Hegas-nivå 2

Hegas-nivå 2 innehåller böcker med ett mycket enkelt och konkret språk som är lätt att avkoda.

  • Djävulsbacken har tre gupp. Man måste vara modig för att klara den backen på ...
    79 kr
  • Boken kommer den 4/9, 2017. Beställ den redan idag!Milo-serien: Om de gömda o...
    142 kr
  • Boken kommer den 4/9, 2017. Beställ den redan idag!CD ingår! Mp3-fil och Full...
    191 kr
  • Boken kommer den 2/10, 2017. Beställ den redan idag!Vad har hänt med Hallon? ...
    99 kr
  • Boken kommer den 2/10, 2017. Beställ den redan idag!CD ingår! Mp3-fil och Ful...
    148 kr
  • Lisa och Tyra är kompisar. De leker med sina dockor och med den snälla hästen...
    99 kr
  • Boken kommer den 2/10, 2017. Beställ den redan idag! Ingen jul utan Flugo … S...
    99 kr
  • Flugo visar vägen! Buzz och hans familj ska ut och resa. Flugan Flugo vill gä...
    99 kr
  • Hästar + vänskap = Hallon. "Mister du en står dig tusende åter" säger ordsprå...
    99 kr
  • Välkomna till Cirkus Hallon! Lisa och Tyra ska ha en egen cirkus. Cirkus Hall...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Välkomna till Cirkus Hallon! Lisa och T...
    148 kr
  • Hallon, bäst av alla! Tyra ska följa med Lisa till ridskolan. Hon är nervös. ...
    99 kr
  • Hallon, bäst av alla! Tyra ska följa med Lisa till ridskolan. Hon är nervös. ...
    148 kr
  • Säg hej till Flugo! Vad gör du om du krockar med en fluga? Och om du väldigt ...
    99 kr
  • Flugo gömmer sig i sop-tunnan. Men då kommer sop-bilen och tömmer tunnan. Är ...
    99 kr
  • Alla älskar Hugo. Ny serie för nybörjarläsarna! Vems hjärta kommer inte att s...
    99 kr
  • Alla älskar Hugo. Ny serie för nybörjarläsarna! Vems hjärta kommer inte att s...
    99 kr
  • Härlig serie för nybröjarläsarna. Värme & skruvad humor. Vems hjärta klappar ...
    99 kr
  • Du och jag, Holger! Hugo och Holger åker på kollo. Där träffar de Py. Hon vil...
    99 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Här kommer Hallon. Hallon är en fjordhäs...
    99 kr
  • Svart eller vit häxa? Mia är ledsen. Hennes farmor har nyss dött. Då visar de...
    132 kr
  • Låt mörkret sluta och solen skjuta! Mia tränar med Elvira för att lära sig me...
    132 kr
  • Mia räddar en flicka som har gåvan att kunna bli en häxa. Men flickan är både...
    132 kr
  • Kim och Lina tittar på skrotbilar. De hoppar in i en gammal Volvo. Lina börja...
    99 kr
  • Det händer mycket runt syskonen Kim och Lina. Full fart, bus och äventyr näst...
    99 kr
  • Hela familjen ska på semester. Först kör de vilse, sen tar bensinen slut - hj...
    99 kr
  •  I simhallen klarar Lina alla höjderna i hopptornet lätt som en plätt. Kim är...
    99 kr
  • Regn, åska och ett ödehus. Kim och Lina ska gå till mormor. De tar stigen gen...
    99 kr
  • Det är sommar och varmt. Kim och Lina är hos farmor och farfar, men just nu ä...
    99 kr
  • Kim och Lina ska hälsa på mormor. Hon ligger på sjukhuset. De ska ta bussen d...
    99 kr
  • Boken kommer den 6/11, 2017. Beställ den redan idag!Vem ska rädda katterna? K...
    99 kr
  • Boken kommer den 6/11, 2017. Beställ den redan idag!  CD ingår! Mp3-fil och F...
    148 kr
  • Boken kommer den 6/11, 2017. Beställ den redan idag!Kim & Lina på arabiska. K...
    99 kr
  • Boken kommer den 6/11, 2017. Beställ den redan idag! CD ingår! Mp3-fil och Fu...
    148 kr
  • I full galopp med Kim och Lina. Kim följer med Lina till stallet. Men att rid...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil fulltext DAISY. I full galopp med Kim och Lina. Kim följer ...
    148 kr
  • Hjälp! Katten Sture sitter fast högt upp i ett träd. Kim klättrar upp på en s...
    99 kr
  • När hissen stannar och allt blir mörkt ... Kim & Lina har handlat till farfar...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. När hissen stannar och allt blir mörkt ...
    148 kr
  • Lina tycker fotboll är tråkigt. Suck! Fast när Kim får en boll på näsan och m...
    99 kr
  • Ny kostym för Kim och Lina! Följ med Kim och Lina på en utflykt ner i underjo...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ny kostym för Kim och Lina! Följ med Ki...
    148 kr
  • Boken kommer den 28/8, 2017. Beställ den redan idag!Kim och Lina på arabiska....
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Kim och Lina på arabiska. Följ med Kim ...
    148 kr
  • Kim och Lina följer med mamma och pappa ut i skogen. De ska plocka svamp. Kim...
    99 kr
  • Kampen om kronan fortsätter. Mik är soldat i kung Neos armé. De bästa soldate...
