Hem » Böcker efter ålder » 9 till 12 år

9 till 12 år

Böcker som vänder sig till både tjejer och killar från åldern 9 till 12 år.

  • Emily har tappat kontrollen över sin amulett. Hon är instängd i tomrummet och...
    168 kr
  • BMX, fart och drömmar! Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    159 kr
  • 13-årige Aster har vuxit upp med sin häxfamilj i skogen bortanför den lilla s...
    168 kr
  • Adam vill absolut inte till Kiruna. Men pappa har fått ett viktigt uppdrag oc...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Adam vill absolut inte till Kiruna. Men ...
    210 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. En svart getabock vill hitta gott, grön...
    210 kr
  • En svart getabock vill hitta gott, grönt gräs. Därför går han upp i bergen. H...
    159 kr
  • Flickan Noora bor ensam i en koja. Hon är fattig och ensam och fantiserar om ...
    159 kr
  • Flickan Noora bor ensam i en koja. Hon är fattig och ensam och fantiserar om ...
    210 kr
  • Mannen Asfour är lyckligt gift med kvinnan Jaraade, men de är fattiga. Asfour...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Mannen Asfour är lyckligt gift med kvin...
    210 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Kan kärlek ändra ditt liv? En fattig ve...
    210 kr
  • Kan kärlek ändra ditt liv? En fattig vedhuggare är ute och arbetar i skogen. ...
    160 kr
  • Vem är det som är klokast? En kung har tre döttrar som han älskar högt. En da...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vem är det som är klokast? En kung har ...
    210 kr
  • al-Hakawati - Pojken och trollkarlen. En fattig kvinna vill att hennes son sk...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. al-Hakawati - Pojken och trollkarlen. E...
    210 kr
  • Vinnaren i Bokjuryn 2011 - kategori serier!! Tolvåriga Emily flyttar med sin ...
    168 kr
  • Barnen väljer Amulett! Amulett - Stenväktaren, del 1 vann Bokjuryn 2011, Seri...
    168 kr
  • En omöjlig resa med faror som lurar överallt. Emily, Navin och deras besättni...
    168 kr
  • Emily och hennes vänner anländer till Celis för att be om hjälp i kampen mot ...
    168 kr
  • Emily överlever intrigerna i Celis, men Max stal moderstenen. Älvkungen får a...
    168 kr
  • Bokjuryvinnare! Kazu Kibuishis grafiska romaner i serien Amulett har tagit vä...
    168 kr
  • I den sjunde boken i fantastiskt populära Amulett-serien åker Emily, Trellis ...
    168 kr
  • - Jag har fått en idé! Ronja böjer sig fram mot mig. Vi sitter i hennes rum o...
    145 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. - Jag har fått en idé! Ronja böjer sig f...
    194 kr
  • "Äntligen är vi på väg! Vi åker utomlands. Snart ska flygplanet åka ner genom...
    145 kr
  • Vilmer, Hai, Juno och Isa är tillbaka i den andra boken om Antik-ligan. Den h...
    159 kr
  • Vilmer, Hai, Juno och Isa är tillbaka i den andra boken om Antik-ligan. Den h...
    208 kr
  • Vilmer och hans kompis Hai är ute i trädgården. En hockeypuck flyger plötslig...
    159 kr
  • Vilmer och hans kompis Hai är ute i trädgården. En hockeypuck flyger plötslig...
    208 kr
  • En vagn börjar rulla runt i Svartbyn för egen maskin och Vilmer, Hai, Isa och...
    159 kr
  • En vagn börjar rulla runt i Svartbyn för egen maskin och Vilmer, Hai, Isa och...
    159 kr
  • En vagn börjar rulla runt i Svartbyn för egen maskin och Vilmer, Hai, Isa och...
    208 kr
  • Farlig dimma över Gotham City. Det är en vacker morgon på våren. Då sveps hel...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISYFarlig dimma över Gotham City. Det är en ...
    180 kr
  • Det var en gång… Bruce föddes i en rik och kärleksfull familj. Han hade allt ...
