Vänskap

Här hittar du böcker som handlar om vänskap, var och en på sitt eget sätt.
Under varje titel hittar du fler böcker i samma serie, eller andra liknande böcker. 

  • Det började som ett skämt. Fastän det inte är roligt så skrattar Elias åt Oll...
    148 kr
  • Som i slow motion snurrade Bangs cross genom luften. Den kom långt. Faktiskt ...
    152 kr
  • - Jag har fått en idé! Ronja böjer sig fram mot mig. Vi sitter i hennes rum o...
    139 kr
  • "Äntligen är vi på väg! Vi åker utomlands. Snart ska flygplanet åka ner genom...
    139 kr
  • BMX, fart och drömmar. Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    152 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. BMX, fart och drömmar. Både Fille och Sa...
    201 kr
  • Det BMX-tokiga gänget är tillbaka! Nu är det dags för de fyra barnen att star...
    152 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Det BMX-tokiga gänget är tillbaka! Nu är...
    201 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. BMX Gripen på tjuvjakt. Gänget får en n...
    201 kr
  • Nu gäller det … Plötsligt började Sacke känna sig nervös. I sitt huvud hade h...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Nu gäller det … Plötsligt började Sacke...
    201 kr
  • BMX Gripen på tjuvjakt. Gänget får en ny kompis, Ibra. Han har flytt hit från...
    152 kr
  • Vänner i vått och torrt. Ida, Lo, Noa och Ali är kompisar som råkar ut för sm...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vänner i vått och torrt. Ida, Lo, Noa o...
    141 kr
  • Hett om öronen för vännerna! Ali och Noa bygger en koja i ett träd. Kojan är ...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Hett om öronen för vännerna! Ali och No...
    141 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Är du tuff när det gäller? Bangs moped b...
    152 kr
  • Vanessa – den orädda! Vanessa är tokig i fotboll. I flera år har hon spelat i...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Vanessa – den orädda! Vanessa är tokig ...
    201 kr
  • Djävulsbacken har tre gupp. Man måste vara modig för att klara den backen på ...
    79 kr
  • Ett fall för Drakula-klubben! Kommer ni ihåg Vips? Hon har en klubb tillsamma...
    132 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ett fall för Drakula-klubben! Kommer ni...
    181 kr
  • Vad har hänt med Hallon? Hallon är den snällaste häst som finns. Men ibland k...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vad har hänt med Hallon? Hallon är den ...
    148 kr
  • Lisa och Tyra är kompisar. De leker med sina dockor och med den snälla hästen...
    99 kr
  • Gull Åkerblom – nu hos Hegas! Lydia älskar dans, men gillar inte mörker. En k...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Gull Åkerblom – nu hos Hegas! Lydia äls...
    148 kr
  • Ingen jul utan Flugo … Snart är det julafton. Men Flugo kan inte sova. För ha...
    99 kr
  • En bok om fotboll. Och en hel del annat. Alla i laget får varsin dagbok. Där ...
    162 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. En bok om fotboll. Och en hel del annat....
    211 kr
  • Lilly ser fram emot sommarens ridläger. Alla skötarna på ridskolan ska vara m...
    152 kr
  • En ny kille i stallet. Det är höst och årets hubertus-jakt närmar sig. Lilly ...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. En ny kille i stallet. Det är höst och ...
    201 kr
  • Ny serie för de hästtokiga! Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har bliv...
    152 kr
  • Ny serie för de hästtokiga! Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har bliv...
    201 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Lilly ser fram emot sommarens ridläger....
    201 kr
  • Dramatik och kalabalik i stallet. Lilly älskar att hänga med bästa vännerna i...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Dramatik och kalabalik i stallet. Lilly...
    201 kr
  • Hästar + vänskap = Hallon. "Mister du en står dig tusende åter" säger ordsprå...
    99 kr
  • Välkomna till Cirkus Hallon! Lisa och Tyra ska ha en egen cirkus. Cirkus Hall...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Välkomna till Cirkus Hallon! Lisa och T...
    148 kr
  • Hallon, bäst av alla! Tyra ska följa med Lisa till ridskolan. Hon är nervös. ...
    99 kr
  • Hallon, bäst av alla! Tyra ska följa med Lisa till ridskolan. Hon är nervös. ...
    148 kr
  • Vänskap, bråk och lagsport! Det är mycket bråk i laget. Tjejerna hackar på va...
    142 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vänskap, bråk och lagsport! Det är myck...
    191 kr
  • Vinn med hjälp av viljan! Tjejerna ska vara med på en viktig turnering. Den s...
    142 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vinn med hjälp av viljan! Tjejerna ska ...
    191 kr
  • Säg hej till Flugo! Vad gör du om du krockar med en fluga? Och om du väldigt ...
    99 kr
  • Alla älskar Hugo. Ny serie för nybörjarläsarna! Vems hjärta kommer inte att s...
    99 kr
  • Alla älskar Hugo. Ny serie för nybörjarläsarna! Vems hjärta kommer inte att s...
    99 kr
  • Härlig serie för nybröjarläsarna. Värme & skruvad humor. Vems hjärta klappar ...
