Kärlek

Vill du läsa om det där pirret i magen? Om rusande eller krossade hjärtan? Här hittar du våra kärleksböcker.
Under varje titel hittar du fler böcker i samma serie, eller andra liknande böcker.

  • - Jag har fått en idé! Ronja böjer sig fram mot mig. Vi sitter i hennes rum o...
    139 kr
  • "Äntligen är vi på väg! Vi åker utomlands. Snart ska flygplanet åka ner genom...
    139 kr
  • Isa åker till sin mormor över sommaren. Hon ser fram emot ett vanligt sommarl...
    162 kr
  • En bok om fotboll. Och en hel del annat. Alla i laget får varsin dagbok. Där ...
    162 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. En bok om fotboll. Och en hel del annat....
    211 kr
  • Jag går genom parken. Vid Döda bron ska jag rakt fram. Men så ser jag någon u...
    152 kr
  • Jag vet vem du är ... Agnes är en helt vanlig tjej. Hon älskar att springa oc...
    152 kr
  • Poesi för de yngre läsarna. Äntligen finns dikter för de som går på lågstadie...
    132 kr
  • Efter Ett värmeljus i din skalle och Varm tass i mörkret kommer nu Mårten Mel...
    142 kr
  • Sommarvärme, storstadsliv och kärlek. Hope, en tjej från USA:s landsbygd, bor...
    152 kr
  • När Gustav vaknade var det mörkt. Det var kallt omkring honom. Han låg i snön...
    142 kr
  • En rapp berättelse om ett nutida fenomen – appen. Som dessutom löser alla din...
    152 kr
  • Max har blått hår och går Estetisk. Ida går Natur. Elin är punkare. Max är kä...
    142 kr
  • Triangeldrama. Max ser en lapp i korridoren. "Unga poeters sällskap för dig m...
    142 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. ”Jag tittar länge på lövet som ser ut so...
    152 kr
  • Romantisk sci-fi med högt driv! Det surrar i Lauras ögon. Hela tiden. Laura v...
    124 kr
  • När en kompis sviker… Kära dagbok! Jag vet inte vad jag ska göra. Tänk om du ...
    162 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. När en kompis sviker… Kära dagbok! Jag ...
    211 kr