Hem » Böcker efter ålder

Böcker efter ålder

Här är alla Hegas böcker för barn och unga! Vill du leta på ett mer strukturerat sätt väljer du ålder här under. Då kan du sedan välja böcker efter Hegas-nivå. 

  • Din Hegas-katalog för läsupplevelser på arabiska. Du kan förhandsläsa hela k...
    0 kr
  • Låt mörkret sluta och solen skjuta! Mia tränar med Elvira för att lära sig me...
    142 kr
  • It takes courage to be who you really are.Anxiety-ridden Ethan is befriended ...
    118 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Regn, åska och ett ödehus. Kim och Lina ...
    155 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Pig ska klä på sig och gå till skolan. ...
    167 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Det är Sams födelsedag, men han är arg....
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ett glittrande örhänge, ett gammalt bre...
    210 kr
  • Det händer mycket runt syskonen Kim och Lina. Full fart, bus och äventyr näst...
    104 kr
  • Hela familjen ska på semester. Först kör de vilse, sen tar bensinen slut - hj...
    104 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Hela familjen ska på semester. Först kör...
    155 kr
  •  I simhallen klarar Lina alla höjderna i hopptornet lätt som en plätt. Kim är...
    104 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. I simhallen klarar Lina alla höjderna i ...
    155 kr
  • Regn, åska och ett ödehus. Kim och Lina ska gå till mormor. De tar stigen gen...
    104 kr
  • Kim & Lina på arabiska. Regn, åska och ett ödehus. Kim och Lina ska gå till m...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.Kim & Lina på arabiska. Regn, åska och e...
    155 kr
  • Det är sommar och varmt. Kim och Lina är hos farmor och farfar, men just nu ä...
    104 kr
  • Vem ska rädda katterna? Kim och Lina har en katt. Han heter Sture. Nu är han ...
    104 kr
  • Boken kommer den 6/11, 2017. Beställ den redan idag!  CD ingår! Mp3-fil och F...
    155 kr
  • Kim & Lina på arabiska. Kim och Lina har en katt. Han heter Sture. Nu är han ...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Kim & Lina på arabiska. Kim och Lina ha...
    155 kr
  • I full galopp med Kim och Lina. Kim följer med Lina till stallet. Men att rid...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil fulltext DAISY. I full galopp med Kim och Lina. Kim följer ...
    155 kr
  • När hissen stannar och allt blir mörkt ... Kim & Lina har handlat till farfar...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. När hissen stannar och allt blir mörkt ...
    155 kr
  • Lina tycker fotboll är tråkigt. Suck! Fast när Kim får en boll på näsan och m...
    104 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Lina tycker fotboll är tråkigt. Suck! Fa...
    155 kr
  • Ny kostym för Kim och Lina! Följ med Kim och Lina på en utflykt ner i underjo...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ny kostym för Kim och Lina! Följ med Ki...
    155 kr
  • Kim och Lina på arabiska. Följ med Kim och Lina på en utflykt ner i underjord...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Kim och Lina på arabiska. Följ med Kim ...
    155 kr
  • Kim och Lina följer med mamma och pappa ut i skogen. De ska plocka svamp. Kim...
    104 kr
  • CD ingår! MP3-fil och fulltext DAISY. Vad händer i skräckens hus? Vem är den ...
    210 kr
  • Vad händer i skräckens hus? Vem är den mystiska damen som vandrar omkring i P...
    159 kr
  • På väg till vännerna i SPLEJ cyklar Peo förbi ett gammalt hus byggt i trä. De...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. På väg till vännerna i SPLEJ cyklar Peo...
    210 kr
  • En olycka kommer sällan ensam... Peo följer med Jamal till moskén. På väg hem...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. En olycka kommer sällan ensam... Peo fö...
    210 kr
  • Uppföljare till vårens favorit! Butiken där Esters syster jobbar blir rånad e...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Uppföljare till vårens favorit! Butiken...
    210 kr
  • Splej på arabiska. Butiken där Esters syster jobbar blir rånad en sen vinterk...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.Splej på arabiska. Butiken där Esters sy...
    210 kr
  • Splej – Häng med från början! Kompisarna Peo, Jamal, Ester och Lollo starta...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Splej på arabiska. Kompisarna Peo, Jama...
