Några varor från Böcker efter ålder

  • Adam vill absolut inte till Kiruna. Men pappa har fått ett viktigt uppdrag oc...
    141 kr
    Slut i lager
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Adam vill absolut inte till Kiruna. Men ...
    183 kr
  • En svart getabock vill hitta gott, grönt gräs. Därför går han upp i bergen. H...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. En svart getabock vill hitta gott, grön...
    184 kr
  • Kan kärlek ändra ditt liv? En fattig vedhuggare är ute och arbetar i skogen. ...
    139 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Kan kärlek ändra ditt liv? En fattig ve...
    184 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vem är det som är klokast? En kung har ...
    184 kr
  • al-Hakawati - Pojken och trollkarlen. En fattig kvinna vill att hennes son sk...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. al-Hakawati - Pojken och trollkarlen. E...
    184 kr
  • Det började som ett skämt. Fastän det inte är roligt så skrattar Elias åt Oll...
    137 kr
  • Alla bajsar och fiser. Det är helt naturligt. Bajs är det som blir kvar när v...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Alla bajsar och fiser. Det är helt natu...
    184 kr
  • Huden är kroppens egen overall. Den täcker allt som finns inuti dig. Muskler,...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Huden är kroppens egen overall. Den täc...
    184 kr
  • Vinnaren i Bokjuryn 2011 - kategori serier!! Tolvåriga Emily flyttar med sin ...
    149 kr
  • Barnen väljer Amulett! Amulett - Stenväktaren, del 1 vann Bokjuryn 2011, Seri...
    149 kr
  • En omöjlig resa med faror som lurar överallt. Emily, Navin och deras besättni...
    149 kr
  • Emily och hennes vänner anländer till Celis för att be om hjälp i kampen mot ...
    149 kr
  • Emily överlever intrigerna i Celis, men Max stal moderstenen. Älvkungen får a...
    149 kr
  • Bokjuryvinnare! Kazu Kibuishis grafiska romaner i serien Amulett har tagit vä...
    149 kr
  • - Jag har fått en idé! Ronja böjer sig fram mot mig. Vi sitter i hennes rum o...
    128 kr
  • "Äntligen är vi på väg! Vi åker utomlands. Snart ska flygplanet åka ner genom...
    128 kr
  • Vilmer och hans kompis Hai är ute i trädgården. En hockeypuck flyger plötslig...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vilmer och hans kompis Hai är ute i trä...
    184 kr
  • Den klassiska sagan i ny tappning som en del av Lilla Skräckbiblioteket. VARN...
    91 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Den klassiska sagan i ny tappning som e...
    135 kr
  • Supervännerna hjälper Batman! Det är stor fest på museet i Gotham City. Bruce...
    92 kr
    Slut i lager
  • Det var en gång… Bruce föddes i en rik och kärleksfull familj. Han hade allt ...
    105 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Supervännerna hjälper Batman! Det är st...
    139 kr
  • Farlig dimma över Gotham City. Det är en vacker morgon på våren. Då sveps hel...
    116 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISYFarlig dimma över Gotham City. Det är en ...
    159 kr
  • BMX, fart och drömmar. Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    141 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. BMX, fart och drömmar. Både Fille och Sa...
    186 kr
  • Det BMX-tokiga gänget är tillbaka! Nu är det dags för de fyra barnen att star...
    141 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Det BMX-tokiga gänget är tillbaka! Nu är...
    186 kr
  • Nu gäller det … Plötsligt började Sacke känna sig nervös. I sitt huvud hade h...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Nu gäller det … Plötsligt började Sacke...
    186 kr
  • BMX Gripen på tjuvjakt. Gänget får en ny kompis, Ibra. Han har flytt hit från...
    141 kr
  • Vänner i vått och torrt. Ida, Lo, Noa och Ali är kompisar som råkar ut för sm...
    86 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vänner i vått och torrt. Ida, Lo, Noa o...
    129 kr
  • Saga och Sigrid har känt varandra sen de föddes, går i samma klass, bor mitt ...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Saga och Sigrid har känt varandra sen d...
    184 kr
  • Ett oväntat byte möter de två bröderna ombord på Finlandsfärjan. Planen var a...
