Hem » Böcker efter ålder » 13 + » Nivå 1 13+

Nivå 1 13+

Här hittar du alla böcker på Hegas-nivå 1 för läsaren som är 13+. Nivån säger ingenting om läsarens ålder. Här läser du mer om Hegas-nivåer!

  • Det började som ett skämt. Fastän det inte är roligt så skrattar Elias åt Oll...
    155 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka.Det började som ett skämt. Fastän det int...
    206 kr
  • Vad är en riktig familj? Det kan vara svårt att få nya familjemedlemmar. Men ...
    155 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Vad är en riktig familj? Det kan vara sv...
    206 kr
  Hem » Böcker efter ålder » 13 + » Nivå 1 13+