Nivå 2 9-12

Här hittar du alla böcker på Hegas-nivå 2 för läsaren i ålder 9-12 år. Nivån säger ingenting om läsarens ålder. Här läser du mer om Hegas-nivåer!

  • Låt mörkret sluta och solen skjuta! Mia tränar med Elvira för att lära sig me...
    142 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    198 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Milo-serien: Om de gömda och glömda bar...
    198 kr
  • Ur det gömda barnets perspektiv. Milo lever gömd med sin familj. De flyttar h...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Ur det gömda barnets perspektiv. Milo l...
    198 kr
  • Milos flykt på arabiska. Milo lever gömd med sin familj. De flyttar hela tide...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Milos flykt på arabiska. Milo lever göm...
    198 kr
  • Milo på arabiska. Milo har flytt ett hemland i krig och lever som gömd i Sver...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Milo på arabiska. Milo har flytt ett he...
    198 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Milo-serien: Om de gömda och glömda bar...
    198 kr
  • Svart eller vit häxa? Mia är ledsen. Hennes farmor har nyss dött. Då visar de...
    142 kr
  • Mia räddar en flicka som har gåvan att kunna bli en häxa. Men flickan är både...
    142 kr
  • Mik är soldat i kung Neos armé. De bästa soldaterna kallas "kungens lejon". M...
    142 kr
  • Kampen om kronan fortsätter. Mik är soldat i kung Neos armé. De bästa soldate...
    142 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Mycket skratt och lite bajs. Peter Ian ...
    167 kr