    141 kr
  • Simon får ofta ångestattacker och är ganska ensam. Men så blir han kompis med...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Simon får ofta ångestattacker och är ga...
    184 kr
  • Luka bor i Skogsby och arbetar tillsammans med sin vän Kif i kungens kök. När...
    141 kr
  • Luka vill bli människojägare. Men han har ingen läromästare. Då får han höra ...
    141 kr
  • Kannibalens byte - sista delen. Tillsammans med Ezra och Selina ger sig Luka ...
    141 kr
  • Isa åker till sin mormor över sommaren. Hon ser fram emot ett vanligt sommarl...
    141 kr
  • Möt det vilda gänget! I staden bor ett gäng killar. De älskar att spela fotbo...
    141 kr
  • Det vilda gänget - tillbaka på fotbollsplanen ... Det börjar en ny kille i kl...
    141 kr
  • Vanessa – den orädda! Vanessa är tokig i fotboll. I flera år har hon spelat i...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Vanessa – den orädda! Vanessa är tokig ...
    186 kr
  • Ett fall för Drakula-klubben! Kommer ni ihåg Vips? Hon har en klubb tillsamma...
    123 kr
  • Mord på hög höjd. Det är sommar i staden. Värmen är tryckande. En död man hit...
  • Den klassiska sagan i ny tappning. VARNING: BÖR EJ LÄSAS VID LÄGGDAGS! Trodde...
    92 kr
    Slut i lager
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Den klassiska sagan i ny tappning som e...
    135 kr
  • Farfar berättar … om tandläkaren som kallas för Gnun och vad som hände på han...
    86 kr
  • Lisa och Tyra är kompisar. De leker med sina dockor och med den snälla hästen...
    92 kr
  • Gull Åkerblom – nu hos Hegas! Lydia älskar dans, men gillar inte mörker. En k...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Hotet från havet. Klimathotet har nu bl...
    184 kr
  • Flugo visar vägen! Buzz och hans familj ska ut och resa. Flugan Flugo vill gä...
    92 kr
  • En bok om fotboll. Och en hel del annat. Alla i laget får varsin dagbok. Där ...
    149 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. En bok om fotboll. Och en hel del annat....
    195 kr
  • Fångad i en öde värld. ”Vi hade ingen mat, inget rent dricksvatten. Jag visst...
    116 kr
    Slut i lager
  • Lilly ser fram emot sommarens ridläger. Alla skötarna på ridskolan ska vara m...
    141 kr
  • Äntligen sommarlov! Sommaren är här och det är dags för långritt på ridskolan...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Äntligen sommarlov! Sommaren är här och...
    186 kr
  • Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har blivit skötare på sin favorithäs...
    141 kr
  • Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har blivit skötare på sin favorithäs...
    186 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Lilly ser fram emot sommarens ridläger....
    186 kr
  • Dramatik och kalabalik i stallet. Lilly älskar att hänga med bästa vännerna i...
    139 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Dramatik och kalabalik i stallet. Lilly...
    184 kr
  • Förbannelsen som blev till verklighet. Syskonen Simon och Ida åker på semeste...
    123 kr
  • Hur långt skulle du gå för att slippa plugga? Ida hatar att plugga. Varför må...
    141 kr
  • Hästar + vänskap = Hallon. "Mister du en står dig tusende åter" säger ordsprå...
    92 kr
  • Välkomna till Cirkus Hallon! Lisa och Tyra ska ha en egen cirkus. Cirkus Hall...
    92 kr
  • Hallon, bäst av alla! Tyra ska följa med Lisa till ridskolan. Hon är nervös. ...
    92 kr
  • Hallon, bäst av alla! Tyra ska följa med Lisa till ridskolan. Hon är nervös. ...
    137 kr
  • Vänskap, bråk och lagsport! Det är mycket bråk i laget. Tjejerna hackar på va...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vänskap, bråk och lagsport! Det är myck...
    175 kr
  • Freja ska åka på läger några dagar. Utan handbollstjejerna. På lägret möter h...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Freja ska åka på läger några dagar. Uta...
    175 kr
  • Säg hej till Flugo! Vad gör du om du krockar med en fluga? Och om du väldigt ...
