kr
  • Flugo blir en hjälte! Den busiga flugan följer med sin husse Buzz till skolan...
    104 kr
  • Lättläst Läckberg. Änglamakerskan är den åttonde boken i den fristående decka...
    168 kr
  • Gull Åkerblom – nu hos Hegas! Lydia älskar dans, men gillar inte mörker. En k...
    104 kr
  • I Lydias klass drar de lott om vem som ska vara årets lucia. Spänningen är st...
    104 kr
  • Blygast och nyast i klassen. Det ska börja en ny flicka i Lydias klass. Hon v...
    104 kr
  • Finns det spöken? Det är halloween. I Lydias klass förbereder barnen sig för ...
    104 kr
  • Isa åker till sin mormor över sommaren. Hon ser fram emot ett vanligt sommarl...
    159 kr
  • Möt det vilda gänget! I staden bor ett gäng killar. De älskar att spela fotbo...
    159 kr
  • Det vilda gänget - tillbaka på fotbollsplanen ... Det börjar en ny kille i kl...
    159 kr
  • Vanessa – den orädda! Vanessa är tokig i fotboll. I flera år har hon spelat i...
    159 kr
  • Book 9Meet Pig – Peter Ian Green, although everybody calls him Pig for short....
    110 kr
  • Book 13.There's a school Big Quiz against The Academy (the posh school) and i...
    110 kr
  • Book 4. Meet Pig – Peter Ian Green, although everybody calls him Pig for shor...
    110 kr
  • Book 7. Meet Pig – Peter Ian Green, although everybody calls him Pig for shor...
    110 kr
  • Book 18. Pig is fed up with getting picked on - especially by that Dean Gosna...
    110 kr
  • Book 14. When Pig's mum tells him that she's going to get a divorce from his ...
    110 kr
  • Book 3. Meet Pig – Peter Ian Green, although everybody calls him Pig for shor...
    110 kr
  • Book 8. Meet Pig – Peter Ian Green, although everybody calls him Pig for shor...
    110 kr
  • Book 17. Pig finally gets to go on his surfing holiday with the school. (He g...
    110 kr
  • Book 12Meet Pig – Peter Ian Green, although everybody calls him Pig for short...
    110 kr
  • Pig ska klä på sig och gå till skolan. Men han hittar inte sina kallingar. Ha...
    118 kr
  • Värre än värst! Pig och Raj tycker att Pigs mamma ska träffa en ny man. De an...
    118 kr
  • Pig har blivit kär i en RIKTIG tjej. Hon heter Tiffany, tuggar tuggummi och s...
    118 kr
  • Mycket skratt och lite bajs. Peter Ian G reen, P.I.G., är tolv år, har rött s...
    118 kr
  • Humor på låg nivå med många skratt! Pig och Raj är på väg till skolan. Raj sä...
    118 kr
  • Födelsedagskalas med PIG! En död hamster, en frånvarande pappa och ett katast...
    118 kr
  • Book 5. Meet Pig – Peter Ian Green, although everybody calls him Pig for shor...
    110 kr
  • Book 6. Meet Pig – Peter Ian Green, although everybody calls him Pig for shor...
    110 kr
  • The Pig reading books are all supported by workbooks containing worksheets sp...
    321 kr
  • The Pig reading books are all supported by workbooks containing worksheets sp...
    321 kr
  • The Pig reading books are all supported by workbooks containing worksheets sp...
    321 kr
  • The Pig reading books are all supported by workbooks containing worksheets sp...
    321 kr
  • Pig och hans kompis Raj fått nys på att det är TV-inspelning på gång nere på ...
    118 kr
  • Book 10. Meet Pig – Peter Ian Green, although everybody calls him Pig for sho...
    110 kr
  • Book 16. When Raj spots Pig's mum's boyfriend Bob kissing Tish (the one with ...
    110 kr
  • Book 15. Harry the hamster is ill, so Mum and Pig take him to the vet. That c...
    110 kr
  • Book 11. Meet Pig – Peter Ian Green, although everybody calls him Pig for sho...
    110 kr
  • Ett oväntat byte möter de två bröderna ombord på Finlandsfärjan. Planen var a...
    159 kr
  • Det är Sams födelsedag men han är arg. Lo gråter i pappas famn. Det gör ont i...
    97 kr
  • Varannan vecka hos mamma… Den här veckan ska Sam bo hos mamma. Men där bor äv...
    97 kr
  • Vad gör du om du hittar hundra kronor? Sam hittar en plånbok på marken. Tänk ...
    97 kr
  • Nu är det dags för ett nytt äventyr för kompisarna Malva och Hanna! Den här g...
