Hem » Böcker efter ålder » 13 + » Nivå 5 13+

Nivå 5 13+

Här hittar du alla böcker på Hegas-nivå 5 för läsaren som är 13+. Nivån säger ingenting om läsarens ålder. Här läser du mer om Hegas-nivåer!

  • Följ med på en otrolig undervattensresa! Ett okänt djur har visat sig i värld...
    168 kr
  • Hotet från havet. Klimathotet har nu blivit på riktigt. Stora delar av världe...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Hotet från havet. Klimathotet har nu bl...
    210 kr
  • Flodvågen på arabiska. Klimathotet har nu blivit på riktigt. Stora delar av v...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Flodvågen på arabiska. Klimathotet har ...
    210 kr
  Hem » Böcker efter ålder » 13 + » Nivå 5 13+