    210 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Splej – Häng med från början! Kompisarn...
    210 kr
  • Splej spanar vidare ... Peo och vännerna i Splej drar ut i skogen för att täl...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Splej spanar vidare ... Peo och vännern...
    210 kr
  • Fixade matchen – ett fall för SPLEJ! Peos grann-hus har varit till salu, men ...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Fixade matchen – ett fall för SPLEJ! Pe...
    210 kr
  • Peo och Jamal är sist in i duschen efter dagens idrottslektion. Då hör de sny...
    159 kr
  • Peo och Jamal är sist in i duschen efter dagens idrottslektion. Då hör de sny...
    210 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Fullmåne. Lukas har precis flyttat. Nu ä...
    159 kr
  • Ur Korpens hemlighet: Pojken låg precis still. Han lyssnade när männen gav si...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Pojken låg precis still. Han lyssnade nä...
    210 kr
  • Ella och hennes familj hyr ett sommartorp på landet och det börjar hända ovän...
    159 kr
  • Midnatt råder, tyst det är i huset ...Mot väggen kunde jag se en skugga. Den ...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Mot väggen kunde jag se en skugga. Den b...
    210 kr
  • En nyckel till det förflutna? En gammal nyckel i en rabatt. Det är väl inget ...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. En nyckel till det förflutna? En gammal ...
    210 kr
  • Varning för sträckläsning! Varulven är borta och allt är som vanligt igen. El...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Varning för sträckläsning! Varulven är b...
    210 kr
  • Saga och Sigrid har känt varandra sen de föddes, går i samma klass, bor mitt ...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Saga och Sigrid har känt varandra sen d...
    210 kr
  • De tre vännerna Saga, Sigrid och Hugo är nu alla tre fångade i datorspelet S ...
    159 kr
  • De tre vännerna Saga, Sigrid och Hugo är nu alla tre fångade i datorspelet S ...
    210 kr
  • En mörk och otäck hemlighet. Ella följer efter en vacker trollslända in i en ...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. En mörk och otäck hemlighet. Ella följer...
    210 kr
  • 3:e plats i Bokjuryn 2011 - kategorin kapitelböcker 9-12!"Tredje fristående b...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Ella hittar en spegel på en loppmarknad....
    210 kr
  • Ett glittrande örhänge, ett gammalt brev och en krälande spindel... Det är nå...
    159 kr
  • En marknad. Ett tivoli. Ett hemsökt spöktåg... Marknad på lördag, med Tivoli!...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. En marknad. Ett tivoli. Ett hemsökt spö...
    210 kr
  • Vill du veta en hemlighet? Tant Tea finns bara på en tavla. Ändå är det nog h...
    159 kr
  • Vinnaren i Bokjuryn 2011 - kategori serier!! Tolvåriga Emily flyttar med sin ...
    168 kr
  • Barnen väljer Amulett! Amulett - Stenväktaren, del 1 vann Bokjuryn 2011, Seri...
    168 kr
  • En omöjlig resa med faror som lurar överallt. Emily, Navin och deras besättni...
    168 kr
  • Emily och hennes vänner anländer till Celis för att be om hjälp i kampen mot ...
    168 kr
  • Emily överlever intrigerna i Celis, men Max stal moderstenen. Älvkungen får a...
    168 kr
  • Bokjuryvinnare! Kazu Kibuishis grafiska romaner i serien Amulett har tagit vä...
    168 kr
  • I den sjunde boken i fantastiskt populära Amulett-serien åker Emily, Trellis ...
    168 kr
  • Emily har tappat kontrollen över sin amulett. Hon är instängd i tomrummet och...
    168 kr
  • Jag går genom parken. Vid Döda bron ska jag rakt fram. Men så ser jag någon u...
    155 kr
  • Poesi för de yngre läsarna. Äntligen finns dikter för de som går på lågstadie...
    139 kr
  • Efter Ett värmeljus i din skalle och Varm tass i mörkret kommer nu Mårten Mel...
    149 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Missa inte uppföljaren till en underbart...
    118 kr
  • Triangeldrama. Max ser en lapp i korridoren. "Unga poeters sällskap för dig m...
    155 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Triangeldrama. Max ser en lapp i korrido...
    206 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    198 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Milo-serien: Om de gömda och glömda bar...
