Hem » Bokserier » Superskolan » Superskolan 2 - Kristall-stölden

Superskolan 2 - Kristall-stölden

Att ha superkrafter är inte lätt! Bella har precis fått sin kraft, men vet inte riktigt hur hon ska använda den än. Det är kul att testa vad hon kan göra. Men det går inte alltid så bra. En dag försvinner en viktig kristall från Superskolan. Bella får skulden. Men det är inte hon! Astrid är den enda som tror henne. De måste hitta den riktiga tjuven för att rentvå Bella. Och när de gör det dras de in i något mycket värre än bara stölder.
1+ 140 kr
5+ 134 kr
10+ 127 kr

Hjälp med urval
  Leverans inom 3-5 arbetsdagar
  Betala med faktura

Information

Video

Bokens handling

Serien Super-skolan blandar det vardagliga med det magiska. Alla barn kan känna igen sig i Bellas kamp med magiska vardagsdilemman. Med illustrationer inspirerade av Disney och manga känner läsaren också igen uttrycket från den animerade tv-seriens värld. Det skapar ett fint och läslockande möte mellan det kända och det okända. Korta meningar och kapitel kombineras med bladvändande spänning i Kristall-stölden!

Extramaterial

Dokument (0)

Om författaren

Hej! Mattias heter jag. Jag älskar spännande berättelser och att teckna. Jag har alltid gillat tecknad film, serietidningar och tv-spel och hittar inspiration till mitt skapande genom dessa medier. Om jag hade en superkraft så skulle det förmodligen vara att kunna flytta saker med tanken, alltså ”telekinetisk förmåga”. Vad skulle din superkraft vara?

Böcker från samma författare

• Mattias Andersson
    140 kr