    92 kr
  • Tim har gillat filmer om hjälten Max Strong sen han var liten. De andra i kla...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Tim har gillat filmer om hjälten Max St...
    186 kr
  • Flugo gömmer sig i sop-tunnan. Men då kommer sop-bilen och tömmer tunnan. Är ...
    91 kr
  • Alla älskar Hugo. Ny serie för nybörjarläsarna! Vems hjärta kommer inte att s...
    92 kr
  • Alla älskar Hugo. Ny serie för nybörjarläsarna! Vems hjärta kommer inte att s...
    92 kr
  • Härlig serie för nybröjarläsarna. Värme & skruvad humor. Vems hjärta klappar ...
    92 kr
  • Du och jag, Holger! Hugo och Holger åker på kollo. Där träffar de Py. Hon vil...
    92 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Du och jag, Holger! Hugo och Holger åker...
    137 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Här kommer Hallon. Hallon är en fjordhäs...
    92 kr
  • Svart eller vit häxa? Mia är ledsen. Hennes farmor har nyss dött. Då visar de...
    126 kr
  • Låt mörkret sluta och solen skjuta! Mia tränar med Elvira för att lära sig me...
    126 kr
  • Mia räddar en flicka som har gåvan att kunna bli en häxa. Men flickan är både...
    126 kr
    Slut i lager
  • En viktig bok om sorg, vänskap och glädje. Det borde varit dåligt väder den d...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. En viktig bok om sorg, vänskap och gläd...
    186 kr
  • Jag vet vem du är ... Agnes är en helt vanlig tjej. Hon älskar att springa oc...
    141 kr
  • Poesi för de yngre läsarna. Äntligen finns dikter för de som går på lågstadie...
    123 kr
  • Efter Ett värmeljus i din skalle och Varm tass i mörkret kommer nu Mårten Mel...
    132 kr
  • En historia som är nästan helt sann! – Akta er så jag inte släpper lös kalkon...
    141 kr
  • Actionladdad grafisk roman med cool stämning. Den tuffe detektiven kapten Pro...
    128 kr
  • Vad gör man när monster från yttre rymden härjar i staden? Man tillkallar kap...
    128 kr
  • Hela familjen ska på semester. Först kör de vilse, sen tar bensinen slut - hj...
    92 kr
  • Regn, åska och ett ödehus. Kim och Lina ska gå till mormor. De tar stigen gen...
    92 kr
  • Kim & Lina på arabiska. Kim och Lina har en katt. Han heter Sture. Nu är han ...
    97 kr
  • CD ingår! Mp3-fil fulltext DAISY. I full galopp med Kim och Lina. Kim följer ...
    137 kr
  • När hissen stannar och allt blir mörkt ... Kim & Lina har handlat till farfar...
    92 kr
  • Lina tycker fotboll är tråkigt. Suck! Fast när Kim får en boll på näsan och m...
    92 kr
  • Ny kostym för Kim och Lina! Följ med Kim och Lina på en utflykt ner i underjo...
    92 kr
  • Ur Korpens hemlighet: Pojken låg precis still. Han lyssnade när männen gav si...
    141 kr
  • Ella och hennes familj hyr ett sommartorp på landet och det börjar hända ovän...
    141 kr
  • Mik är soldat i kung Neos armé. De bästa soldaterna kallas "kungens lejon". M...
    126 kr
  • Kampen om kronan fortsätter. Mik är soldat i kung Neos armé. De bästa soldate...
    126 kr
  • Om den svåra, märkliga och härliga kärleken. – Du måste komma på ett sätt att...
    132 kr
  • CD ingår! MP3-fil och fulltext DAISY Om den svåra, märkliga och härliga kärle...
    177 kr
  • En lögn kommer sällan ensam. Så lätt det är att trassla in sig i lögner. Det ...
    132 kr
  • Av Bokjury-prisade Tomas Dömstedt! Tea önskar att hon var som den nya tjejen ...
    141 kr
  • Lucia som gnäggar och äter upp godiset … Lisa och Tyra ska ha lucia-tåg. Lisa...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Lucia som gnäggar och äter upp godiset ...
