Hem » Lättlästa böcker efter ålder » 6 till 8 år » Lättläst nivå 1 6-8

Lättläst nivå 1 6-8

Här hittar du alla lättlästa böcker på Hegas-nivå 1 för läsaren i ålder 6-8 år. Nivån säger ingenting om läsarens ålder. Här läser du mer om Hegas-nivåer!

  • Ny serie för nybörjarläsarna!Tor kör fort.Tim tittar på Tor.Tor håller hårt i...
    84 kr
  • Ny serie för nybörjarläsarna! Tor och Tim är på utflykt. De är ute och går. D...
    84 kr
  • Tor och Tim är här igen! Tor ska åka skidor. Vattenskidor. Det är ju lätt! Ti...
    84 kr
  • Nya upptåg med Lukas! Lukas ser på teve. Två män har rånat en bank. Då knacka...
    97 kr
  • Lukas bakom spakarna! Det är natt. Lukas går ut i trädgården. Han ser ett rym...
    97 kr
  • Lukas är en drak-krigare. Lukas ger sig ut på nya äventyr! När han ska passa ...
    97 kr
  • Det är natt. En svart skugga springer i skogen.  Det är en ond och farlig man...
    97 kr
  • En perfekt bok för nybörjarläsaren! Det är natt. En svart skugga springer i s...
    97 kr
  • Lukas till undsättning! Lukas får ett magiskt svärd av en kvinna i en sjö. Ha...
    97 kr
  • Lukas är i Japan. Han är på besök i ett tempel. I ett tempel är det lugn och ...
    97 kr
  • Lukas får superkrafter. Mitt i natten blir Lukas väckt av en kvinna som gråte...
    97 kr
  • Gull Åkerblom – nu hos Hegas! Lydia älskar dans, men gillar inte mörker. En k...
    104 kr
  • I Lydias klass drar de lott om vem som ska vara årets lucia. Spänningen är st...
    104 kr
  • Det är Sams födelsedag men han är arg. Lo gråter i pappas famn. Det gör ont i...
    97 kr
  • Varannan vecka hos mamma… Den här veckan ska Sam bo hos mamma. Men där bor äv...
    97 kr
  • Vad gör du om du hittar hundra kronor? Sam hittar en plånbok på marken. Tänk ...
    97 kr
  • Vänner i vått och torrt. Ida, Lo, Noa och Ali är kompisar som råkar ut för sm...
    97 kr
  • Bästa vänner på arabiska. Ida, Lo, Noa och Ali är kompisar som råkar ut för s...
    97 kr
  • Hett om öronen för vännerna! Ali och Noa bygger en koja i ett träd. Kojan är ...
    97 kr
  • Hett om öronen för vännerna! Ali och Noa bygger en koja i ett träd. Kojan är ...
    97 kr
  Hem » Lättlästa böcker efter ålder » 6 till 8 år » Lättläst nivå 1 6-8