    132 kr
  • Lucia som gnäggar och äter upp godiset … Lisa och Tyra ska ha lucia-tåg. Lisa...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Lucia som gnäggar och äter upp godiset ...
    148 kr
  • Ur det gömda barnets perspektiv. Milo lever gömd med sin familj. De flyttar h...
    142 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Ur det gömda barnets perspektiv. Milo l...
    191 kr
  • Boken kommer den 28/8, 2017. Beställ den redan idag!Milos flykt på arabiska. ...
    142 kr
  • Boken kommer den 28/8, 2017. Beställ den redan idag!CD ingår! Mp3-fil och Ful...
    191 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Missa inte uppföljaren till en underbart...
    112 kr
  • I Lydias klass drar de lott om vem som ska vara årets lucia. Spänningen är st...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. EI Lydias klass drar de lott om vem som...
    148 kr
  • Blygast och nyast i klassen. Det ska börja en ny flicka i Lydias klass. Hon v...
    99 kr
  • Fatimas pappa är från Egypten. Han har berättat historien om gudinnan Isis fö...
    112 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Beskyddande gyllene vingar. Fatimas papp...
    161 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Pig ska klä på sig och gå till skolan. ...
    161 kr
  • Pig ska klä på sig och gå till skolan. Men han hittar inte sina kallingar. Ha...
    112 kr
  • Pig har blivit kär i en RIKTIG tjej. Hon heter Tiffany, tuggar tuggummi och s...
    112 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Pig har blivit kär i en RIKTIG tjej. Ho...
    161 kr
  • Mycket skratt och lite bajs. Peter Ian G reen, P.I.G., är tolv år, har rött s...
    112 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Mycket skratt och lite bajs. Peter Ian ...
    161 kr
  • Ridskola med Hallon. Lisa är så glad för sin kompis Tyra. Vilken tur att Tyra...
    99 kr
  • Boken kommer den 2/10, 2017. Beställ den redan idag!Finns det spöken? Det är ...
    99 kr
  • Boken kommer den 2/10, 2017. Beställ den redan idag!CD ingår! Mp3-fil och Ful...
    148 kr
  • Buzz vill så gärna visa mormor sitt lilla husdjur, flugan Flugo. Men det skul...
    99 kr
  • Värme & humor för nybörjarläsare. Möt filuren Skot som hamnat i klass 3b. Där...
    112 kr
  • Ett hem och nya vänner. Skot hamnar en dag i klass 3b. Han vet inte var han k...
    112 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ett hem och nya vänner. Skot hamnar en ...
    161 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka.Värme & humor för nybörjarläsare. Möt fil...
    161 kr
  • Hästar + vänskap = Hallon. Lisa har haft Alva som bästis. De leker fortfarand...
    99 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. Hästar + vänskap = Hallon. Lisa har haft...
    148 kr
  • Rysligt och ruggigt på bibblan! Malva och Hanna är på bibblan med hela klasse...
    139 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Rysligt och ruggigt på bibblan! Malva o...
    188 kr
  • Boken kommer den 4/9, 2017. Beställ den redan idag!Milo-serien: Om de gömda o...
    142 kr
  • Boken kommer den 4/9, 2017. Beställ den redan idag!CD ingår! Mp3-fil och Full...
    191 kr
  • Lättläst thriller med mystik, kärlek och svek! Sommarlovet har just börjat nä...
    152 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Lättläst thriller med mystik, kärlek oc...
    201 kr
  • Stick, dumma fluga! Flugo är hungrig. Han vill ha något brunt och stinkande. ...
    99 kr
  • Flugo blir en hjälte! Den busiga flugan följer med sin husse Buzz till skolan...
    99 kr
  • Boken kommer den 4/9, 2017. Beställ den redan idag!Det rasslar i träden... Ma...
    139 kr
  • Boken kommer den 4/9, 2017. Beställ den redan idag!CD ingår! Mp3-fil och Full...
    188 kr
  • Tvillingpaketet kommer den 6/11, 2017. Beställ det redan idag!Kim & Lina på a...
    162 kr
  • Tvillingpaketet kommer den 6/11, 2017. Beställ det redan idag!CD ingår! Mp3-f...
    234 kr
  • Tvillingpaket kommer den 28/8, 2017. Beställ det redan idag!Kim och Lina på s...
    162 kr
  • Tvillingpaket kommer den 28/8, 2017. Beställ det redan idag!CD ingår! Mp3-fil...
    234 kr
  • Tvillingpaketet kommer den 28/8, 2017. Beställ det redan idag!Tvillingpaket a...
    230 kr
  • Kul i skolan! Böckerna om Pig passar alla som gillar att fnissa. De har en en...
    191 kr
  • Kul i skolan! Böckerna om Pig passar alla som gillar att fnissa. De har en en...
    191 kr
  • Kul i skolan! Böckerna om Pig passar alla som gillar att fnissa. De har en en...
    191 kr
  • Tvillingpaketet kommer den 28/8, 2017. Beställ det redan idag!CD ingår! Mp3-f...
    302 kr
  • Rysligt i gallerian! Finns det zombier i gallerian? Malva vill kolla i affäre...
    139 kr
  • CD ingår! MP3-fil och fulltext DAISY. Rysligt i gallerian! Finns det zombier ...
    188 kr