Hem » Lättlästa böcker efter ålder » 9 till 12 år » Lättläst nivå 2 9-12

Lättläst nivå 2 9-12

Här hittar du alla lättlästa böcker på Hegas-nivå 2 för läsaren i ålder 9-12 år. Nivån säger ingenting om läsarens ålder. Här läser du mer om Hegas-nivåer!

  • Låt mörkret sluta och solen skjuta! Mia tränar med Elvira för att lära sig me...
    142 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • Ur det gömda barnets perspektiv. Milo lever gömd med sin familj. De flyttar h...
    148 kr
  • Milos flykt på arabiska. Milo lever gömd med sin familj. De flyttar hela tide...
    148 kr
  • Milo på arabiska. Milo har flytt ett hemland i krig och lever som gömd i Sver...
    148 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • Svart eller vit häxa? Mia är ledsen. Hennes farmor har nyss dött. Då visar de...
    142 kr
  • Mia räddar en flicka som har gåvan att kunna bli en häxa. Men flickan är både...
    142 kr
  Hem » Lättlästa böcker efter ålder » 9 till 12 år » Lättläst nivå 2 9-12