Alla böcker A-Ö

Här presenteras alla våra böcker, från A till Ö.

  • BMX, fart och drömmar! Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    141 kr
  • Det är 1942, mitt under andra världskriget. Frankrike är ockuperat av tyskarn...
    138 kr
  • Det är 1942, mitt under andra världskriget. Frankrike är ockuperat av tyskarn...
    178 kr
  • Mamma har träffat en man som hon bjuder hem, trots att Lisen inte vill. Samti...
    92 kr
  • En perfekt bok för nybörjarläsaren! Det är natt. En svart skugga springer i s...
    86 kr
  • En perfekt bok för nybörjarläsaren! Det är natt. En svart skugga springer i s...
    131 kr
  • 13-årige Aster har vuxit upp med sin häxfamilj i skogen bortanför den lilla s...
    149 kr
  • Adam vill absolut inte till Kiruna. Men pappa har fått ett viktigt uppdrag oc...
    141 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Adam vill absolut inte till Kiruna. Men ...
    181 kr
  • En svart getabock vill hitta gott, grönt gräs. Därför går han upp i bergen. H...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. En svart getabock vill hitta gott, grön...
    184 kr
  • Flickan Noora bor ensam i en koja. Hon är fattig och ensam och fantiserar om ...
    141 kr
  • Flickan Noora bor ensam i en koja. Hon är fattig och ensam och fantiserar om ...
    184 kr
  • Mannen Asfour är lyckligt gift med kvinnan Jaraade, men de är fattiga. Asfour...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Mannen Asfour är lyckligt gift med kvin...
    184 kr
  • Kan kärlek ändra ditt liv? En fattig vedhuggare är ute och arbetar i skogen. ...
    139 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Kan kärlek ändra ditt liv? En fattig ve...
    184 kr
  • Vem är det som är klokast? En kung har tre döttrar som han älskar högt. En da...
    139 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vem är det som är klokast? En kung har ...
    184 kr
  • al-Hakawati - Pojken och trollkarlen. En fattig kvinna vill att hennes son sk...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. al-Hakawati - Pojken och trollkarlen. E...
    184 kr
  • Det började som ett skämt. Fastän det inte är roligt så skrattar Elias åt Oll...
    141 kr
  • Alla bajsar och fiser. Det är helt naturligt. Bajs är det som blir kvar när v...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Alla bajsar och fiser. Det är helt natu...
    184 kr
  • Huden är kroppens egen overall. Den täcker allt som finns inuti dig. Muskler,...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Huden är kroppens egen overall. Den täc...
    184 kr
  • Som i slow motion snurrade Bangs cross genom luften. Den kom långt. Faktiskt ...
    141 kr
  • Vinnaren i Bokjuryn 2011 - kategori serier!! Tolvåriga Emily flyttar med sin ...
    149 kr
  • Barnen väljer Amulett! Amulett - Stenväktaren, del 1 vann Bokjuryn 2011, Seri...
    149 kr
  • En omöjlig resa med faror som lurar överallt. Emily, Navin och deras besättni...
    149 kr
  • Emily och hennes vänner anländer till Celis för att be om hjälp i kampen mot ...
    149 kr
  • Emily överlever intrigerna i Celis, men Max stal moderstenen. Älvkungen får a...
    149 kr
  • Bokjuryvinnare! Kazu Kibuishis grafiska romaner i serien Amulett har tagit vä...
    149 kr
  • I den sjunde boken i fantastiskt populära Amulett-serien åker Emily, Trellis ...
    149 kr
  • - Jag har fått en idé! Ronja böjer sig fram mot mig. Vi sitter i hennes rum o...
    128 kr
  • "Äntligen är vi på väg! Vi åker utomlands. Snart ska flygplanet åka ner genom...
    128 kr
  • Vilmer, Hai, Juno och Isa är tillbaka i den andra boken om Antik-ligan. Den h...
    141 kr
  • Vilmer, Hai, Juno och Isa är tillbaka i den andra boken om Antik-ligan. Den h...
    181 kr
  • Vilmer och hans kompis Hai är ute i trädgården. En hockeypuck flyger plötslig...
    141 kr
  • Vilmer och hans kompis Hai är ute i trädgården. En hockeypuck flyger plötslig...
