Hem » Böcker efter ålder » 13 + » Nivå 3 13+

Nivå 3 13+

Här hittar du alla böcker på Hegas-nivå 3 för läsaren som är 13+. Nivån säger ingenting om läsarens ålder. Här läser du mer om Hegas-nivåer!

  • Jag går genom parken. Vid Döda bron ska jag rakt fram. Men så ser jag någon u...
    155 kr
  • Triangeldrama. Max ser en lapp i korridoren. "Unga poeters sällskap för dig m...
    155 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Triangeldrama. Max ser en lapp i korrido...
    206 kr
  • En bok om fotboll. Och en hel del annat. Alla i laget får varsin dagbok. Där ...
    159 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. En bok om fotboll. Och en hel del annat....
    210 kr
  • Agnes är en helt vanlig tjej. Hon älskar att springa och hänga med sin bästis...
    159 kr
  • Agnes är en helt vanlig tjej. Hon älskar att springa och hänga med sin bästis...
    210 kr
  • Love kastar nästan instrumentet i golvet. Men hindrar sig i sista stund. Klar...
    159 kr
  • Love kastar nästan instrumentet i golvet. Men hindrar sig i sista stund. Klar...
    210 kr
  • När Gustav vaknade var det mörkt.Det var kallt omkring honom.Han låg i snön.E...
    149 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. När Gustav vaknade var det mörkt. Det va...
    200 kr
  • Om vänskap och vikten av att säga nej."När kvällen för festen kommer är jag n...
    131 kr
  • Ett oväntat byte möter de två bröderna ombord på Finlandsfärjan. Planen var a...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ett oväntat byte möter de två bröderna ...
    210 kr
  • Vem är hon? Första gången han såg henne var på nattbussen.  Hon satt längst b...
    131 kr
  • CD ingår! MP3-fil och fulltext DAISY Vem är hon? Första gången han såg henne ...
    182 kr
  • Fast Molly länge har trånat efter Theo i hemlighet i flera år går hon nu med ...
    159 kr
  • Fast Molly länge har trånat efter Theo i hemlighet i flera år går hon nu med ...
    210 kr
  • När vargen i henne vaknar … Ina vet att hon bär på en farlig hemlighet. Den f...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. När vargen i henne vaknar … Ina vet att...
    182 kr
  • Nadir ska åka på sin första stora simtävling i sitt nya hemland, Sverige. Men...
    159 kr
  • Nadir ska åka på sin första stora simtävling i sitt nya hemland, Sverige. Men...
    210 kr
  • Nadir ska åka på sin första stora simtävling i sitt nya hemland, Sverige. Men...
    159 kr
  • Nadir ska åka på sin första stora simtävling i sitt nya hemland, Sverige. Men...
    210 kr
  • Nadir flydde till Sverige från kriget i Syrien. Här tränar han simning och ge...
    159 kr
  • Nadir flydde till Sverige från kriget i Syrien. Här tränar han simning och ge...
    210 kr
  • Att våga vara sig själv. Möt Nadir– en helt vanlig högstadiekille som tänker ...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Att våga vara sig själv. Möt Nadir– en ...
    210 kr
  • Nadir och ingen annan på arabiska. Möt Nadir – en helt vanlig högstadiekille ...
    159 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Nadir och ingen annan på arabiska. Möt ...
    210 kr
  • Femtonåriga Yasmin bor med sina föräldrar och sin lillebror Ali i en liten st...
    155 kr
  • Femtonåriga Yasmin bor med sina föräldrar och sin lillebror Ali i en liten st...
    206 kr
  • Det är 1942, mitt under andra världskriget. Frankrike är ockuperat av tyskarn...
    155 kr
  • Det är 1942, mitt under andra världskriget. Frankrike är ockuperat av tyskarn...
    206 kr
  • På sin 16-årsdag upptäcker Cassie att hon kan flyga! Men Cassie är rädd för v...
    168 kr
  • På sin 16-årsdag upptäcker Cassie att hon kan flyga! Men Cassie är rädd för v...
    220 kr
  • Evelyn och hennes kompisar har startat ett mixlag i basket på sin skola. Arvi...
    146 kr
  • Evelyn och hennes kompisar har startat ett mixlag i basket på sin skola. Arvi...
    196 kr
  • Arvid och Evelyn är med i samma basketlag. Ibland träffas de och har sex vilk...
    146 kr
  • Arvid och Evelyn är med i samma basketlag. Ibland träffas de och har sex vilk...
    196 kr
  Hem » Böcker efter ålder » 13 + » Nivå 3 13+