  • Nya upptåg med Lukas! Lukas ser på teve. Två män har rånat en bank. Då knacka...
    86 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Nya upptåg med Lukas! Lukas ser på teve...
    131 kr
  • Lukas är en drak-krigare. Lukas ger sig ut på nya äventyr! När han ska passa ...
    86 kr
  • Det är natt. En svart skugga springer i skogen.  Det är en ond och farlig man...
    86 kr
  • Lukas till undsättning! Lukas får ett magiskt svärd av en kvinna i en sjö. Ha...
    86 kr
  • Lukas får superkrafter. Mitt i natten blir Lukas väckt av en kvinna som gråte...
    86 kr
  • Kära gamla dagbok, lyssna nu! Minna spelar hiphop tillsammans med sin kompis ...
    141 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Kära gamla dagbok, lyssna nu! Minna spel...
    184 kr
  • Låt oss presentera en doktor som ÄLSKAR att ta blodprov…Alex börjar berätta o...
    116 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Låt oss presentera en doktor som ÄLSKAR...
    161 kr
  • Vad finns bakom spegeln? Alva är en ensam flicka som ingen riktigt begriper s...
    116 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vad finns bakom spegeln? Alva är en ens...
    161 kr
  • Läskig förvandling. Jack berättar om sin storebror Lukas, som var världens sn...
    116 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Läskig förvandling. Jack berättar om si...
    161 kr
  • Midnatt råder, tyst det är i huset ... Mot väggen kunde jag se en skugga. Den...
    141 kr
  • Det här med kärlek … är inte alltid så lätt. Minna har börjat hänga mer och m...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Det här med kärlek … är inte alltid så ...
    184 kr
  • Vem är hon? Första gången han såg henne var på nattbussen.  Hon satt längst b...
    116 kr
  • I Lydias klass drar de lott om vem som ska vara årets lucia. Spänningen är st...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. EI Lydias klass drar de lott om vem som...
    137 kr
  • När Fanny kom ny till Teas klass var hon tuff och orädd. Fanny hade startat d...
    141 kr
  • Splej spanar vidare ... Peo och vännerna i Splej drar ut i skogen för att täl...
    141 kr
  • CD ingår! MP3-fil och fulltext DAISY. Vad händer i skräckens hus? Vem är den ...
    186 kr
  • Vad händer i skräckens hus? Vem är den mystiska damen som vandrar omkring i P...
    141 kr
  • På väg till vännerna i SPLEJ cyklar Peo förbi ett gammalt hus byggt i trä. De...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. På väg till vännerna i SPLEJ cyklar Peo...
    184 kr
  • En olycka kommer sällan ensam... Peo följer med Jamal till moskén. På väg hem...
    139 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. En olycka kommer sällan ensam... Peo fö...
    184 kr
  • Butiken där Esters syster jobbar blir rånad en sen vinterkväll. De två rånarn...
    141 kr
  • Splej – Häng med från början! Kompisarna Peo, Jamal, Ester och Lollo starta...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Splej – Häng med från början! Kompisarn...
    186 kr
  • Nils Holgersson bor på en bondgård i Skåne. De har många djur. Men Nils är el...
    128 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.Nils Holgersson bor på en bondgård i Skå...
    174 kr
  • Blygast och nyast i klassen. Det ska börja en ny flicka i Lydias klass. Hon v...
    92 kr
  • En nyckel till det förflutna? En gammal nyckel i en rabatt. Det är väl inget ...
    141 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. En nyckel till det förflutna? En gammal ...
    186 kr
  • Fatimas pappa är från Egypten. Han har berättat historien om gudinnan Isis fö...
    105 kr
  • Kampen fortsätter! Det finns fortfarande bomber på olika ställen i staden. Or...
    116 kr
  • En allra sista strid. Orion är fångad av polisen. De tänker lämna ut honom ti...
    116 kr
  • Nästa gång vi ses - blir i helvetet! Ingen vet vem Orion är. Egentligen är ha...
    116 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka.Nästa gång vi ses - blir i helvetet! Inge...
    161 kr
  • Hur länge vågar ni vänta? Ingen vet vem Orion är. Egentligen är han bara en h...
    116 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Hur länge vågar ni vänta? Ingen vet vem ...