    118 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Det var en gång… Bruce föddes i en rik ...
    167 kr
  • Alla pratar om en ny dyrbar skulptur. Det är en fågel som sägs vara täckt med...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Alla pratar om en ny dyrbar skulptur. D...
    180 kr
  • BMX, fart och drömmar. Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. BMX, fart och drömmar. Både Fille och Sa...
    210 kr
  • Det BMX-tokiga gänget är tillbaka! Nu är det dags för de fyra barnen att sta...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Det BMX-tokiga gänget är tillbaka! Nu är...
    210 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. BMX Gripen på tjuvjakt. Gänget får en n...
    210 kr
  • Nu gäller det … Plötsligt började Sacke känna sig nervös. I sitt huvud hade h...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Nu gäller det … Plötsligt började Sacke...
    210 kr
  • Till sista tramp-taget … Regnet hade varit som en vägg framför dem på vägen d...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.Till sista tramp-taget … Regnet hade var...
    210 kr
  • BMX Gripen på tjuvjakt. Gänget får en ny kompis, Ibra. Han har flytt hit från...
    159 kr
  • Berättelsen utspelar sig i Frankrike på 1600-talet. D'Artagnan är en modig oc...
    145 kr
  • Berättelsen utspelar sig i Frankrike på 1600-talet. D'Artagnan är en modig oc...
    196 kr
  • Ingen vanlig barnvakt... Det fanns många barnvakter på Fannys gata. Men ingen...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Ingen vanlig barnvakt...Det fanns många...
    182 kr
  • Finns att köpa från och med den 1 april
    168 kr
  • Vad skulle du göra om du blev osynlig En främling helt inlindad i bandage anl...
    220 kr
  • Luka vill bli människojägare. Men han har ingen läromästare. Då får han höra ...
    159 kr
  • Kannibalens byte - sista delen. Tillsammans med Ezra och Selina ger sig Luka ...
    159 kr
  • Isa åker till sin mormor över sommaren. Hon ser fram emot ett vanligt sommarl...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. I gränslandet mellan dröm och verklighe...
    210 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Möt det vilda gänget! I staden bor ett ...
    210 kr
  • Möt det vilda gänget! I staden bor ett gäng killar. De älskar att spela fotbo...
    159 kr
  • Det vilda gänget - tillbaka på fotbollsplanen ... Det börjar en ny kille i kl...
    159 kr
  • Vanessa – den orädda! Vanessa är tokig i fotboll. I flera år har hon spelat i...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Vanessa – den orädda! Vanessa är tokig ...
    210 kr
  • Det vilda gänget - tillbaka på fotbollsplanen ... Det börjar en ny kille i kl...
    210 kr
  • Ett fall för Drakula-klubben! Kommer ni ihåg Vips? Hon har en klubb tillsamma...
    139 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ett fall för Drakula-klubben! Kommer ni...
    190 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    198 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Milo-serien: Om de gömda och glömda bar...
    198 kr
  • Följ med på en otrolig undervattensresa! Ett okänt djur har visat sig i värld...
    168 kr
  • Huden är kroppens egen overall. Den täcker allt som finns inuti dig. Muskler,...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Huden är kroppens egen overall. Den täc...
    208 kr
  • Alla bajsar och fiser. Det är helt naturligt. Bajs är det som blir kvar när v...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Alla bajsar och fiser. Det är helt natu...
    208 kr
  • Fokus på fakta - sätter den nyfikne läsaren i centrum. På ett lättsamt men in...
    159 kr
  • Fokus på fakta - sätter den nyfikne läsaren i centrum. På ett lättsamt men in...
    208 kr
  • Finns att köpa från och med den 4 mars
    159 kr
  • Finns att köpa från och med den 4 mars
    208 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Fullmåne. Lukas har precis flyttat. Nu ä...
    159 kr
  • En ny kille i stallet. Det är höst och årets hubertus-jakt närmar sig. Lilly ...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. En ny kille i stallet. Det är höst och ...
    210 kr
  • Äntligen sommarlov! Sommaren är här och det är dags för långritt på ridskolan...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Äntligen sommarlov! Sommaren är här och...