    139 kr
  • Rysligt och ruggigt på bibblan! Malva och Hanna är på bibblan med hela klasse...
    139 kr
  • Spökspanarna på arabiska. Malva och Hanna är på bibblan med hela klassen. När...
    139 kr
  • Lättläst thriller med mystik, kärlek och svek! Sommarlovet har just börjat nä...
    159 kr
  • Det rasslar i träden... Malva och Hanna är tillbaka! Finns det farliga troll ...
    139 kr
  • Det är snöstorm och Malva och Hanna måste övernatta på ett ruskigt hotell. Ha...
    139 kr
  • Rysligt i gallerian! Finns det zombier i gallerian? Malva vill kolla i affäre...
    139 kr
  • Rysligt i gallerian! Finns det zombier i gallerian? Malva vill kolla i affäre...
    139 kr
  • Vem är hon? Första gången han såg henne var på nattbussen.  Hon satt längst b...
    131 kr
  • Fast Molly länge har trånat efter Theo i hemlighet i flera år går hon nu med ...
    159 kr
  • Min syrra pratar inte med mig längre. Mamma och pappa tittar på mig som om de...
    159 kr
  • När vargen i henne vaknar … Ina vet att hon bär på en farlig hemlighet. Den f...
    131 kr
  • En bok om modet att våga bry sig om. När Isak börjar i sin nya klass märker h...
    159 kr
  • Nadir ska åka på sin första stora simtävling i sitt nya hemland, Sverige. Men...
    159 kr
  • Nadir ska åka på sin första stora simtävling i sitt nya hemland, Sverige. Men...
    159 kr
  • Nadir flydde till Sverige från kriget i Syrien. Här tränar han simning och ge...
    159 kr
  • Att våga vara sig själv. Möt Nadir– en helt vanlig högstadiekille som tänker ...
    159 kr
  • Nadir och ingen annan på arabiska. Möt Nadir – en helt vanlig högstadiekille ...
    159 kr
  • På en öde ö... Robinson följer med ett fartyg på en långresa för att uppleva ...
    168 kr
  • Den klassiska sagan i ny tappning. VARNING: BÖR EJ LÄSAS VID LÄGGDAGS! Trodde...
    104 kr
  • Den klassiska sagan i ny tappning. VARNING: BÖR EJ LÄSAS VID LÄGGDAGS! Trodde...
    104 kr
  • Guldlock är en alldeles för nyfiken och äventyrlig liten flicka som egentlige...
    104 kr
  • Giftig ärta på klassisk bädd. Lilla Skräckbiblioteket - klassiska sagor i ny ...
    104 kr
  • Snövits elaka styvmor lurar Snövit att sova för evigt. Endast en kyss från en...
    104 kr
  • Läskig förvandling. Jack berättar om sin storebror Lukas, som var världens sn...
    131 kr
  • Ingen vanlig barnvakt... Det fanns många barnvakter på Fannys gata. Men ingen...
    131 kr
  • Vad finns bakom spegeln? Alva är en ensam flicka som ingen riktigt begriper s...
    131 kr
  • Låt oss presentera en doktor som ÄLSKAR att ta blodprov…Alex börjar berätta o...
    131 kr
  • Allt hemskt började den dagen ett tivoli kom till stan ... Det är något kusli...
    131 kr
  • När leksaken blir levande … och farlig! Jessica var tokig i sin gulliga lilla...
    131 kr
  • Ny seriehjälte att älska! På en halv sekund förändras hela Zitas liv – på ett...
    168 kr
  • Vänskap, bråk och lagsport! Det är mycket bråk i laget. Tjejerna hackar på va...
    148 kr
  • Vinn med hjälp av viljan! Tjejerna ska vara med på en viktig turnering. Den s...
    148 kr
  • Freja ska åka på läger några dagar. Utan handbollstjejerna. På lägret möter h...
    148 kr
  • Kan kärlek ändra ditt liv? En fattig vedhuggare är ute och arbetar i skogen. ...
    159 kr
  • Vem är det som är klokast? En kung har tre döttrar som han älskar högt. En da...
    159 kr
  • Flodvågen på arabiska. Klimathotet har nu blivit på riktigt. Stora delar av v...
    159 kr
  • Vänner i vått och torrt. Ida, Lo, Noa och Ali är kompisar som råkar ut för sm...
    97 kr
  • Bästa vänner på arabiska. Ida, Lo, Noa och Ali är kompisar som råkar ut för s...
    97 kr
  • Hett om öronen för vännerna! Ali och Noa bygger en koja i ett träd. Kojan är ...
    97 kr
  • Hett om öronen för vännerna! Ali och Noa bygger en koja i ett träd. Kojan är ...
    97 kr