Hegas-nivå 4

Hegas-nivå 4 innehåller lättlästa böcker med enstaka svårare ord och med ett språk som ställer lite högre krav avseende ordförråd och grammatik.

  • Som i slow motion snurrade Bangs cross genom luften. Den kom långt. Faktiskt ...
    152 kr
  • Bokjuryvinnare! Kazu Kibuishis grafiska romaner i serien Amulett har tagit vä...
    162 kr
  • Ett dolt förflutet ... och en farlig hemlighet. I den sjunde boken i fantasti...
    162 kr
  • Den klassiska sagan i ny tappning. VARNING: BÖR EJ LÄSAS VID LÄGGDAGS! Trodde...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Den klassiska sagan i ny tappning. VARN...
    148 kr
  • Boken kommer den 8 januari. Beställ den redan nu!Det är en varm sommardag i G...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Boken kommer den 8 januari. Beställ den...
    148 kr
  • al-Hakawati - Den listiga geten. En svart getabock vill hitta gott, grönt grä...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. al-Hakawati - Den listiga geten. En sva...
    201 kr
  • Luka bor i Skogsby och arbetar tillsammans med sin vän Kif i kungens kök. När...
    152 kr
  • Luka vill bli människojägare. Men han har ingen läromästare. Då får han höra ...
    152 kr
  • Kannibalens byte - sista delen. Tillsammans med Ezra och Selina ger sig Luka ...
    152 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Är du tuff när det gäller? Bangs moped b...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Möt det vilda gänget! I staden bor ett ...
    201 kr
  • Möt det vilda gänget! I staden bor ett gäng killar. De älskar att spela fotbo...
    152 kr
  • Det vilda gänget - tillbaka på fotbollsplanen ... Det börjar en ny kille i kl...
    152 kr
  • Vanessa – den orädda! Vanessa är tokig i fotboll. I flera år har hon spelat i...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Vanessa – den orädda! Vanessa är tokig ...
    201 kr
  • Det vilda gänget - tillbaka på fotbollsplanen ... Det börjar en ny kille i kl...
    201 kr
  • Den klassiska sagan i ny tappning. VARNING: BÖR EJ LÄSAS VID LÄGGDAGS! Trodde...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Den klassiska sagan i ny tappning. VARN...
    148 kr
  • Fångad i en öde värld. ”Vi hade ingen mat, inget rent dricksvatten. Jag visst...
    152 kr
  • Hur långt skulle du gå för att slippa plugga? Ida hatar att plugga. Varför må...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Hur långt skulle du gå för att slippa p...
    201 kr
  • Kan kärlek ändra ditt liv? En fattig vedhuggare är ute och arbetar i skogen. ...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Kan kärlek ändra ditt liv? En fattig ve...
    201 kr
  • Actionladdad grafisk roman med cool stämning. Den tuffe detektiven kapten Pro...
    139 kr
  • Vad gör man när monster från yttre rymden härjar i staden? Man tillkallar kap...
    139 kr
  • Ödet har valt Arthur... På torget utanför den stora kyrkan fanns en stor sten...
    162 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Ödet har valt Arthur... På torget utanf...
    211 kr
  • Vem är det som är klokast? En kung har tre döttrar som han älskar högt. En da...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vem är det som är klokast? En kung har ...
    201 kr
  • Sommarvärme, storstadsliv och kärlek. Hope, en tjej från USA:s landsbygd, bor...
    152 kr
  • Av Bokjury-prisade Tomas Dömstedt! Tea önskar att hon var som den nya tjejen ...
    152 kr
  • Kära gamla dagbok, lyssna nu! Minna spelar hiphop tillsammans med sin kompis ...
    162 kr
  • Midnatt råder, tyst det är i huset ... Mot väggen kunde jag se en skugga. Den...
    152 kr
  • Det här med kärlek … är inte alltid så lätt. Minna har börjat hänga mer och m...
    162 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Det här med kärlek … är inte alltid så ...
    211 kr
  • När Fanny kom ny till Teas klass var hon tuff och orädd. Fanny hade startat d...
    152 kr
  • al-Hakawati - Pojken och trollkarlen. En fattig kvinna vill att hennes son sk...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. al-Hakawati - Pojken och trollkarlen. E...
    201 kr
  • Giftig ärta på klassisk bädd. Lilla Skräckbiblioteket - klassiska sagor i ny ...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Giftig ärta på klassisk bädd. Lilla Skr...
    148 kr
  • Polisen är i byn. Det är slut med trimmande mopeder! Med både bilar och motor...
    152 kr
  • CD ingår! Polisen är i byn. Det är slut med trimmande mopeder! Med både bilar...
    201 kr
  • När botten är nådd ... Det här skulle verkligen bli sista grejen. Sista dumma...
    152 kr
  • CD ingår! MP3-fil och fulltext DAISY När botten är nådd ... Det här skulle ve...
    201 kr
  • Det är kris på slottet år 1336. Kung Magnus ska hålla kröningsfest och mäster...
    152 kr
  • Boken kommer den 8 januari. Beställ den redan nu!Snövits elaka styvmor lurar ...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Boken kommer den 8 januari. Beställ den...
    148 kr
  • CD ingår! Petter, Lukas och Krille är i skogen för att leka av sig med mopede...
    201 kr
  • Född bland stjärnorna. Uppvuxen på jorden. Med sina otroliga krafter blev han...
    112 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Superman - Hur det började. Född bland ...
    161 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. ”Jag tittar länge på lövet som ser ut so...
    152 kr
  • En bok om modet att våga bry sig om. När Isak börjar i sin nya klass märker h...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.  En bok om modet att våga bry sig om. N...
    201 kr
  • Det var en gång...en ung prinsessa på en hemlig ö. Hennes namn var Diana och ...
    112 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Det var en gång...en ung prinsessa på e...
    161 kr
  • Vem överlever när de döda invaderar? Gatorna i staden ligger öde. I den plund...
    132 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Vem överlever när de döda invaderar? Ga...
    181 kr
  • Alldeles ensam ... eller? Krille är tillbaka i sin bunker. Ensam. Han har mat...
    132 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Alldeles ensam ... eller? Krille är til...
    181 kr
  • Zombie City, Under jorden. Staden tillhör de levande döda. Men Krille är inte...
    132 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Kommer jag att dö här...? Det går rykte...
    181 kr
  • Kommer jag att dö här...? Det går rykten om en plats utan levande döda. Någon...
    132 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Staden tillhör de levande döda. Men Kri...
    181 kr
  • Om du blir sårad blir du en av dem. Mark flyr för sitt liv när alla runt hono...
    142 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Om du blir sårad blir du en av dem. Mar...
    198 kr
  • Man ruttnar medan man lever... Mark flyr från de som vill döda honom. Han göm...
    142 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Man ruttnar medan man lever... Mark fly...
    198 kr
  • Boken kommer den 8 januari. Beställ den redan nu!Mark är smittad. Förvandling...
    142 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Boken kommer den 8 januari. Beställ den...
    198 kr
  • När en kompis sviker… Kära dagbok! Jag vet inte vad jag ska göra. Tänk om du ...
    162 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. När en kompis sviker… Kära dagbok! Jag ...
    211 kr