Hem » Böcker efter ålder » 13 + » Nivå 2 13+

Nivå 2 13+

Här hittar du alla böcker på Hegas-nivå 2 för läsaren som är 13+. Nivån säger ingenting om läsarens ålder. Här läser du mer om Hegas-nivåer!

  • Maja går i samma gymnasieskola som Lea. Maja är mycket sjuk. Hon har en sjukd...
    155 kr
  • Maja går i samma gymnasieskola som Lea. Maja är mycket sjuk. Hon har en sjukd...
    206 kr
  • Lea är hos mormor på landet. Mormor bor alldeles vid en stor skog. En dag när...
    155 kr
  • Lea är hos mormor på landet. Mormor bor alldeles vid en stor skog. En dag när...
    206 kr
  • Alex skrattar till. Jag möter hans blick. Ögonen glittrar så där fint. Denna ...
    155 kr
  • Alex skrattar till. Jag möter hans blick. Ögonen glittrar så där fint. Denna ...
    206 kr
  • Lailas storasyster Amina är arton år. Hennes föräldrar tycker därför att hon ...
    155 kr
  • Lailas storasyster Amina är arton år. Hennes föräldrar tycker därför att hon ...
    206 kr
  • Lailas storasyster Amina är arton år. Hennes föräldrar tycker därför att hon ...
    155 kr
  • Lailas storasyster Amina är arton år. Hennes föräldrar tycker därför att hon ...
    206 kr
  Hem » Böcker efter ålder » 13 + » Nivå 2 13+