    198 kr
  • Ur det gömda barnets perspektiv. Milo lever gömd med sin familj. De flyttar h...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Ur det gömda barnets perspektiv. Milo l...
    198 kr
  • Milos flykt på arabiska. Milo lever gömd med sin familj. De flyttar hela tide...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Milos flykt på arabiska. Milo lever göm...
    198 kr
  • I den första delen får vi följa Vide på 1100-talet. Hans far är stenhuggare v...
    159 kr
  • I den första delen får vi följa Vide på 1100-talet. Hans far är stenhuggare v...
    210 kr
  • Kan en mur skydda dig mot allt det farliga? I andra delen av På plats i tiden...
    159 kr
  • Kan en mur skydda dig mot allt det farliga? I andra delen av På plats i tiden...
    210 kr
  • Det är år 1835. Pablo bor på en liten ö långt ute i Stilla havet. Pablos mamm...
    159 kr
  • Det är år 1835. Pablo bor på en liten ö långt ute i Stilla havet. Pablos mamm...
    210 kr
  • Året är 1599. Alice och hennes tvillingbror Adam bor i Stratford, en liten by...
    159 kr
  • Milo på arabiska. Milo har flytt ett hemland i krig och lever som gömd i Sver...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Milo på arabiska. Milo har flytt ett he...
    198 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Milo-serien: Om de gömda och glömda bar...
    198 kr
  • Sable wears only black and has always felt that doom is near. Lacey wears pin...
    72 kr
  • En bok om fotboll. Och en hel del annat. Alla i laget får varsin dagbok. Där ...
    159 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. En bok om fotboll. Och en hel del annat....
    210 kr
  • Agnes är en helt vanlig tjej. Hon älskar att springa och hänga med sin bästis...
    159 kr
  • Agnes är en helt vanlig tjej. Hon älskar att springa och hänga med sin bästis...
    210 kr
  • Love kastar nästan instrumentet i golvet. Men hindrar sig i sista stund. Klar...
    159 kr
  • Love kastar nästan instrumentet i golvet. Men hindrar sig i sista stund. Klar...
    210 kr
  • Ett måste för den som vill läsa om kärlek, och bli berörd. När någon lämnar l...
    159 kr
  • Ett måste för den som vill läsa om kärlek, och bli berörd. När någon lämnar l...
    210 kr
  • Vad har hänt med Hallon? Hallon är den snällaste häst som finns. Men ibland k...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vad har hänt med Hallon? Hallon är den ...
    155 kr
  • Lisa och Tyra är kompisar. De leker med sina dockor och med den snälla hästen...
    104 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Lisa och Tyra är kompisar. De leker med ...
    155 kr
  • Hästar + vänskap = Hallon. "Mister du en står dig tusende åter" säger ordsprå...
    104 kr
  • CD ingår! I boken ingår en ljudbok med mp3-filer, inklistrad i boken med cd-s...
    155 kr
  • Välkomna till Cirkus Hallon! Lisa och Tyra ska ha en egen cirkus. Cirkus Hall...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Välkomna till Cirkus Hallon! Lisa och T...
    155 kr
  • Hallon på arabiska. Lisa och Tyra ska ha en egen cirkus. Cirkus Hallon! Tyra ...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Hallon på arabiska. Lisa och Tyra ska h...
    155 kr
  • Hallon, bäst av alla! Tyra ska följa med Lisa till ridskolan. Hon är nervös. ...
    104 kr
  • Hallon, bäst av alla! Tyra ska följa med Lisa till ridskolan. Hon är nervös. ...
    155 kr
  • Hallon är en fjordhäst. Hon är busig. En dag springer hon rakt mot Lisa. Hon ...
    104 kr
  • Lucia som gnäggar och äter upp godiset … Lisa och Tyra ska ha lucia-tåg. Lisa...
    104 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Lucia som gnäggar och äter upp godiset ...
    155 kr
  • Lisa och Tyra ska sova hos Hallon i stallet. Det ska bli spännande. Men Tyras...
    104 kr
  • Lisa och Tyra ska sova hos Hallon i stallet. Det ska bli spännande. Men Tyras...
    155 kr
  • Ridskola med Hallon. Lisa är så glad för sin kompis Tyra. Vilken tur att Tyra...
