Hem » Böcker efter ålder » 13 + » Nivå 4 13+

Nivå 4 13+

Här hittar du alla böcker på Hegas-nivå 4 för läsaren som är 13+. Nivån säger ingenting om läsarens ålder. Här läser du mer om Hegas-nivåer!

  • It takes courage to be who you really are.Anxiety-ridden Ethan is befriended ...
    118 kr
  • Ett måste för den som vill läsa om kärlek, och bli berörd. När någon lämnar l...
    159 kr
  • Ett måste för den som vill läsa om kärlek, och bli berörd. När någon lämnar l...
    210 kr
  • Som i slow motion snurrade Bangs cross genom luften. Den kom långt. Faktiskt ...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Som i slow motion snurrade Bangs cross g...
    210 kr
  • Är du tuff när det gäller? Bangs moped blir stulen och de andra hakar på för ...
    159 kr
  • Polisen är i byn. Det är slut med trimmande mopeder! Med både bilar och motor...
    159 kr
  • CD ingår! Polisen är i byn. Det är slut med trimmande mopeder! Med både bilar...
    210 kr
  • När botten är nådd ... Det här skulle verkligen bli sista grejen. Sista dumma...
    159 kr
  • CD ingår! MP3-fil och fulltext DAISY När botten är nådd ... Det här skulle ve...
    210 kr
  • Petter, Lukas och Krille är i skogen för att leka av sig med mopederna. Eller...
    159 kr
  • Petter, Lukas och Krille är i skogen för att leka av sig med mopederna. Eller...
    210 kr
  • Kära gamla dagbok, lyssna nu! Minna spelar hiphop tillsammans med sin kompis ...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Kära gamla dagbok, lyssna nu! Minna spel...
    210 kr
  • Det här med kärlek … är inte alltid så lätt. Minna har börjat hänga mer och m...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Det här med kärlek … är inte alltid så ...
    210 kr
  • När en kompis sviker… Kära dagbok! Jag vet inte vad jag ska göra. Tänk om du ...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. När en kompis sviker… Kära dagbok! Jag ...
    210 kr
  • Min syrra pratar inte med mig längre. Mamma och pappa tittar på mig som om de...
    159 kr
  • CD ingår! MP3-fil och fulltext DAISY. Min syrra pratar inte med mig längre. M...
    210 kr
  • En bok om modet att våga bry sig om. När Isak börjar i sin nya klass märker h...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.  En bok om modet att våga bry sig om. N...
    210 kr
  • Sommarlovet har börjat. 13-åriga Iza följer med mamma för att hälsa på Kriste...
    159 kr
  • Sommarlovet har börjat. 13-åriga Iza följer med mamma för att hälsa på Kriste...
    210 kr
  • Simon får ofta ångestattacker och är ganska ensam. Men så blir han kompis med...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Simon får ofta ångestattacker och är ga...
    210 kr
  Hem » Böcker efter ålder » 13 + » Nivå 4 13+