    184 kr
  • Den klassiska sagan i ny tappning. VARNING: BÖR EJ LÄSAS VID LÄGGDAGS! Trodde...
    91 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Den klassiska sagan i ny tappning. VARN...
    135 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Supervännerna hjälper Batman! Det är st...
    139 kr
  • Farlig dimma över Gotham City. Det är en vacker morgon på våren. Då sveps hel...
    116 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISYFarlig dimma över Gotham City. Det är en ...
    159 kr
  • Det var en gång… Bruce föddes i en rik och kärleksfull familj. Han hade allt ...
    105 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Det var en gång… Bruce föddes i en rik ...
    148 kr
  • Det är en varm sommardag i Gotham City. Alla är sugna på glass. Jokern och Ha...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Det är en varm sommardag i Gotham City....
    137 kr
  • Waylon Jones jobbade på cirkus som Starke Adolf. Men så fick han en ovanlig h...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Waylon Jones jobbade på cirkus som Star...
    137 kr
  • Alla pratar om en ny dyrbar skulptur. Det är en fågel som sägs vara täckt med...
    116 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Alla pratar om en ny dyrbar skulptur. D...
    159 kr
  • Kan djur bli kära? Äter djur mer när de är fler? Pratar djur med varandra? Bl...
    105 kr
  • Kan djur bli kära? Äter djur mer när de är fler? Pratar djur med varandra? Bl...
    145 kr
  • Varför lyser stjärnorna? Varför ändrar månen storlek? Och vad är atmosfären f...
    105 kr
  • Varför lyser stjärnorna? Varför ändrar månen storlek? Och vad är atmosfären f...
    145 kr
  • BMX, fart och drömmar. Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    141 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. BMX, fart och drömmar. Både Fille och Sa...
    186 kr
  • Det BMX-tokiga gänget är tillbaka!Nu är det dags för de fyra barnen att start...
    141 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Det BMX-tokiga gänget är tillbaka! Nu är...
    186 kr
  • Nu gäller det … Plötsligt började Sacke känna sig nervös. I sitt huvud hade h...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Nu gäller det … Plötsligt började Sacke...
    186 kr
  • Till sista tramp-taget … Regnet hade varit som en vägg framför dem på vägen d...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.Till sista tramp-taget … Regnet hade var...
    186 kr
  • BMX Gripen på tjuvjakt. Gänget får en ny kompis, Ibra. Han har flytt hit från...
    141 kr
  • Vänner i vått och torrt. Ida, Lo, Noa och Ali är kompisar som råkar ut för sm...
    86 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vänner i vått och torrt. Ida, Lo, Noa o...
    129 kr
  • Bästa vänner på arabiska. Ida, Lo, Noa och Ali är kompisar som råkar ut för s...
    86 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.Bästa vänner på arabiska. Ida, Lo, Noa o...
    129 kr
  • Ett oväntat byte möter de två bröderna ombord på Finlandsfärjan. Planen var a...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ett oväntat byte möter de två bröderna ...
    186 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. Bänkad och ensam. Lunden var mitt lag. D...
    132 kr
  • Simon får ofta ångestattacker och är ganska ensam. Men så blir han kompis med...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Simon får ofta ångestattacker och är ga...
    184 kr
  • Ingen vanlig barnvakt... Det fanns många barnvakter på Fannys gata. Men ingen...
    116 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Ingen vanlig barnvakt...Det fanns många...
    161 kr
  • Lailas storasyster Amina är arton år. Hennes föräldrar tycker därför att hon ...
    138 kr
  • Lailas storasyster Amina är arton år. Hennes föräldrar tycker därför att hon ...
    178 kr
  • Lailas storasyster Amina är arton år. Hennes föräldrar tycker därför att hon ...
    138 kr
  • Lailas storasyster Amina är arton år. Hennes föräldrar tycker därför att hon ...
    178 kr
  • Luka bor i Skogsby och arbetar tillsammans med sin vän Kif i kungens kök. När...
    141 kr
  • Luka vill bli människojägare. Men han har ingen läromästare. Då får han höra ...
    141 kr
  • Kannibalens byte - sista delen. Tillsammans med Ezra och Selina ger sig Luka ...
