Som på riktigt
Ibland vill man läsa om sådant som kan hända på riktigt. Sådant som kanske rör livets stora frågor - kärlek, vänskap och sorg. Här hittar du böcker att känna igen sig i.
Under varje titel hittar du fler böcker i samma serie, eller andra liknande böcker.
-
"Äntligen är vi på väg! Vi åker utomlands. Snart ska flygplanet åka ner genom...43 kr(Ord. Pris: 128 kr)
-
Det BMX-tokiga gänget är tillbaka! Nu är det dags för de fyra barnen att star...47 kr(Ord. Pris: 141 kr)
-
Jag går genom parken. Vid Döda bron ska jag rakt fram. Men så ser jag någon u...47 kr(Ord. Pris: 141 kr)
-
En historia som är nästan helt sann! – Akta er så jag inte släpper lös kalkon...47 kr(Ord. Pris: 141 kr)
-
CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. En historia som är nästan helt sann! – A...134 kr(Ord. Pris: 186 kr)
-
Sommarvärme, storstadsliv och kärlek. Hope, en tjej från USA:s landsbygd, bor...47 kr(Ord. Pris: 141 kr)
-
Kära gamla dagbok, lyssna nu! Minna spelar hiphop tillsammans med sin kompis ...47 kr(Ord. Pris: 141 kr)
-
Vad är en riktig familj? Det kan vara svårt att få nya familjemedlemmar. Men ...47 kr(Ord. Pris: 141 kr)
-
CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Vad är en riktig familj? Det kan vara sv...131 kr(Ord. Pris: 186 kr)
-
Om vänskap och vikten av att säga nej. "När kvällen för festen kommer är jag ...38 kr(Ord. Pris: 116 kr)
-
Om oväntad vänskap. Titti har flyttat. Titti trivs inte alls i den nya lägenh...29 kr(Ord. Pris: 86 kr)