Hegas-nivå 5

Hegas-nivå 5 innehåller böcker med några svåra ord per sida och där förekomsten av bildspråk och ovanliga ord ytterligare ökar.

  • Farlig dimma över Gotham City. Det är en vacker morgon på våren. Då sveps hel...
    124 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISYFarlig dimma över Gotham City. Det är en ...
    173 kr
  • Isa åker till sin mormor över sommaren. Hon ser fram emot ett vanligt sommarl...
    162 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. I gränslandet mellan dröm och verklighe...
    211 kr
  • Mord på hög höjd. Det är sommar i staden. Värmen är tryckande. En död man hit...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Mord på hög höjd. Det är sommar i stade...
    201 kr
  • Följ med på en otrolig undervattensresa! Ett okänt djur har visat sig i värld...
    162 kr
  • Hotet från havet. Klimathotet har nu blivit på riktigt. Stora delar av världe...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Hotet från havet. Klimathotet har nu bl...
    201 kr
  • Supergirl – flickan från planeten Krypton. Det onda geniet Brainiac anfaller ...
    124 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Supergirl – flickan från planeten Krypt...
    173 kr
  • Superman – Stulna superkrafter. Superman har fullt upp. Först träffar han sin...
    124 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Superman – Stulna superkrafter. Superma...
    173 kr
  • Romantisk sci-fi med högt driv! Det surrar i Lauras ögon. Hela tiden. Laura v...
    124 kr
  • Spökbarnens återkomst. Mrs Darling bor ensam. Folk säger att hon är märklig o...
    124 kr
  • Kapitelbok om Wonder woman. Troll-kvinnan Circe har fått tag i tre väldigt ga...
    124 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Kapitelbok om Wonder woman. Troll-kvinn...
    173 kr
  • Lättläst Läckberg. Änglamakerskan är den åttonde boken i den fristående decka...
    162 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Lättläst Läckberg. Änglamakerskan är den...
    211 kr