    141 kr
  • Hett om öronen för vännerna! Ali och Noa bygger en koja i ett träd. Kojan är ...
    85 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Hett om öronen för vännerna! Ali och No...
    129 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Är du tuff när det gäller? Bangs moped b...
    141 kr
  • Isa åker till sin mormor över sommaren. Hon ser fram emot ett vanligt sommarl...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. I gränslandet mellan dröm och verklighe...
    184 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Möt det vilda gänget! I staden bor ett ...
    186 kr
  • Möt det vilda gänget! I staden bor ett gäng killar. De älskar att spela fotbo...
    141 kr
  • Det vilda gänget - tillbaka på fotbollsplanen ... Det börjar en ny kille i kl...
    141 kr
  • Vanessa – den orädda! Vanessa är tokig i fotboll. I flera år har hon spelat i...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. Vanessa – den orädda! Vanessa är tokig ...
    186 kr
  • Det vilda gänget - tillbaka på fotbollsplanen ... Det börjar en ny kille i kl...
    186 kr
  • Djävulsbacken har tre gupp. Man måste vara modig för att klara den backen på ...
    74 kr
  • Ett fall för Drakula-klubben! Kommer ni ihåg Vips? Hon har en klubb tillsamma...
    123 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ett fall för Drakula-klubben! Kommer ni...
    168 kr
  • Milo-serien: Om de gömda och glömda barnen. Milo har flytt ett hemland i krig...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Milo-serien: Om de gömda och glömda bar...
    175 kr
  • Vad har hänt med Hallon? Hallon är den snällaste häst som finns. Men ibland k...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vad har hänt med Hallon? Hallon är den ...
    137 kr
  • Den klassiska sagan i ny tappning. VARNING: BÖR EJ LÄSAS VID LÄGGDAGS! Trodde...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Den klassiska sagan i ny tappning. VARN...
    132 kr
  • Följ med på en otrolig undervattensresa! Ett okänt djur har visat sig i värld...
    149 kr
  • Farfar berättar … om tandläkaren som kallas för Gnun och vad som hände på han...
    86 kr
  • Blodig humor i sann Monty Pyton-anda! En riddare ger aldrig upp! Exempel på d...
    86 kr
  • Lisa och Tyra är kompisar. De leker med sina dockor och med den snälla hästen...
    92 kr
  • Gull Åkerblom – nu hos Hegas! Lydia älskar dans, men gillar inte mörker. En k...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Gull Åkerblom – nu hos Hegas! Lydia äls...
    137 kr
  • Hotet från havet. Klimathotet har nu blivit på riktigt. Stora delar av världe...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Hotet från havet. Klimathotet har nu bl...
    184 kr
  • Flodvågen på arabiska. Klimathotet har nu blivit på riktigt. Stora delar av v...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Flodvågen på arabiska. Klimathotet har ...
    184 kr
  • Flugo hänger med Buzz på skolutflykt. De åker till en fabrik. Där gör de flug...
    91 kr
  • Flugo och Buzz leker ute. Då träffar de en flicka. Hon har ett husdjur. En fl...
    92 kr
  • Boken kommer den 2/10, 2017. Beställ den redan idag! Ingen jul utan Flugo … S...
    92 kr
  • Flugo visar vägen! Buzz och hans familj ska ut och resa. Flugan Flugo vill gä...
    92 kr
  • En bok om fotboll. Och en hel del annat. Alla i laget får varsin dagbok. Där ...
    149 kr
  • CD ingår! bok med mp3-skiva i ficka. En bok om fotboll. Och en hel del annat....
    195 kr
  • En berättelse om det oväntade och oförklarliga. Anna tror inte på att man kan...
    116 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Fullmåne. Lukas har precis flyttat. Nu ä...
    141 kr
  • Fångad i en öde värld. ”Vi hade ingen mat, inget rent dricksvatten. Jag visst...
    116 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. En ny kille i stallet. Det är höst och ...
    186 kr
  • Äntligen sommarlov! Sommaren är här och det är dags för långritt på ridskolan...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Äntligen sommarlov! Sommaren är här och...
    186 kr
  • Ny serie för de hästtokiga! Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har bliv...
