Nivå 5 9-12

Här hittar du alla böcker på Hegas-nivå 5 för läsaren i ålder 9-12 år. Nivån säger ingenting om läsarens ålder. Här läser du mer om Hegas-nivåer!

  • Emily har tappat kontrollen över sin amulett. Hon är instängd i tomrummet och...
    168 kr
  • Isa åker till sin mormor över sommaren. Hon ser fram emot ett vanligt sommarl...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. I gränslandet mellan dröm och verklighe...
    210 kr
  • Huden är kroppens egen overall. Den täcker allt som finns inuti dig. Muskler,...
    139 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Huden är kroppens egen overall. Den täc...
    191 kr
  • Alla bajsar och fiser. Det är helt naturligt. Bajs är det som blir kvar när v...
    139 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Alla bajsar och fiser. Det är helt natu...
    191 kr
  • Fokus på fakta - sätter den nyfikne läsaren i centrum. På ett lättsamt men in...
    139 kr
  • Fokus på fakta - sätter den nyfikne läsaren i centrum. På ett lättsamt men in...
    191 kr
  • Varför rinner näsan när man är förkyld? Varför finns det slem i kroppen? Varf...
    139 kr
  • Varför rinner näsan när man är förkyld? Varför finns det slem i kroppen? Varf...
    191 kr
  • 65 miljoner år efter det att dinosaurierna dött ut upptäcktes de av människan...
    141 kr
  • På yngre järnåldern - under en period på trehundra år - satte sjöfarare skräc...
    141 kr