    99 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Här kommer Hallon. Hallon är en fjordhäs...
    99 kr
  • Jag går genom parken. Vid Döda bron ska jag rakt fram. Men så ser jag någon u...
    152 kr
  • Jag vet vem du är ... Agnes är en helt vanlig tjej. Hon älskar att springa oc...
    152 kr
  • Poesi för de yngre läsarna. Äntligen finns dikter för de som går på lågstadie...
    132 kr
  • Efter Ett värmeljus i din skalle och Varm tass i mörkret kommer nu Mårten Mel...
    142 kr
  • En historia som är nästan helt sann! – Akta er så jag inte släpper lös kalkon...
    152 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. En historia som är nästan helt sann! – A...
    201 kr
  • Sommarvärme, storstadsliv och kärlek. Hope, en tjej från USA:s landsbygd, bor...
    152 kr
  • Av Bokjury-prisade Tomas Dömstedt! Tea önskar att hon var som den nya tjejen ...
    152 kr
  • Lucia som gnäggar och äter upp godiset … Lisa och Tyra ska ha lucia-tåg. Lisa...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Lucia som gnäggar och äter upp godiset ...
    148 kr
  • Lukas är en drak-krigare. Lukas ger sig ut på nya äventyr! När han ska passa ...
    92 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Lukas är en drak-krigare. Lukas ger sig ...
    141 kr
  • Kära gamla dagbok, lyssna nu! Minna spelar hiphop tillsammans med sin kompis ...
    162 kr
  • Ur det gömda barnets perspektiv. Milo lever gömd med sin familj. De flyttar h...
    142 kr
  • I Lydias klass drar de lott om vem som ska vara årets lucia. Spänningen är st...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. EI Lydias klass drar de lott om vem som...
    148 kr
  • När Fanny kom ny till Teas klass var hon tuff och orädd. Fanny hade startat d...
    152 kr
  • Fixade matchen – ett fall för SPLEJ! Peos grann-hus har varit till salu, men ...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Fixade matchen – ett fall för SPLEJ! Pe...
    201 kr
  • En olycka kommer sällan ensam... Peo följer med Jamal till moskén. På väg hem...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. En olycka kommer sällan ensam... Peo fö...
    201 kr
  • Splej – Häng med från början! Kompisarna Peo, Jamal, Ester och Lollo starta...
    152 kr
  • Blygast och nyast i klassen. Det ska börja en ny flicka i Lydias klass. Hon v...
    99 kr
  • Fatimas pappa är från Egypten. Han har berättat historien om gudinnan Isis fö...
    112 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Beskyddande gyllene vingar. Fatimas papp...
    161 kr
  • Ridskola med Hallon. Lisa är så glad för sin kompis Tyra. Vilken tur att Tyra...
    99 kr
  • Rymdsnurr och känslokarusell! Eskil är en vanlig kille. Bara lite rädd för va...
    139 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Rymdsnurr och känslokarusell! Eskil är ...
    188 kr
  • Finns det spöken? Det är halloween. I Lydias klass förbereder barnen sig för ...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Finns det spöken? Det är halloween. I L...
    148 kr
  • Värme & humor för nybörjarläsare. Möt filuren Skot som hamnat i klass 3b. Där...
    112 kr
  • Ett hem och nya vänner. Skot hamnar en dag i klass 3b. Han vet inte var han k...
    112 kr
  • Hästar + vänskap = Hallon. Lisa har haft Alva som bästis. De leker fortfarand...
    99 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. Hästar + vänskap = Hallon. Lisa har haft...
    148 kr
  • Vad är en riktig familj? Det kan vara svårt att få nya familjemedlemmar. Men ...
    152 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Vad är en riktig familj? Det kan vara sv...
    201 kr
  • Om vänskap och vikten av att säga nej. "När kvällen för festen kommer är jag ...
    124 kr
  • Ny serie för nybörjarläsarna! Tor och Tim ger sig ut på äventyr. De hjälps al...
    79 kr
  • Ny serie för nybörjarläsarna! Tor och Tim är på utflykt. De är ute och går. D...
    79 kr
  • Tor och Tim är här igen! Tor ska åka skidor. Vattenskidor. Det är ju lätt! Ti...
    79 kr
  • Finns det farliga troll i skogen? Tredje delen i spännande och humoristiska r...
    139 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Finns det farliga troll i skogen? Tredj...
    188 kr
  • Tvillingpaket av SPLEJ! Kompisarna Peo, Jamal, Ester och Lollo startar en ege...
    250 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Tvillingpaket av SPLEJ! Kompisarna Peo,...
    320 kr
  • Om att vara ny i klassen – och att vara annorlunda. Vips har börjat i en ny s...
    132 kr
  • Ny seriehjälte att älska! På en halv sekund förändras hela Zitas liv – på ett...
    162 kr
  • När en kompis sviker… Kära dagbok! Jag vet inte vad jag ska göra. Tänk om du ...
    162 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. När en kompis sviker… Kära dagbok! Jag ...
    211 kr