Hem » Lättlästa böcker efter ålder » Lättläst för 13 + » Lättlästa böcker nivå 2 13+

Lättlästa böcker nivå 2 13+

Här hittar du alla lättlästa böcker på Hegas-nivå 2 för läsaren som är 13+. Nivån säger ingenting om läsarens ålder. Här läser du mer om Hegas-nivåer!

  • Efter en löprunda bevittnar Hadia ett rån. Det enda hon vill är att springa f...
    159 kr
  • Maja går i samma gymnasieskola som Lea. Maja är mycket sjuk. Hon har en sjukd...
    155 kr
  • Lea är hos mormor på landet. Mormor bor alldeles vid en stor skog. En dag när...
    155 kr
  • Alex skrattar till. Jag möter hans blick. Ögonen glittrar så där fint. Denna ...
    155 kr
  • Lailas storasyster Amina är arton år. Hennes föräldrar tycker därför att hon ...
    155 kr
  • Lailas storasyster Amina är arton år. Hennes föräldrar tycker därför att hon ...
    155 kr
  • Finns att köpa från och med den 5 oktober.
    144 kr
  Hem » Lättlästa böcker efter ålder » Lättläst för 13 + » Lättlästa böcker nivå 2 13+