Hegas-nivå 1

Hegas-nivå 1 innehåller böcker för den som just börjat läsa eller för den som har ett mycket begränsat ordförråd.

  • Det började som ett skämt. Fastän det inte är roligt så skrattar Elias åt Oll...
    148 kr
  • Vänner i vått och torrt. Ida, Lo, Noa och Ali är kompisar som råkar ut för sm...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vänner i vått och torrt. Ida, Lo, Noa o...
    141 kr
  • Boken kommer den 5 februari. Beställ den redan nu!Bästa vänner på arabiska. I...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Boken kommer den 5 februari.Beställ den...
    141 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. Bänkad och ensam. Lunden var mitt lag. D...
    142 kr
  • Hett om öronen för vännerna! Ali och Noa bygger en koja i ett träd. Kojan är ...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Hett om öronen för vännerna! Ali och No...
    141 kr
  • Farfar berättar … om tandläkaren som kallas för Gnun och vad som hände på han...
    92 kr
  • Blodig humor i sann Monty Pyton-anda! En riddare ger aldrig upp! Exempel på d...
    92 kr
  • Gull Åkerblom – nu hos Hegas! Lydia älskar dans, men gillar inte mörker. En k...
    99 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Gull Åkerblom – nu hos Hegas! Lydia äls...
    148 kr
  • Nya upptåg med Lukas! Lukas ser på teve. Två män har rånat en bank. Då knacka...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Nya upptåg med Lukas! Lukas ser på teve...
    141 kr
  • Lukas bakom spakarna! Det är natt. Lukas går ut i trädgården. Han ser ett rym...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Lukas bakom spakarna! Det är natt. Luka...
    141 kr
  • Lukas är en drak-krigare. Lukas ger sig ut på nya äventyr! När han ska passa ...
    92 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Lukas är en drak-krigare. Lukas ger sig ...
    141 kr
  • Det är natt. En svart skugga springer i skogen.  Det är en ond och farlig man...
    92 kr
  • Lukas till undsättning! Lukas får ett magiskt svärd av en kvinna i en sjö. Ha...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Lukas till undsättning! Lukas får ett m...
    141 kr
  • Boken kommer den 5 februari. Beställ den redan nu!Lukas är i Japan. Han är på...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Boken kommer den 5 februari. Beställ de...
    141 kr
  • Lukas får superkrafter. Mitt i natten blir Lukas väckt av en kvinna som gråte...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Lukas får superkrafter. Mitt i natten b...
    141 kr
  • Det är Sams födelsedag men han är arg. Lo gråter i pappas famn. Det gör ont i...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Det är Sams födelsedag, men han är arg....
    141 kr
  • Varannan vecka hos mamma… Den här veckan ska Sam bo hos mamma. Men där bor äv...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY Varannan vecka hos mamma… Den här veckan...
    141 kr
  • Vad gör du om du hittar hundra kronor? Sam hittar en plånbok på marken. Tänk ...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Vad gör du om du hittar hundra kronor? ...
    141 kr
  • Vad är en riktig familj? Det kan vara svårt att få nya familjemedlemmar. Men ...
    152 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Vad är en riktig familj? Det kan vara sv...
    201 kr
  • Om oväntad vänskap. Titti har flyttat. Titti trivs inte alls i den nya lägenh...
    92 kr
  • Ny serie för nybörjarläsarna! Tor och Tim ger sig ut på äventyr. De hjälps al...
    79 kr
  • Ny serie för nybörjarläsarna! Tor och Tim är på utflykt. De är ute och går. D...
    79 kr
  • Paketet kommer den 5 februari. Beställ det redan nu! Bästa vänner på arabiska...
    166 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Paketet kommer den 5 februari. Beställ ...
    254 kr