Hem » Böcker efter tema » Historia

Historia

Böcker vars handling utspelar sig i en tid långt från vår egen. En blandning av äventyr och fakta.
Under varje titel hittar du fler böcker i samma serie, eller andra liknande böcker.

  • I den första delen får vi följa Vide på 1100-talet. Hans far är stenhuggare v...
    159 kr
  • I den första delen får vi följa Vide på 1100-talet. Hans far är stenhuggare v...
    210 kr
  • Kan en mur skydda dig mot allt det farliga? I andra delen av På plats i tiden...
    159 kr
  • Kan en mur skydda dig mot allt det farliga? I andra delen av På plats i tiden...
    210 kr
  • Det är år 1835. Pablo bor på en liten ö långt ute i Stilla havet. Pablos mamm...
    159 kr
  • Det är år 1835. Pablo bor på en liten ö långt ute i Stilla havet. Pablos mamm...
    210 kr
  • Följ med på en otrolig undervattensresa! Ett okänt djur har visat sig i värld...
    168 kr
  • Vinds mormor Muna är sjuk. Hon bara hostar och hostar. Det enda som hjälper ä...
    159 kr
  • Vinds mormor Muna är sjuk. Hon bara hostar och hostar. Det enda som hjälper ä...
    210 kr
  • Berättelsen utspelar sig i Frankrike på 1600-talet. D'Artagnan är en modig oc...
    145 kr
  • Berättelsen utspelar sig i Frankrike på 1600-talet. D'Artagnan är en modig oc...
    196 kr
  • 65 miljoner år efter det att dinosaurierna dött ut upptäcktes de av människan...
    141 kr
  • På yngre järnåldern - under en period på trehundra år - satte sjöfarare skräc...
    141 kr
  Hem » Böcker efter tema » Historia