    210 kr
  • Ny serie för de hästtokiga! Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har bliv...
    159 kr
  • Ny serie för de hästtokiga! Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har bliv...
    210 kr
  • Lilly ser fram emot sommarens ridläger. Alla skötarna på ridskolan ska vara m...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Lilly ser fram emot sommarens ridläger....
    210 kr
  • Dramatik och kalabalik i stallet. Lilly älskar att hänga med bästa vännerna i...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Dramatik och kalabalik i stallet. Lilly...
    210 kr
  • Glimma på arabiska. Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har blivit sköta...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Glimma på arabiska. Lilly älskar hästar...
    210 kr
  • Det lackar mot jul, och på ridskolan förbereder sig Lilly och vännerna för de...
    159 kr
  • Det lackar mot jul, och på ridskolan förbereder sig Lilly och vännerna för de...
    210 kr
  • Lilly och Glimma är på kurs på en gård ute på landet. Först känns allt spänna...
    159 kr
  • Lilly och Glimma är på kurs på en gård ute på landet. Först känns allt spänna...
    210 kr
  • Förbannelsen som blev till verklighet. Syskonen Simon och Ida åker på semeste...
    139 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Förbannelsen som blev till verklighet. S...
    190 kr
  • Hur långt skulle du gå för att slippa plugga? Ida hatar att plugga. Varför må...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Hur långt skulle du gå för att slippa...
    210 kr
  • Vänskap, bråk och lagsport! Det är mycket bråk i laget. Tjejerna hackar på va...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vänskap, bråk och lagsport! Det är myck...
    198 kr
    Slut i lager
  • Vinn med hjälp av viljan! Tjejerna ska vara med på en viktig turnering. Den s...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vinn med hjälp av viljan! Tjejerna ska ...
    198 kr
  • Freja ska åka på läger några dagar. Utan handbollstjejerna. På lägret möter h...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Freja ska åka på läger några dagar. Uta...
    198 kr
  • Vem är egentligen den där Hodja? Ja, det beror på vem du frågar. Hans fru säg...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vem är egentligen den där Hodja? Ja, de...
    210 kr
  • Gillar du roliga historier? Då ska du följa med till tehuset i byn där Hodja ...
    159 kr
  • Gillar du roliga historier? Då ska du följa med till tehuset i byn där Hodja ...
    210 kr
  • BMX, fart och drömmar! Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    210 kr
  • Svart eller vit häxa? Mia är ledsen. Hennes farmor har nyss dött. Då visar de...
    142 kr
  • Låt mörkret sluta och solen skjuta! Mia tränar med Elvira för att lära sig me...
    142 kr
  • Mia räddar en flicka som har gåvan att kunna bli en häxa. Men flickan är både...
    142 kr
  • En viktig bok om sorg, vänskap och glädje. Det borde varit dåligt väder den d...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. En viktig bok om sorg, vänskap och gläd...
    210 kr
    Slut i lager
  • Efter Ett värmeljus i din skalle och Varm tass i mörkret kommer nu Mårten Mel...
    149 kr
  • En historia som är nästan helt sann! – Akta er så jag inte släpper lös kalkon...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. En historia som är nästan helt sann! – A...
    210 kr
  • Actionladdad grafisk roman med cool stämning. Den tuffe detektiven kapten Pro...
    145 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Actionladdad grafisk roman med cool stäm...
    197 kr
  • Vad gör man när monster från yttre rymden härjar i staden? Man tillkallar kap...
    145 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Vad gör man när monster från yttre rymde...
    197 kr
  • Vem ska rädda katterna? Kim och Lina har en katt. Han heter Sture. Nu är han ...
    104 kr
  • Boken kommer den 6/11, 2017. Beställ den redan idag!  CD ingår! Mp3-fil och F...
    155 kr
  • Finns att köpa från och med den 6 maj
    142 kr
  • Finns att köpa från och med den 6 maj
    192 kr
  • Ur Korpens hemlighet: Pojken låg precis still. Han lyssnade när männen gav si...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Pojken låg precis still. Han lyssnade nä...
