Humor

Böcker för alla som vill skratta och må bra!
Under varje titel hittar du fler böcker i samma serie, eller andra liknande böcker.

  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Möt det vilda gänget! I staden bor ett ...
    201 kr
  • Djävulsbacken har tre gupp. Man måste vara modig för att klara den backen på ...
    79 kr
  • Farfar berättar … om tandläkaren som kallas för Gnun och vad som hände på han...
    92 kr
  • Blodig humor i sann Monty Pyton-anda! En riddare ger aldrig upp! Exempel på d...
    92 kr
  • Boken kommer den 5 februari. Beställ den redan nu!Flugo hänger med Buzz på sk...
    98 kr
  • Ingen jul utan Flugo … Snart är det julafton. Men Flugo kan inte sova. För ha...
    99 kr
  • Flugo visar vägen! Buzz och hans familj ska ut och resa. Flugan Flugo vill gä...
    99 kr
  • Säg hej till Flugo! Vad gör du om du krockar med en fluga? Och om du väldigt ...
    99 kr
  • Boken kommer den 5 februari. Beställ den redan idag!Vem är egentligen den där...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Boken kommer den 5 februari. Beställ de...
    201 kr
  • Flugo gömmer sig i sop-tunnan. Men då kommer sop-bilen och tömmer tunnan. Är ...
    99 kr
  • Alla älskar Hugo. Ny serie för nybörjarläsarna! Vems hjärta kommer inte att s...
    99 kr
  • Alla älskar Hugo. Ny serie för nybörjarläsarna! Vems hjärta kommer inte att s...
    99 kr
  • Härlig serie för nybröjarläsarna. Värme & skruvad humor. Vems hjärta klappar ...
    99 kr
  • Du och jag, Holger! Hugo och Holger åker på kollo. Där träffar de Py. Hon vil...
    99 kr
  • Kim och Lina tittar på skrotbilar. De hoppar in i en gammal Volvo. Lina börja...
    99 kr
  • Det händer mycket runt syskonen Kim och Lina. Full fart, bus och äventyr näst...
    99 kr
  • Hela familjen ska på semester. Först kör de vilse, sen tar bensinen slut - hj...
    99 kr
  •  I simhallen klarar Lina alla höjderna i hopptornet lätt som en plätt. Kim är...
    99 kr
  • Regn, åska och ett ödehus. Kim och Lina ska gå till mormor. De tar stigen gen...
    99 kr
  • Det är sommar och varmt. Kim och Lina är hos farmor och farfar, men just nu ä...
    99 kr
  • Kim och Lina ska hälsa på mormor. Hon ligger på sjukhuset. De ska ta bussen d...
    99 kr
  • Hjälp! Katten Sture sitter fast högt upp i ett träd. Kim klättrar upp på en s...
    99 kr
  • Lina tycker fotboll är tråkigt. Suck! Fast när Kim får en boll på näsan och m...
    99 kr
  • Kim och Lina följer med mamma och pappa ut i skogen. De ska plocka svamp. Kim...
    99 kr
  • Lukas till undsättning! Lukas får ett magiskt svärd av en kvinna i en sjö. Ha...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Lukas till undsättning! Lukas får ett m...
    141 kr
  • Lukas får superkrafter. Mitt i natten blir Lukas väckt av en kvinna som gråte...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Lukas får superkrafter. Mitt i natten b...
    141 kr
  • Kära gamla dagbok, lyssna nu! Minna spelar hiphop tillsammans med sin kompis ...
    162 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Missa inte uppföljaren till en underbart...
    112 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Pig ska klä på sig och gå till skolan. ...
    161 kr
  • Pig ska klä på sig och gå till skolan. Men han hittar inte sina kallingar. Ha...
    112 kr
  • Värre än värst! Pig och Raj tycker att Pigs mamma ska träffa en ny man. De an...
    112 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Värre än värst! Pig och Raj tycker att ...
    161 kr
  • Pig har blivit kär i en RIKTIG tjej. Hon heter Tiffany, tuggar tuggummi och s...
    112 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Pig har blivit kär i en RIKTIG tjej. Ho...
    161 kr
  • Mycket skratt och lite bajs. Peter Ian G reen, P.I.G., är tolv år, har rött s...
    112 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Mycket skratt och lite bajs. Peter Ian ...
    161 kr
  • Humor på låg nivå med många skratt! Pig och Raj är på väg till skolan. Raj sä...
    112 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Humor på låg nivå med många skratt! Pig...
    161 kr
  • Födelsedagskalas med PIG! En död hamster, en frånvarande pappa och ett katast...
    112 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Födelsedagskalas med PIG! En död hamste...
    161 kr
  • Giftig ärta på klassisk bädd. Lilla Skräckbiblioteket - klassiska sagor i ny ...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Giftig ärta på klassisk bädd. Lilla Skr...
    148 kr
  • Buzz vill så gärna visa mormor sitt lilla husdjur, flugan Flugo. Men det skul...
    99 kr
  • Värme & humor för nybörjarläsare. Möt filuren Skot som hamnat i klass 3b. Där...
    112 kr
  • Ett hem och nya vänner. Skot hamnar en dag i klass 3b. Han vet inte var han k...
    112 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ett hem och nya vänner. Skot hamnar en ...
    161 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka.Värme & humor för nybörjarläsare. Möt fil...
    161 kr
  • Stick, dumma fluga! Flugo är hungrig. Han vill ha något brunt och stinkande. ...
    99 kr
  • Flugo blir en hjälte! Den busiga flugan följer med sin husse Buzz till skolan...
    99 kr
  • Tor och Tim är här igen! Tor ska åka skidor. Vattenskidor. Det är ju lätt! Ti...
    79 kr
  • Kul i skolan! Böckerna om Pig passar alla som gillar att fnissa. De har en en...
    191 kr
  • Kul i skolan! Böckerna om Pig passar alla som gillar att fnissa. De har en en...
    191 kr
  • Kul i skolan! Böckerna om Pig passar alla som gillar att fnissa. De har en en...
    191 kr
  • Om att vara ny i klassen – och att vara annorlunda. Vips har börjat i en ny s...
    132 kr