Några varor från Böcker efter ålder

  • Adam vill absolut inte till Kiruna. Men pappa har fått ett viktigt uppdrag oc...
    141 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Adam vill absolut inte till Kiruna. Men ...
    181 kr
  • En svart getabock vill hitta gott, grönt gräs. Därför går han upp i bergen. H...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. En svart getabock vill hitta gott, grön...
    184 kr
  • Kan kärlek ändra ditt liv? En fattig vedhuggare är ute och arbetar i skogen. ...
    139 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Kan kärlek ändra ditt liv? En fattig ve...
    184 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vem är det som är klokast? En kung har ...
    184 kr
  • al-Hakawati - Pojken och trollkarlen. En fattig kvinna vill att hennes son sk...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. al-Hakawati - Pojken och trollkarlen. E...
    184 kr
  • Det började som ett skämt. Fastän det inte är roligt så skrattar Elias åt Oll...
    141 kr
  • Alla bajsar och fiser. Det är helt naturligt. Bajs är det som blir kvar när v...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Alla bajsar och fiser. Det är helt natu...
    184 kr
  • Huden är kroppens egen overall. Den täcker allt som finns inuti dig. Muskler,...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Huden är kroppens egen overall. Den täc...
    184 kr
  • Emily och hennes vänner anländer till Celis för att be om hjälp i kampen mot ...
    149 kr
  • Vilmer och hans kompis Hai är ute i trädgården. En hockeypuck flyger plötslig...
    141 kr
  • Vilmer och hans kompis Hai är ute i trädgården. En hockeypuck flyger plötslig...
    184 kr
  • Det var en gång… Bruce föddes i en rik och kärleksfull familj. Han hade allt ...
    105 kr
  • Vänner i vått och torrt. Ida, Lo, Noa och Ali är kompisar som råkar ut för sm...
    86 kr
  • Simon får ofta ångestattacker och är ganska ensam. Men så blir han kompis med...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Simon får ofta ångestattacker och är ga...
    184 kr
  • Den klassiska sagan i ny tappning. VARNING: BÖR EJ LÄSAS VID LÄGGDAGS! Trodde...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Den klassiska sagan i ny tappning. VARN...
    132 kr
  • Farfar berättar … om tandläkaren som kallas för Gnun och vad som hände på han...
    86 kr
  • Förbannelsen som blev till verklighet. Syskonen Simon och Ida åker på semeste...
    123 kr
  • Hur långt skulle du gå för att slippa plugga? Ida hatar att plugga. Varför må...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Hur långt skulle du gå för att slippa p...
    186 kr
  • Freja ska åka på läger några dagar. Utan handbollstjejerna. På lägret möter h...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Freja ska åka på läger några dagar. Uta...
    175 kr
  • Mia räddar en flicka som har gåvan att kunna bli en häxa. Men flickan är både...
    126 kr
  • Vad gör man när monster från yttre rymden härjar i staden? Man tillkallar kap...
    128 kr
  • Kim & Lina på arabiska. Kim och Lina har en katt. Han heter Sture. Nu är han ...
    97 kr
  • Mik är soldat i kung Neos armé. De bästa soldaterna kallas "kungens lejon". M...
    126 kr
  • Kampen om kronan fortsätter. Mik är soldat i kung Neos armé. De bästa soldate...
    126 kr
  • Lukas till undsättning! Lukas får ett magiskt svärd av en kvinna i en sjö. Ha...
    86 kr
  • Låt oss presentera en doktor som ÄLSKAR att ta blodprov…Alex börjar berätta o...
    116 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Låt oss presentera en doktor som ÄLSKAR...
    161 kr
  • Vad finns bakom spegeln? Alva är en ensam flicka som ingen riktigt begriper s...
    116 kr
  • På väg till vännerna i SPLEJ cyklar Peo förbi ett gammalt hus byggt i trä. De...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. På väg till vännerna i SPLEJ cyklar Peo...
    184 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Kampen fortsätter! Det finns fortfarand...
    161 kr
  • Peter Pan är en pojke som inte vill bli stor. Han bor på en ö där allt kan hä...
    128 kr
  • Pig och hans kompis Raj fått nys på att det är TV-inspelning på gång nere på ...
    105 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Pig och hans kompis Raj fått nys på att...
    147 kr
  • Saga och Sigrid har känt varandra sen de föddes, går i samma klass, bor mitt ...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Saga och Sigrid har känt varandra sen d...
    184 kr
  • Ett hem och nya vänner. Skot hamnar en dag i klass 3b. Han vet inte var han k...
    105 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ett hem och nya vänner. Skot hamnar en ...
    148 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. En app som kan lösa alla problem. En rap...
    186 kr
  • Lättläst thriller med mystik, kärlek och svek! Sommarlovet har just börjat nä...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Lättläst thriller med mystik, kärlek oc...
    181 kr
  • Spänning och dramatik när hjälte möter anti-hjälte. Marc och hans syster Anna...
    116 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Spänning och dramatik när hjälte möter ...
    161 kr
  • Ny serie för nybörjarläsarna!Tor kör fort.Tim tittar på Tor.Tor håller hårt i...
    74 kr
  • Ny serie för nybörjarläsarna! Tor och Tim är på utflykt. De är ute och går. D...
    74 kr
  • Tova, en helt vanlig tjej som går i skolan som alla andra. Men som också bor ...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.Tova, en helt vanlig tjej som går i skol...
    137 kr
  • Tova försöker gömma sig, för att hon tycker att det är pinsamt att hennes bäs...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Tova försöker gömma sig, för att hon ty...
    137 kr
  • Triangeldrama. Max ser en lapp i korridoren. "Unga poeters sällskap för dig m...
    141 kr
  • En bok om modet att våga bry sig om. När Isak börjar i sin nya klass märker h...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.  En bok om modet att våga bry sig om. N...
    181 kr
  • När Wonder Woman är ute och flyger ser hon några konstiga moln. De ser ut som...
    116 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.När Wonder Woman är ute och flyger ser h...
    159 kr
  • Ny seriehjälte att älska! På en halv sekund förändras hela Zitas liv – på ett...
    149 kr
  • Om du blir sårad blir du en av dem. Mark flyr för sitt liv när alla runt hono...
    131 kr