Några varor från Böcker efter tema

Här är Hegas lättlästa böcker indelade efter teman. Klicka på önskat tema såsom exempelvis Deckare, Fotboll eller Kärlek.

 

  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Är du tuff när det gäller? Bangs moped b...
    141 kr
  • Isa åker till sin mormor över sommaren. Hon ser fram emot ett vanligt sommarl...
    141 kr
  • Följ med på en otrolig undervattensresa! Ett okänt djur har visat sig i värld...
    149 kr
  • Ny serie för de hästtokiga! Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har bliv...
    141 kr
  • Tillfälligt slut på lagret. Kan levereras igen från och med vecka 44.Lilly se...
    141 kr
  • Ouml;det har valt Arthur... På torget utanför den stora kyrkan fanns en stor ...
    149 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Ödet har valt Arthur... På torget utanf...
    195 kr
  • Nils Holgersson bor på en bondgård i Skåne. De har många djur. Men Nils är el...
    128 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Nils Holgersson bor på en bondgård i Sk...
    174 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.Peter Pan är en pojke som inte vill bli ...
    184 kr
  • Kan en mur skydda dig mot allt det farliga? I andra delen av På plats i tiden...
    141 kr
  • Kan en mur skydda dig mot allt det farliga? I andra delen av På plats i tiden...
    181 kr
  • På en öde ö... Robinson följer med ett fartyg på en långresa för att uppleva ...
    149 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. På en öde ö... Robinson följer med ett ...
    195 kr