Bokserier

När man väl läst en vill man oftast läsa en till …

Här hittar du första delen i alla våra serier. Under varje bok hittar du de andra böckerna i serien.

  • Vinnaren i Bokjuryn 2011 - kategori serier!! Tolvåriga Emily flyttar med sin ...
    162 kr
  • - Jag har fått en idé! Ronja böjer sig fram mot mig. Vi sitter i hennes rum o...
    139 kr
  • BMX, fart och drömmar. Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    152 kr
  • Nu gäller det … Plötsligt började Sacke känna sig nervös. I sitt huvud hade h...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Nu gäller det … Plötsligt började Sacke...
    201 kr
  • Luka bor i Skogsby och arbetar tillsammans med sin vän Kif i kungens kök. När...
    152 kr
  • Vanessa – den orädda! Vanessa är tokig i fotboll. I flera år har hon spelat i...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Vanessa – den orädda! Vanessa är tokig ...
    201 kr
  • Mord på hög höjd. Det är sommar i staden. Värmen är tryckande. En död man hit...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Mord på hög höjd. Det är sommar i stade...
    201 kr
  • Flugo visar vägen! Buzz och hans familj ska ut och resa. Flugan Flugo vill gä...
    99 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Fullmåne. Lukas har precis flyttat. Nu ä...
    152 kr
  • Ny serie för de hästtokiga! Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har bliv...
    152 kr
  • Välkomna till Cirkus Hallon! Lisa och Tyra ska ha en egen cirkus. Cirkus Hall...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Välkomna till Cirkus Hallon! Lisa och T...
    148 kr
  • Säg hej till Flugo! Vad gör du om du krockar med en fluga? Och om du väldigt ...
    99 kr
  • Svart eller vit häxa? Mia är ledsen. Hennes farmor har nyss dött. Då visar de...
    132 kr
  • Låt mörkret sluta och solen skjuta! Mia tränar med Elvira för att lära sig me...
    132 kr
  • Mia räddar en flicka som har gåvan att kunna bli en häxa. Men flickan är både...
    132 kr
  • Actionladdad grafisk roman med cool stämning. Den tuffe detektiven kapten Pro...
    139 kr
  • Det händer mycket runt syskonen Kim och Lina. Full fart, bus och äventyr näst...
    99 kr
  • Regn, åska och ett ödehus. Kim och Lina ska gå till mormor. De tar stigen gen...
    99 kr
  • I full galopp med Kim och Lina. Kim följer med Lina till stallet. Men att rid...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil fulltext DAISY. I full galopp med Kim och Lina. Kim följer ...
    148 kr
  • Av Bokjury-prisade Tomas Dömstedt! Tea önskar att hon var som den nya tjejen ...
    152 kr
  • Lucia som gnäggar och äter upp godiset … Lisa och Tyra ska ha lucia-tåg. Lisa...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Lucia som gnäggar och äter upp godiset ...
    148 kr
  • Nya upptåg med Lukas! Lukas ser på teve. Två män har rånat en bank. Då knacka...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Nya upptåg med Lukas! Lukas ser på teve...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Splej spanar vidare ... Peo och vännern...
    201 kr
  • CD ingår! MP3-fil och fulltext DAISY. Vad händer i skräckens hus? Vem är den ...
    201 kr
  • Vad händer i skräckens hus? Vem är den mystiska damen som vandrar omkring i P...
    152 kr
  • Nästa gång vi ses - blir i helvetet! Ingen vet vem Orion är. Egentligen är ha...
    124 kr
  • Värre än värst! Pig och Raj tycker att Pigs mamma ska träffa en ny man. De an...
    112 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Värre än värst! Pig och Raj tycker att ...
    161 kr
  • Polisen är i byn. Det är slut med trimmande mopeder! Med både bilar och motor...
    152 kr
  • Varannan vecka hos mamma… Den här veckan ska Sam bo hos mamma. Men där bor äv...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY Varannan vecka hos mamma… Den här veckan...
    141 kr
  • När botten är nådd ... Det här skulle verkligen bli sista grejen. Sista dumma...
    152 kr
  • CD ingår! MP3-fil och fulltext DAISY När botten är nådd ... Det här skulle ve...
    201 kr
  • Ett glittrande örhänge, ett gammalt brev och en krälande spindel... Det är nå...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ett glittrande örhänge, ett gammalt bre...
    201 kr
  • Petter, Lukas och Krille är i skogen för att leka av sig med mopederna. Eller...
    152 kr
  • Vill du veta en hemlighet? Tant Tea finns bara på en tavla. Ändå är det nog h...
    152 kr
  • Ny serie för nybörjarläsarna! Tor och Tim är på utflykt. De är ute och går. D...
    79 kr
  • Vem överlever när de döda invaderar? Gatorna i staden ligger öde. I den plund...
    132 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Kommer jag att dö här...? Det går rykte...
    181 kr
  • Kommer jag att dö här...? Det går rykten om en plats utan levande döda. Någon...
    132 kr