    210 kr
  • Ella och hennes familj hyr ett sommartorp på landet och det börjar hända ovän...
    159 kr
  • Ouml;det har valt Arthur... På torget utanför den stora kyrkan fanns en stor ...
    168 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Ödet har valt Arthur... På torget utanf...
    220 kr
  • Mik är soldat i kung Neos armé. De bästa soldaterna kallas "kungens lejon". M...
    142 kr
  • Kampen om kronan fortsätter. Mik är soldat i kung Neos armé. De bästa soldate...
    142 kr
  • Om den svåra, märkliga och härliga kärleken. – Du måste komma på ett sätt att...
    149 kr
  • CD ingår! MP3-fil och fulltext DAISY Om den svåra, märkliga och härliga kärle...
    200 kr
  • En lögn kommer sällan ensam. Så lätt det är att trassla in sig i lögner. Det ...
    149 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. En lögn kommer sällan ensam. Så lätt de...
    200 kr
  • Av Bokjury-prisade Tomas Dömstedt! Tea önskar att hon var som den nya tjejen ...
    159 kr
  • Allt hemskt började den dagen ett tivoli kom till stan ... Det är något kusli...
    131 kr
  • Allt hemskt började den dagen ett tivoli kom till stan ... Det är något kusli...
    171 kr
  • Låt oss presentera en doktor som ÄLSKAR att ta blodprov…Alex börjar berätta o...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Låt oss presentera en doktor som ÄLSKAR...
    182 kr
  • Vad finns bakom spegeln? Alva är en ensam flicka som ingen riktigt begriper s...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vad finns bakom spegeln? Alva är en ens...
    182 kr
  • Läskig förvandling. Jack berättar om sin storebror Lukas, som var världens sn...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Läskig förvandling. Jack berättar om si...
    182 kr
  • När leksaken blir levande … och farlig! Jessica var tokig i sin gulliga lilla...
    131 kr
  • När leksaken blir levande … och farlig! Jessica var tokig i sin gulliga lilla...
    171 kr
  • Midnatt råder, tyst det är i huset ...Mot väggen kunde jag se en skugga. Den ...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Mot väggen kunde jag se en skugga. Den b...
    210 kr
  • Ur det gömda barnets perspektiv. Milo lever gömd med sin familj. De flyttar h...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Ur det gömda barnets perspektiv. Milo l...
    198 kr
  • Milos flykt på arabiska. Milo lever gömd med sin familj. De flyttar hela tide...
    148 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Milos flykt på arabiska. Milo lever göm...
    198 kr
  • Elena Potatis flyttar in i den sömniga förorten Oldmill. När hennes katt Pras...
    142 kr
  • I andra delen av Monster-Allergi fortsätter jakten på Elenas katt Prassel. Pa...
    142 kr
  • När Fanny kom ny till Teas klass var hon tuff och orädd. Fanny hade startat d...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. När Fanny kom ny till Teas klass var hon...
    210 kr
  • CD ingår! MP3-fil och fulltext DAISY. Vad händer i skräckens hus? Vem är den ...
    210 kr
  • Vad händer i skräckens hus? Vem är den mystiska damen som vandrar omkring i P...
    159 kr
  • På väg till vännerna i SPLEJ cyklar Peo förbi ett gammalt hus byggt i trä. De...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. På väg till vännerna i SPLEJ cyklar Peo...
    210 kr
  • En olycka kommer sällan ensam... Peo följer med Jamal till moskén. På väg hem...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. En olycka kommer sällan ensam... Peo fö...
    210 kr
  • Uppföljare till vårens favorit! Butiken där Esters syster jobbar blir rånad e...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Uppföljare till vårens favorit! Butiken...
    210 kr
  • Splej på arabiska. Butiken där Esters syster jobbar blir rånad en sen vinterk...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.Splej på arabiska. Butiken där Esters sy...
    210 kr
  • Splej – Häng med från början! Kompisarna Peo, Jamal, Ester och Lollo starta...
