Lättläst nivå 4 13+

Här hittar du alla lättlästa böcker på Hegas-nivå 4 för läsaren som är 13+. Nivån säger ingenting om läsarens ålder. Här läser du mer om Hegas-nivåer!

  • It takes courage to be who you really are.Anxiety-ridden Ethan is befriended ...
    118 kr
  • Ett måste för den som vill läsa om kärlek, och bli berörd. När någon lämnar l...
    159 kr
  • Som i slow motion snurrade Bangs cross genom luften. Den kom långt. Faktiskt ...
    159 kr
  • Polisen är i byn. Det är slut med trimmande mopeder! Med både bilar och motor...
    159 kr
  • När botten är nådd ... Det här skulle verkligen bli sista grejen. Sista dumma...
    159 kr
  • Petter, Lukas och Krille är i skogen för att leka av sig med mopederna. Eller...
    159 kr
  • Kära gamla dagbok, lyssna nu! Minna spelar hiphop tillsammans med sin kompis ...
    159 kr
  • Det här med kärlek … är inte alltid så lätt. Minna har börjat hänga mer och m...
    159 kr
  • När en kompis sviker… Kära dagbok! Jag vet inte vad jag ska göra. Tänk om du ...
    159 kr
  • Min syrra pratar inte med mig längre. Mamma och pappa tittar på mig som om de...
    159 kr
  • En bok om modet att våga bry sig om. När Isak börjar i sin nya klass märker h...
    159 kr
  • Sommarlovet har börjat. 13-åriga Iza följer med mamma för att hälsa på Kriste...
    159 kr
  • Simon får ofta ångestattacker och är ganska ensam. Men så blir han kompis med...
    159 kr
  • I Våga Längta Lärarhandledning finns allt du som lärare i högstadiet och gymn...
    198 kr
  • Michael längtar efter att få kyssas men det är svårt att hitta någon i verkli...
    146 kr
  • Lova är tillsammans med Namir. De har försökt ha sex, men det blev inte bra. ...
    146 kr
  • Mira har varit kär i Julia så länge hon kan minnas men har aldrig sagt något....
    146 kr
  • Jonas förhållande med Leo är inte perfekt. Men i kväll är det fest, och nu sk...
    146 kr
  • Lärarhandledningen + 4 Våga längta-böcker I Våga Längta Lärarhandledning fin...
    665 kr