    104 kr
  • Hästar + vänskap = Hallon. Lisa har haft Alva som bästis. De leker fortfarand...
    104 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. Hästar + vänskap = Hallon. Lisa har haft...
    155 kr
  • Det började som ett skämt. Fastän det inte är roligt så skrattar Elias åt Oll...
    155 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka.Det började som ett skämt. Fastän det int...
    206 kr
  • En viktig bok om sorg, vänskap och glädje. Det borde varit dåligt väder den d...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. En viktig bok om sorg, vänskap och gläd...
    210 kr
    Slut i lager
  • Maja går i samma gymnasieskola som Lea. Maja är mycket sjuk. Hon har en sjukd...
    155 kr
  • Maja går i samma gymnasieskola som Lea. Maja är mycket sjuk. Hon har en sjukd...
    206 kr
  • Lea är hos mormor på landet. Mormor bor alldeles vid en stor skog. En dag när...
    155 kr
  • Lea är hos mormor på landet. Mormor bor alldeles vid en stor skog. En dag när...
    206 kr
  • Vad är en riktig familj? Det kan vara svårt att få nya familjemedlemmar. Men ...
    155 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Vad är en riktig familj? Det kan vara sv...
    206 kr
  • Som i slow motion snurrade Bangs cross genom luften. Den kom långt. Faktiskt ...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Som i slow motion snurrade Bangs cross g...
    210 kr
  • BMX, fart och drömmar. Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. BMX, fart och drömmar. Både Fille och Sa...
    210 kr
  • Det BMX-tokiga gänget är tillbaka! Nu är det dags för de fyra barnen att sta...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Det BMX-tokiga gänget är tillbaka! Nu är...
    210 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. BMX Gripen på tjuvjakt. Gänget får en n...
    210 kr
  • Nu gäller det … Plötsligt började Sacke känna sig nervös. I sitt huvud hade h...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Nu gäller det … Plötsligt började Sacke...
    210 kr
  • Till sista tramp-taget … Regnet hade varit som en vägg framför dem på vägen d...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.Till sista tramp-taget … Regnet hade var...
    210 kr
  • BMX Gripen på tjuvjakt. Gänget får en ny kompis, Ibra. Han har flytt hit från...
    159 kr
  • Är du tuff när det gäller? Bangs moped blir stulen och de andra hakar på för ...
    159 kr
  • BMX, fart och drömmar! Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    159 kr
  • BMX, fart och drömmar! Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    210 kr
  • Polisen är i byn. Det är slut med trimmande mopeder! Med både bilar och motor...
    159 kr
  • CD ingår! Polisen är i byn. Det är slut med trimmande mopeder! Med både bilar...
    210 kr
  • När botten är nådd ... Det här skulle verkligen bli sista grejen. Sista dumma...
    159 kr
  • CD ingår! MP3-fil och fulltext DAISY När botten är nådd ... Det här skulle ve...
    210 kr
  • Petter, Lukas och Krille är i skogen för att leka av sig med mopederna. Eller...
    159 kr
  • Petter, Lukas och Krille är i skogen för att leka av sig med mopederna. Eller...
    210 kr
  • När Gustav vaknade var det mörkt.Det var kallt omkring honom.Han låg i snön.E...
    149 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. När Gustav vaknade var det mörkt. Det va...
    200 kr
  • Om vänskap och vikten av att säga nej."När kvällen för festen kommer är jag n...
    131 kr
  • Luka vill bli människojägare. Men han har ingen läromästare. Då får han höra ...
    159 kr
  • Kannibalens byte - sista delen. Tillsammans med Ezra och Selina ger sig Luka ...
    159 kr
  • Svart eller vit häxa? Mia är ledsen. Hennes farmor har nyss dött. Då visar de...
    142 kr
  • Mia räddar en flicka som har gåvan att kunna bli en häxa. Men flickan är både...
    142 kr
  • Mik är soldat i kung Neos armé. De bästa soldaterna kallas "kungens lejon". M...
    142 kr
  • Kampen om kronan fortsätter. Mik är soldat i kung Neos armé. De bästa soldate...
    142 kr
  • Det finns sex sorters nomer. Den här berättelsen handlar om de som är orange....
    104 kr
  • Det finns sex sorters nomer. Den här berättelsen handlar om de som är orange....