    161 kr
  • Peter Pan är en pojke som inte vill bli stor. Han bor på en ö där allt kan hä...
    128 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Peter Pan är en pojke som inte vill bli...
    184 kr
  • Pig ska klä på sig och gå till skolan. Men han hittar inte sina kallingar. Ha...
    105 kr
  • Värre än värst! Pig och Raj tycker att Pigs mamma ska träffa en ny man. De an...
    105 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Värre än värst! Pig och Raj tycker att ...
    148 kr
  • Pig har blivit kär i en RIKTIG tjej. Hon heter Tiffany, tuggar tuggummi och s...
    105 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Pig har blivit kär i en RIKTIG tjej. Ho...
    148 kr
  • Mycket skratt och lite bajs. Peter Ian G reen, P.I.G., är tolv år, har rött s...
    105 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Mycket skratt och lite bajs. Peter Ian ...
    148 kr
  • Humor på låg nivå med många skratt! Pig och Raj är på väg till skolan. Raj sä...
    102 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Humor på låg nivå med många skratt! Pig...
    147 kr
  • Pig och hans kompis Raj fått nys på att det är TV-inspelning på gång nere på ...
    105 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Pig och hans kompis Raj fått nys på att...
    147 kr
  • Polisen är i byn. Det är slut med trimmande mopeder! Med både bilar och motor...
    141 kr
  • Varning för sträckläsning! Varulven är borta och allt är som vanligt igen. El...
    141 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Varning för sträckläsning! Varulven är b...
    186 kr
  • På en öde ö... Robinson följer med ett fartyg på en långresa för att uppleva ...
    149 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. På en öde ö... Robinson följer med ett ...
    195 kr
  • Det är Sams födelsedag men han är arg. Lo gråter i pappas famn. Det gör ont i...
    86 kr
  • Varannan vecka hos mamma… Den här veckan ska Sam bo hos mamma. Men där bor äv...
    86 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY Varannan vecka hos mamma… Den här veckan...
    131 kr
  • Vad gör du om du hittar hundra kronor? Sam hittar en plånbok på marken. Tänk ...
    86 kr
  • Buzz vill så gärna visa mormor sitt lilla husdjur, flugan Flugo. Men det skul...
    92 kr
  • När botten är nådd ... Det här skulle verkligen bli sista grejen. Sista dumma...
    141 kr
  • CD ingår! MP3-fil och fulltext DAISY När botten är nådd ... Det här skulle ve...
    186 kr
  • Värme & humor för nybörjarläsare. Möt filuren Skot som hamnat i klass 3b. Där...
    105 kr
  • Ett hem och nya vänner. Skot hamnar en dag i klass 3b. Han vet inte var han k...
    105 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ett hem och nya vänner. Skot hamnar en ...
    148 kr
  • När Gustav vaknade var det mörkt. Det var kallt omkring honom. Han låg i snön...
    132 kr
  • En rapp berättelse om ett nutida fenomen – appen. Som dessutom löser alla din...
    141 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. En app som kan lösa alla problem. En rap...
    186 kr
  • Hästar + vänskap = Hallon. Lisa har haft Alva som bästis. De leker fortfarand...
    92 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. Hästar + vänskap = Hallon. Lisa har haft...
    137 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Vad är en riktig familj? Det kan vara sv...
    186 kr
  • 3:e plats i Bokjuryn 2011 - kategorin kapitelböcker 9-12! Ella hittar en speg...
    141 kr
  • Ett glittrande örhänge, ett gammalt brev och en krälande spindel... Det är nå...
    141 kr
  • Malva och Hanna är på bibblan med hela klassen. När de letar efter något spän...
    126 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Malva och Hanna är på bibblan med hela ...
    171 kr
  • Lättläst thriller med mystik, kärlek och svek! Sommarlovet har just börjat nä...
    141 kr
    Slut i lager
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Sommarlovet har just börjat när Lukas h...
    184 kr
  • Stick, dumma fluga! Flugo är hungrig. Han vill ha något brunt och stinkande. ...
    92 kr
  • Petter, Lukas och Krille är i skogen för att leka av sig med mopederna. Eller...
    141 kr