    141 kr
  • Ny serie för de hästtokiga! Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har bliv...
    186 kr
  • Tillfälligt slut på lagret. Kan levereras igen från och med vecka 44.Lilly se...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Lilly ser fram emot sommarens ridläger....
    186 kr
  • Dramatik och kalabalik i stallet. Lilly älskar att hänga med bästa vännerna i...
    139 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Dramatik och kalabalik i stallet. Lilly...
    184 kr
  • Glimma på arabiska. Lilly älskar hästar. Hennes bästis Stina har blivit sköta...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Glimma på arabiska. Lilly älskar hästar...
    184 kr
  • Det lackar mot jul, och på ridskolan förbereder sig Lilly och vännerna för de...
    141 kr
  • Det lackar mot jul, och på ridskolan förbereder sig Lilly och vännerna för de...
    181 kr
  • Förbannelsen som blev till verklighet. Syskonen Simon och Ida åker på semeste...
    123 kr
  • Nu är det dags för ett nytt äventyr för kompisarna Malva och Hanna! Den här g...
    126 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Nu är det dags för ett nytt äventyr för...
    171 kr
  • Guldlock är en alldeles för nyfiken och äventyrlig liten flicka som egentlige...
    92 kr
  • Guldlock är en alldeles för nyfiken och äventyrlig liten flicka som egentlige...
    132 kr
  • Hur långt skulle du gå för att slippa plugga? Ida hatar att plugga. Varför må...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Hur långt skulle du gå för att slippa p...
    186 kr
  • Hästar + vänskap = Hallon. "Mister du en står dig tusende åter" säger ordsprå...
    92 kr
  • Välkomna till Cirkus Hallon! Lisa och Tyra ska ha en egen cirkus. Cirkus Hall...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Välkomna till Cirkus Hallon! Lisa och T...
    137 kr
  • Hallon på arabiska. Lisa och Tyra ska ha en egen cirkus. Cirkus Hallon! Tyra ...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Hallon på arabiska. Lisa och Tyra ska h...
    137 kr
  • Hallon, bäst av alla! Tyra ska följa med Lisa till ridskolan. Hon är nervös. ...
    92 kr
  • Hallon, bäst av alla! Tyra ska följa med Lisa till ridskolan. Hon är nervös. ...
    137 kr
  • Vänskap, bråk och lagsport! Det är mycket bråk i laget. Tjejerna hackar på va...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vänskap, bråk och lagsport! Det är myck...
    175 kr
    Slut i lager
  • Vinn med hjälp av viljan! Tjejerna ska vara med på en viktig turnering. Den s...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vinn med hjälp av viljan! Tjejerna ska ...
    175 kr
  • Freja ska åka på läger några dagar. Utan handbollstjejerna. På lägret möter h...
    131 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Freja ska åka på läger några dagar. Uta...
    175 kr
  • Säg hej till Flugo! Vad gör du om du krockar med en fluga? Och om du väldigt ...
    92 kr
  • Tim har gillat filmer om hjälten Max Strong sen han var liten. De andra i kla...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Tim har gillat filmer om hjälten Max St...
    186 kr
  • Vem är egentligen den där Hodja? Ja, det beror på vem du frågar. Hans fru säg...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Vem är egentligen den där Hodja? Ja, de...
    184 kr
  • Flugo gömmer sig i sop-tunnan. Men då kommer sop-bilen och tömmer tunnan. Är ...
    91 kr
  • Alla älskar Hugo. Ny serie för nybörjarläsarna! Vems hjärta kommer inte att s...
    92 kr
  • Alla älskar Hugo. Ny serie för nybörjarläsarna! Vems hjärta kommer inte att s...
    92 kr
  • Härlig serie för nybröjarläsarna. Värme & skruvad humor. Vems hjärta klappar ...
    92 kr
  • Du och jag, Holger! Hugo och Holger åker på kollo. Där träffar de Py. Hon vil...
    92 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Du och jag, Holger! Hugo och Holger åker...
    137 kr
  • BMX, fart och drömmar! Både Fille och Sacke drog åt bromsarna. Samtidigt luta...
    156 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. Här kommer Hallon. Hallon är en fjordhäs...
