Hem » Lättlästa böcker efter ålder » 9 till 12 år » Lättläst nivå 5 9-12

Lättläst nivå 5 9-12

Här hittar du alla lättlästa böcker på Hegas-nivå 5 för läsaren i ålder 9-12 år. Nivån säger ingenting om läsarens ålder. Här läser du mer om Hegas-nivåer!

  • Emily har tappat kontrollen över sin amulett. Hon är instängd i tomrummet och...
    168 kr
  • Isa åker till sin mormor över sommaren. Hon ser fram emot ett vanligt sommarl...
    159 kr
  • Huden är kroppens egen overall. Den täcker allt som finns inuti dig. Muskler,...
    139 kr
  • Alla bajsar och fiser. Det är helt naturligt. Bajs är det som blir kvar när v...
    139 kr
  • Här på jorden finns allt vi behöver - luft att andas, mat att äta och rent va...
    139 kr
  • Fokus på fakta - sätter den nyfikne läsaren i centrum. På ett lättsamt men in...
    139 kr
  • Vädret är något som påverkar oss alla. Vad vi ska ta på oss för kläder. Vilke...
    139 kr
  • Varför rinner näsan när man är förkyld? Varför finns det slem i kroppen? Varf...
    139 kr
  • På yngre järnåldern - under en period på trehundra år - satte sjöfarare skräc...
    141 kr
  • 65 miljoner år efter det att dinosaurierna dött ut upptäcktes de av människan...
    141 kr
  • Under cirka 700 år styrde samurajkulturen livet i Japan. Samurajer var soldat...
    141 kr
  • Världens största pyramid är också över 4000 år gammal. Nina och Ninos äventyr...
    141 kr
  • Finns att köpa från och med den 7 december.
    140 kr
  Hem » Lättlästa böcker efter ålder » 9 till 12 år » Lättläst nivå 5 9-12