    159 kr
  • Splej på arabiska. Kompisarna Peo, Jamal, Ester och Lollo startar en egen nyh...
    156 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Splej på arabiska. Kompisarna Peo, Jama...
    210 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Splej – Häng med från början! Kompisarn...
    210 kr
  • En nyckel till det förflutna? En gammal nyckel i en rabatt. Det är väl inget ...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. En nyckel till det förflutna? En gammal ...
    210 kr
  • Kampen fortsätter! Det finns fortfarande bomber på olika ställen i staden. Or...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Kampen fortsätter! Det finns fortfarand...
    182 kr
  • En allra sista strid. Orion är fångad av polisen. De tänker lämna ut honom ti...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY En allra sista strid Orion är fångad a...
    182 kr
  • Nästa gång vi ses - blir i helvetet! Ingen vet vem Orion är. Egentligen är ha...
    131 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka.Nästa gång vi ses - blir i helvetet! Inge...
    182 kr
  • Hur länge vågar ni vänta? Ingen vet vem Orion är. Egentligen är han bara en h...
    131 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Hur länge vågar ni vänta? Ingen vet vem ...
    182 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Pig ska klä på sig och gå till skolan. ...
    167 kr
  • Värre än värst! Pig och Raj tycker att Pigs mamma ska träffa en ny man. De an...
    118 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Värre än värst! Pig och Raj tycker att ...
    167 kr
  • Pig har blivit kär i en RIKTIG tjej. Hon heter Tiffany, tuggar tuggummi och s...
    118 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Pig har blivit kär i en RIKTIG tjej. Ho...
    167 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Mycket skratt och lite bajs. Peter Ian ...
    167 kr
  • Mycket skratt och lite bajs. Peter Ian G reen, P.I.G., är tolv år, har rött s...
    118 kr
  • Humor på låg nivå med många skratt! Pig och Raj är på väg till skolan. Raj sä...
    118 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Humor på låg nivå med många skratt! Pig...
    167 kr
  • Födelsedagskalas med PIG! En död hamster, en frånvarande pappa och ett katast...
    118 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Födelsedagskalas med PIG! En död hamste...
    167 kr
  • Pig och hans kompis Raj fått nys på att det är TV-inspelning på gång nere på ...
    118 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Pig och hans kompis Raj fått nys på att...
    167 kr
  • I den första delen får vi följa Vide på 1100-talet. Hans far är stenhuggare v...
    159 kr
  • I den första delen får vi följa Vide på 1100-talet. Hans far är stenhuggare v...
    210 kr
  • Kan en mur skydda dig mot allt det farliga? I andra delen av På plats i tiden...
    159 kr
  • Kan en mur skydda dig mot allt det farliga? I andra delen av På plats i tiden...
    210 kr
  • Finns att köpa från och med den 1 april
    159 kr
  • Finns att köpa från och med den 1 april
    210 kr
  • Varning för sträckläsning! Varulven är borta och allt är som vanligt igen. El...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Varning för sträckläsning! Varulven är b...
    210 kr
  • På en öde ö... Robinson följer med ett fartyg på en långresa för att uppleva ...
    168 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. På en öde ö... Robinson följer med ett ...
    220 kr
  • Saga och Sigrid har känt varandra sen de föddes, går i samma klass, bor mitt ...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Saga och Sigrid har känt varandra sen d...
    210 kr
  • Saga är ensam kvar när både Sigrid och Hugo har blivit indragna i spelet S so...
    159 kr
  • Saga är ensam kvar när både Sigrid och Hugo har blivit indragna i spelet S so...
    210 kr
  • Finns att köpa från och med den 4 mars
    159 kr
  • Finns att köpa från och med den 4 mars
    210 kr
  • En mörk och otäck hemlighet. Ella följer efter en vacker trollslända in i en ...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. En mörk och otäck hemlighet. Ella följer...
    210 kr
  • En rapp berättelse om ett nutida fenomen – appen. Som dessutom löser alla din...
    159 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. En app som kan lösa alla problem. En rap...
    210 kr