    92 kr
  • Svart eller vit häxa? Mia är ledsen. Hennes farmor har nyss dött. Då visar de...
    126 kr
  • Låt mörkret sluta och solen skjuta! Mia tränar med Elvira för att lära sig me...
    126 kr
  • Mia räddar en flicka som har gåvan att kunna bli en häxa. Men flickan är både...
    126 kr
  • En viktig bok om sorg, vänskap och glädje. Det borde varit dåligt väder den d...
    141 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och fulltext DAISY. En viktig bok om sorg, vänskap och gläd...
    186 kr
    Slut i lager
  • Jag går genom parken. Vid Döda bron ska jag rakt fram. Men så ser jag någon u...
    141 kr
  • Jag vet vem du är ... Agnes är en helt vanlig tjej. Hon älskar att springa oc...
    141 kr
  • Poesi för de yngre läsarna. Äntligen finns dikter för de som går på lågstadie...
    123 kr
  • Efter Ett värmeljus i din skalle och Varm tass i mörkret kommer nu Mårten Mel...
    132 kr
  • En historia som är nästan helt sann! – Akta er så jag inte släpper lös kalkon...
    141 kr
  • CD ingår! Bok med mp3-skiva i ficka. En historia som är nästan helt sann! – A...
    186 kr
  • Actionladdad grafisk roman med cool stämning. Den tuffe detektiven kapten Pro...
    128 kr
  • Vad gör man när monster från yttre rymden härjar i staden? Man tillkallar kap...
    128 kr
  • Det händer mycket runt syskonen Kim och Lina. Full fart, bus och äventyr näst...
    92 kr
  • Det händer mycket runt syskonen Kim och Lina. Full fart, bus och äventyr näst...
    92 kr
  • Hela familjen ska på semester. Först kör de vilse, sen tar bensinen slut - hj...
    92 kr
  •  I simhallen klarar Lina alla höjderna i hopptornet lätt som en plätt. Kim är...
    92 kr
  • Regn, åska och ett ödehus. Kim och Lina ska gå till mormor. De tar stigen gen...
    92 kr
  • Kim & Lina på arabiska. Regn, åska och ett ödehus. Kim och Lina ska gå till m...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY.Kim & Lina på arabiska. Regn, åska och e...
    184 kr
  • Det är sommar och varmt. Kim och Lina är hos farmor och farfar, men just nu ä...
    92 kr
  • Vem ska rädda katterna? Kim och Lina har en katt. Han heter Sture. Nu är han ...
    92 kr
  • Boken kommer den 6/11, 2017. Beställ den redan idag!  CD ingår! Mp3-fil och F...
    137 kr
  • Kim & Lina på arabiska. Kim och Lina har en katt. Han heter Sture. Nu är han ...
    97 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Kim & Lina på arabiska. Kim och Lina ha...
    137 kr
  • I full galopp med Kim och Lina. Kim följer med Lina till stallet. Men att rid...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil fulltext DAISY. I full galopp med Kim och Lina. Kim följer ...
    137 kr
  • Hjälp! Katten Sture sitter fast högt upp i ett träd. Kim klättrar upp på en s...
    92 kr
  • När hissen stannar och allt blir mörkt ... Kim & Lina har handlat till farfar...
    92 kr
  • Lina tycker fotboll är tråkigt. Suck! Fast när Kim får en boll på näsan och m...
    92 kr
  • Ny kostym för Kim och Lina! Följ med Kim och Lina på en utflykt ner i underjo...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext-DAISY. Ny kostym för Kim och Lina! Följ med Ki...
    137 kr
  • Kim och Lina på arabiska. Följ med Kim och Lina på en utflykt ner i underjord...
    92 kr
  • CD ingår! Mp3-fil och Fulltext DAISY. Kim och Lina på arabiska. Följ med Kim ...
    137 kr
  • Kim och Lina följer med mamma och pappa ut i skogen. De ska plocka svamp. Kim...
    92 kr
  • Boken levereras från och med vecka 49.
    92 kr
  • Boken levereras från och med vecka 49.
    92 kr
  • Boken levereras från och med vecka 49.
    92 kr
  • Boken levereras från och med vecka 49.
    92 kr