    155 kr
  • Flint och Ask är goda vänner. Ask undrar varför Flint ger en gåva till statyn...
    104 kr
  • Niko har en magisk förmåga. Han kan förvandla en skugga till en snärtande pis...
    104 kr
  • Återberättad lättläst klassiker. The Iliad, an ancient Greek classic poem, is...
    72 kr
  • Kampen fortsätter! Det finns fortfarande bomber på olika ställen i staden. Or...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Kampen fortsätter! Det finns fortfarand...
    182 kr
  • En allra sista strid. Orion är fångad av polisen. De tänker lämna ut honom ti...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY En allra sista strid Orion är fångad a...
    182 kr
  • Nästa gång vi ses - blir i helvetet! Ingen vet vem Orion är. Egentligen är ha...
    131 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka.Nästa gång vi ses - blir i helvetet! Inge...
    182 kr
  • Hur länge vågar ni vänta? Ingen vet vem Orion är. Egentligen är han bara en h...
    131 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Hur länge vågar ni vänta? Ingen vet vem ...
    182 kr
  • Vem överlever när de döda invaderar? Gatorna i staden ligger öde. I den plund...
    142 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Vem överlever när de döda invaderar? Ga...
    192 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Alldeles ensam ... eller? Krille är til...
    192 kr
  • Alldeles ensam ... eller? Krille är tillbaka i sin bunker. Ensam. Han har mat...
    142 kr
  • Zombie City, Under jorden. Staden tillhör de levande döda. Men Krille är inte...
    142 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Kommer jag att dö här...? Det går rykte...
    192 kr
  • Kommer jag att dö här...? Det går rykten om en plats utan levande döda. Någon...
    142 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Staden tillhör de levande döda. Men Kri...
    192 kr
  • Om du blir sårad blir du en av dem. Mark flyr för sitt liv när alla runt hono...
    142 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Om du blir sårad blir du en av dem. Mar...
    192 kr
  • Man ruttnar medan man lever... Mark flyr från de som vill döda honom. Han göm...
    142 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Man ruttnar medan man lever... Mark fly...
    192 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Mark är smittad. Förvandlingen har reda...
    192 kr
  • Mark är smittad. Förvandlingen har redan börjat, och han är en zombie nu. Sna...
    142 kr
  • Mark är död. En levande död. Det är längesen han var en människa. Nu har han ...
    142 kr
  • Mark är död. En levande död. Det är längesen han var en människa. Nu har han ...
    192 kr
  • Farfar berättar … om tandläkaren som kallas för Gnun och vad som hände på han...
    97 kr
  • Blodig humor i sann Monty Pyton-anda! En riddare ger aldrig upp! Exempel på d...
    97 kr
  • Adam vill absolut inte till Kiruna. Men pappa har fått ett viktigt uppdrag oc...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Adam vill absolut inte till Kiruna. Men ...
    210 kr
  • Hur långt skulle du gå för att slippa plugga? Ida hatar att plugga. Varför må...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Hur långt skulle du gå för att slippa...
    210 kr
  • En rapp berättelse om ett nutida fenomen – appen. Som dessutom löser alla din...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. En app som kan lösa alla problem. En rap...
    210 kr
  • Ny serie för nybörjarläsarna!Tor kör fort.Tim tittar på Tor.Tor håller hårt i...
    84 kr
  • Ny serie för nybörjarläsarna! Tor och Tim är på utflykt. De är ute och går. D...
    84 kr
  • Tor och Tim är här igen! Tor ska åka skidor. Vattenskidor. Det är ju lätt! Ti...
    84 kr
  • Nya upptåg med Lukas! Lukas ser på teve. Två män har rånat en bank. Då knacka...
    97 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Nya upptåg med Lukas! Lukas ser på teve...
    148 kr
  • Lukas bakom spakarna! Det är natt. Lukas går ut i trädgården. Han ser ett rym...
    97 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Lukas bakom spakarna! Det är natt. Luka...
    148 kr
  • Lukas är en drak-krigare. Lukas ger sig ut på nya äventyr! När han ska passa ...
    97 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Lukas är en drak-krigare. Lukas ger sig ...
    148 kr
  • Det är natt. En svart skugga springer i skogen.  Det är en ond och farlig man...
    97 kr